Prusk Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Ryktene om King håper jeg er oppspinn. Solskjær kan ikke hente flere norske spillere til klubbene han leder i England. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 King er ikke i nærheten av god nok. Begynner han å hente spillere på det nivået blir han aldri permanente ansatt. 1 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) Og no skriv VG at Solskjær vil kjøpa Joshua King over nyttår. Snart skal han vel henta Magnus Wolff Eikrem, Mats Møller Dæhli og Jo Inge Berget også. Endret 23. desember 2018 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 King er faktisk bedre enn du tror. Kanskje ikke noen målscorer, men et veldig godt oppspillspunkt, sterk og jobber hardt. Usikker om han er god nok for united, men jeg avskriver det ikke så bastant. Det verste synes jeg at det blir litt flaut å straks hente nordmenn. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 King er en super spiller å ha i troppen, ikke tiltenkt en fast rolle. Men enig med flere her, tror OGS skal holde seg unna nordmenn. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Enig angående nordmenn. Kilden er vel btw the sun Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Å hente nordmenn nå er det dummeste han kan gjøre uavhengig av hvor gode de er. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Blir for dumt å hente nordmenn, ingen er gode nok. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 King er faktisk bedre enn du tror. Kanskje ikke noen målscorer, men et veldig godt oppspillspunkt, sterk og jobber hardt. Ja, Solskjær må skunda seg før Liverpool snappar han framfor nesa hans. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Vonar at me hentar Koulibaly. Klassestoppar utan like. Me treng ein leiar i bakre rekker som held høg internasjonal klasse. Hadde håpa at Bailly skulle verta vår mann, men byrjar å misse trua på det. Lindeløv har jo gjort det godt i det siste, og har tru på han, men må jo innrømme at det er lettast å hugse det som er friskt i minne. Både Smalling, Jones og Bailly har jo og sporadisk synt prov på høg klasse, men ikkje over lengre tid. Jones i korte perioder mellom skadar, og Smalling hadde vel ein god sesong for nokre år tilbake. Dei har uansett ikkje ballkontrollen og pasningsspelet som me treng. Koulibaly er ganske så komplett i så måte 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Lindelöf har det som trengs mener jeg. Synes han har vært ganske god hele sesongen, var god i VM og ålreit på vårsesongen. Bailly er også ung og work in progress. De andre er sporadisk høy klasse, men samtlige er altfor ofte skadet som hindrer dem i stabilisere seg på ønsket nivå. Med deg på at Koulibaly hadde vært gull. Håper det skjer til sommeren. Endret 10. januar 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Rabiot positiv. Alt med Raiola kan egentlig drite og dra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Føkk, har Raiola snappet opp de Ligt også? Hadde jo Hulshoff som agent før. Fantastisk stoppertalent som er en drøm å få til United. Ganske enig i at det setter en solid stopper for hvor keen jeg er på en ny Raiola-spiller. Faktisk litt negativ til Rabiot, som jeg synes virker som et rasshøl han også. Dog, som spiller er han kanskje akkurat det vi trenger... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Er media lei av å linke ham til Spurs nå? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Er media lei av å linke ham til Spurs nå? Media har endret manus og de fleste skriver nå at Rabiot ikke vil til Spurs siden det "har kommet tilbud fra andre klubber". Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Fikk høre at Rabiot har en av de beste defensive statsene i fotballen akkurat nå. Dette via en kompis, så har verken kilde eller sjekket om det stemmer. Jeg er iallfall positiv, for han er god i de fleste faser av spillet og er enda veldig ung. Er han skadeplaget? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Han største problem er vel hans mor? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Ja, mora hans er jo enda verre enn fru Riise. Så er det saken med at han kom for seint til trening, ble satt ut av laget på grunn av det, så litt krangling og etterhvert hele den greia hvor han nekter å skrive under ny kontrakt og har blitt bannet fra førstelaget. Har vel ikke vært på banen siden tidlig desember? Ellers mener jeg Rabiot er god, så klart. Og ung ja. Litt farlig å bare se på statistikk for PSG-spillere i Ligue 1 da de cruiser greit gjennom sesongene og ikke har så voldsom motstand relativt sett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 I forbindelse med ryktene om ham til Spurs leste jeg at han er tilbake på laget. Men jeg har åpenbart ikke fulgt ham opp da jeg tviler sterkt på at han kommer til oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå