Snikpellik Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Tier 1, Simon Stone i BBC: 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Ja, jeg håper det blir noe av. Finner mange flere argumenter for enn mot. En stopper i sin beste alder, lite skadet, god med ball, bra pasningsfot, farlig på dødballer, engelsk, flere sesonger bak seg i Premier League, fast landslagsspiller og leverte knallbra i VM, høyrebeint, lederegenskaper. Lite kødd og bling på insta, virker å ha de rette holdningene. Han og Lindelöf kan utfylle hverandre ganske godt. Kort vei fra Manchester til familien i Sheffield. Negativt? Prisen er høy fordi han er engelsk og fordi flere klubber ønsker han. Ikke den raskeste. 26 år gammel (som ikke trenger å være negativt da vi trenger en stopper med erfaring). 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) Vil dere ha ham? Hvem andre? Forsvaret vårt er jo fullstendig kollaps. Og om han er tilgjengelig, så er jo det bare bra Endret 2. juli 2019 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Vil han ikke tilby dere omtrent det samme som svensken? Lenke til kommentar
Speltlompe Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Vil han ikke tilby dere omtrent det samme som svensken? Han vil tilby oss mye mer enn Smalling og Jones.. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Alt for dyr da. Vi må nesten bare lange over penga, hvis ikke så sitter vi igjen med skjegget i postkassa neste sesong også. Jeg er enig at han er dyr, men jeg syns han er nødvendig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 For Guds skyld ja! Om jeg må fortsette å se navnene Jones/Smalling må jeg snart legges inn. Tenk at det er 8 og 9 år siden de kom, og de er her fortsatt!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) En ting er at de fortsatt er i klubben, en annen ting er at Smalling er vår beste stopper etter svensken... ingen vi har kjøpt har vært bedre enn Smalling over tid bortsett fra Lindelöf. Rojo, Bailly, Blind. Sier alt om rekrutteringen. Maguire vil heve kvaliteten bak der noe så grønnjævlig. Litt annen type enn svensken, men om han så var en klone ville han tilført mer enn de andre vi har nå. Apropos Bailly, gærningen vår. Har vi gitt han opp, eller kan han endelig få en god sesong nå? Må slutte å være skadet hele tiden først og fremst. Endret 3. juli 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Nei, bør kvitte oss med ham. Han er skadet hele tiden og når han først er på så gjør han noe helt villt - så blir han skadet igjen. Synd, men erstatt med noen bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Blir best betalte keeper i verden om signeres Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Koste hva det koste vil, verdens beste keeper de siste årene har gjort seg fortjent til å bli den best betalte. Er ikke så redd for å miste De Gea lenger. Real Madrid har kjøpt Courtois, Juventus må passe seg for FFP, Atletico har i øyeblikket verdens beste keeper i Oblak, Barcelona har to gode keepere. PSG ønsker nok å oppgradere fra Kevin Trapp, men det ville overraske meg stort om De Gea ønsker å gå dit, fortsatt relativt tidlig i karrieren (er 28 nå). Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 https://www.skysports.com/football/news/11667/11756001/bruno-fernandes-a-target-for-manchester-united På tide å få lande han her.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Koste hva det koste vil, verdens beste keeper de siste årene har gjort seg fortjent til å bli den best betalte. United er temmelig høyt på lønningslisten fra før, med De Gea og Rash nye lønninger øker det betraktelig. Nye signeringer må til og de ser jo gulroten som ligger der. Litt småskummelt med tanke at cl absolutt ikke er en garanti i pl. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) United er temmelig høyt på lønningslisten fra før, med De Gea og Rash nye lønninger øker det betraktelig. Nye signeringer må til og de ser jo gulroten som ligger der. Litt småskummelt med tanke at cl absolutt ikke er en garanti i pl. Det er jeg ikke helt enig i, foruten Sanchez som har en latterlig lønn på etter sigende rundt 350k med bonuser. Ellers går United som det griner og er som regel den klubben i verden med høyest inntekt, uavhengig av CL. Nysigneringen Wan-Bissaka får etter det som er rapportert en ganske nøktern lønn på 80k. Nysignerte Daniel James sin rapporterte lønn er på 20-25k, det samme som Diogo Dalot og Scott McTominay. Herrera ville etter sigende ikke skrive under ny kontrakt fordi klubben ikke gikk med på lønnskravene hans (han hadde 75k fra før) så det er muligens en effekt av Sanchez høye lønn, uten at jeg egentlig tror det er hovedårsaken. Da kunne han jo like gjerne gått til Palace, hvor Max Meyer tjener 120k... Rashfords nye kontrakt er med en grunnlønn på rundt 160k pund et sted hvis man skal ta et gjennomsnitt av alt som er blitt rapportert. Resten er bonuser, og United er en klubb som opererer mye med disse prestasjonsbaserte klausulene i kontrakter med spillerne sine slik at lønningene som blir rapportert ofte er et godt stykke over realiteten. I tillegg er altså det vanligste i fotballverden å trekke fra lønna om ikke klausulene nås, ikke motsatt. Samtidig forsvinner sannsynligvis Lukaku som har en lønn på rundt 190k denne sommeren, Valencia hadde en lønn på 100k og er ferdig i klubben og det samme gjelder Fellaini som var ferdig i januar. Smalling og Jones tjener henholdsvis 85k og 55k, som ikke er mye. Young tjener litt mer, men han er snart ferdig i klubben han og. Tror City har tatt igjen United på lønn, hvis ikke gjør de nok det snart. Ellers er United bak både Real Madrid, Barcelona og PSG når det gjelder lønn. Jeg tror ikke det er noe særlig problem Endret 3. juli 2019 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) Selvsagt er de bak de tre. Real, Barca og psg er selvskreven i cl hvert år i all fremtid. Kan ikke si det samme om noen lag i pl(City er unntaket frem til Pep gir seg) Har både første og andreplass på pl's lønnliste(Pogba og sanchez) om ryktet rundt de gea stemmer får de tredjeplassen å. Ikke at det er fare på ferde, har jo råd til det =). Bare en skummel trend. Litt "feil" å sammenligne med city, da alle vet hvor bunnløs de sjeikene og hvordan de opptrer på markedet. Endret 3. juli 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Hmm, i følge de listene jeg ser så ligger De Bruyne øverst på lønn i Premier League (for eksempel denne). Veldig stor forskjell på listene, siden det blir rapportert mye forskjellig, så alt må jo tas med en klype salt. Pogba er kanskje Premier Leagues største stjerne og sannsynligvis spilleren med mest markedsføringsverdi, så at han tjener skyhøyt synes jeg ikke er rart. I hvert fall hvis man tenker på tidspunktet han skrev kontrakt. Det viktige er at de som signerer nå ikke får vanvittige lønninger, og at klubben ikke gjør som de gjorde med Sanchez igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Det viktige er at de som signerer nå ikke får vanvittige lønninger, og at klubben ikke gjør som de gjorde med Sanchez igjen.Enig. Var egentlig det jeg skulle frem til. "Skrekkeksempelet" er Ozil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå