Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Synd Van Persie har fått spille så mye som han har i VM, kanskje Vaart kunne fått vist seg litt mer frem. Hva har Van Persie med at Van der Vaart har fått lite spilletid? Hehehe.... Stygg stygg sak. Blandet med Huntelaar.... Vaart har jo spilt en del.... Beklager den Anderson da? Skal han få et par sesonger til? Faller vel bare i verdi hvis han fortsetter slik han gjorde i forrige sesong. Enda har han vel en viss verdig. Personlig tror eg han blir stor når han får erfaring inn i spillet sitt. Hvis Anderson fortsetter slik han gjorde? Være skada mener du? Næææh.... Mente mer at han aldri blomstrer helt som eg og flere andre håper. Han mangler enda viktige faktorer som skulle kommet i fjor. Meget mulig mye skader ødela for han, men føler det er mer som mangler enn det skadene skal ha ødelagt. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) I en 4-4-2 ville nok ikke Özil kunne spilt sentralt med f.eks. Fletcher, til det er han for offensiv. Han ville nok passet best inn i en friere kantrolle i en 4-4-2 eller i en 4-5-1. Han er flink til å finne rom og temposterk, men han er ingen duellspiller. Han blir tidvis markert ut av kampen i Werder Bremen og når han møter motgang er han som mange andre kreative spillere dårlig til å takle det. Han vil nok aldri passe inn i et strukturert system med lite frihet. Det som imponerer meg mest med Özil er forbedringen hans i spillet. Han har jobbet enormt med avslutningene sine. Det er ikke lenge siden han virket lite målfarlig og en spiller som gjorde mer for øyet enn for laget. Özil har alle kvalitetene for å lykkes i dagens fotball, hvordan han takler Premier League kan bli interessant for det er liten tvil om at man får mer juling der enn de fleste andre ligaer. Özil er nok fullt klar over at han må legge på seg litt muskler, Löw har iallfall tidligere nevnt det. Vi spilte jo endel 4-5-1 denne sessongen. Jeg tror han hadde passet perfekt inn i laget. Det å bli markert ut skjer jo med alle gode spillere. Han er på mange måter den spilleren som vi trenger i laget. Endret 3. juli 2010 av DeeCoo Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ro ro til fiskeskjær? For det første så har ikke VdV fått så mye spilletid, og for det andre, hvorfor skulle du ville sett Huntelaar vise seg frem (og hvorfor dra opp det i diskusjon om at VdV for 12m er en god signering?) Anderson var skada over halve sesongen i fjor ... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Ro ro til fiskeskjær? For det første så har ikke VdV fått så mye spilletid, og for det andre, hvorfor skulle du ville sett Huntelaar vise seg frem (og hvorfor dra opp det i diskusjon om at VdV for 12m er en god signering?) Du får tro på så mange konspirasjonsteorier du vil. Eg blandet de to sammen.... Unnskyld klumpen. Vaart har startet i tre av fem kamper og spilt 70 minutt i de tre kampene.... Huntelaar har kommet inn i for Van Persie i 4 av 5 kamper. 3 av de de siste 10 minuttene og senere.... Edit: Vent litt nå... Tror eg skjønner hva du mener. Du vil ha meg til å innrømme at eg kan lite om nederlenderne? Vel, det kan eg. Hvordan i svarte skulle eg ellers klare å blande sammen disse spillerne? Trodde eg gav klart uttrykk for at det var en stygg feil eg gjorde.... vel... Kan godt trekke tilbake at eg synest 12 mill sikkert er en grei signering. Endret 3. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Vi spilte jo endel 4-5-1 denne sessongen. Jeg tror han hadde passet perfekt inn i laget. Det å bli markert ut skjer jo med alle gode spillere. Han er på mange måter den spilleren som vi trenger i laget. Enig. Selv Messi kan få store problemer dersom han blir markert tett gjennom en hel kamp. Dersom det skjer blir det mer rom til de andre spillerne. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Benzema er ung og spiller i en drittklubb som ikke gir han sjanser. Fyren trenger et miljøskifte og jeg tror han kommer til å blomstre for oss. Jeg syntes heller ikke Benzema er verdt 25mp, men i dagens marked har jeg tatt "worst case scenario" priser i betraktningen. Vaart feks kommer til å bli solgt billig, det er jeg helt sikker på. Anderson er ung og langt mer talentfull enn Gibson, derfor bør han beholdes. På den andre siden tilfaller vel Gibbo homegrown kategorien... Jeg syntes Ando fortjener en sesong til og for at noen skal komme inn... må noen ut. Egro; Gibbo ut. Jeg har ikke glemt Smalling eller Hernandez, men regnet fra idag. Skal ikke glemme at spillere som Campbell med flere også har forlatt skuta i fjor/iår for summer i £6-8m klassen, så vi har solgt for ganske mye mer enn 80... Vi har ikke kjøpt for 80... Og hva med budsjettcashet i fjor om vi ikke solgte Ronaldo? Min 20-30 hver sommer bør vi kunne forvente å ha til rådighet. Det skal ikke være slik at det må gå opp i opp hvert år, før eller siden må vi kunne forvente å få valuta for pengene vi legger i klubben. Nå "forlanger" jeg å få spillere inn snart, ikke bare salg og kids på kreditt. Bruker vi mye penger en sommer, må det bli roligere neste sommer og vica verca. PS: Macehda, Cleverly eller Welbeck bør lånes ut. Endret 3. juli 2010 av Game Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Prøver noe lignende det Game gjorde: Spillere inn: - Mesut Özil: Har bare ett år igjen av kontrakten, og vi prøvde oss angivelig på ham før han dro til Werder Bremen. Sum: Maksimum £15M, antagelig nærmere £10M. - René Adler: To år igjen av kontrakten, har angivelig en klausul i kontrakten som sier at han kan gå til oss. Er også angivelig en stor United-fan og har vært observert på Old Trafford. Jeg er overbevist om at han passer flott inn i laget vårt. Prisen hans er også uberørt da han ikke ble med til VM pga. skade. Sum: Rundt £20M, ikke mer enn £25M. Spillere ut: Darren Gibson (£2-3M). 1: Adler - O'Shea, Vidic, Evans, Evra - Valencia, Fletcher, Özil, Nani - Rooney, Hernandez 2: Van der Sar - Rafael, Ferdinand, Brown, Fabio - Park, Scholes, Carrick, Giggs - Berbatov, Macheda 3: Kuszczak - Neville, Cathcart, Smalling, De Laet - Gray, Anderson, Cleverley, Obertan - Welbeck, Diouf Til overs: Owen, Gibson, Hargreaves Da er jeg egentlig fornøyd, ønsker meg ikke særlig mye mer. @Game: Anderson tilfaller også home-grown. Cleverley og Welbeck er forøvrig så og si klar for utlån til hhv. Birmingham og Preston tror jeg. Endret 3. juli 2010 av PSV Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Mesut går neppe for under £15 Millioner, i det store og hele så har han blitt linket bort for £18 Millioner. Mesut har selvfølgelig en større verdi spillemessig for Werder Bremen, i et helt år, enn et salg som i praksis gir lite i overgangskassa. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Cleverly til Birmingham? Trist isåfall. Mesut Ôzil går aldri i verden for 10m. Nærmere 20m. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) 20 er en svært god pris for han. Blir skuffet hvis han går til et annet lag for mindre enn £25m. Er fortsatt surt at Sneijder gikk så forbanna billig til Inter. I år håper jeg SAF punger ut og skaffer oss den kreative midtbanespilleren vi trenger. Vil mye heller ha Özil enn Sanchez. Özil vil til united! (og chelsea ) Endret 3. juli 2010 av Geir M Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jupp, enig. 20m er en god pris. Du trenger heller ikke trekke tilbake at 12m for VdV hadde vært bra, Jotun. Spør du meg så er VdV absolutt verdt 12m. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Thomas Mueller, kommer han til å bli solgt? Vil tro markedsverdien har økt betraktelig for han også under VM. (Mer nysgjerrig enn det at eg ønsker han til United....) Du trenger heller ikke trekke tilbake at 12m for VdV hadde vært bra, Jotun. Spør du meg så er VdV absolutt verdt 12m. Hehe... Det er bra, ble nesten litt flau over hele greia her Endret 3. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nei, han blir nok garantert ikke solgt. Özil er mer sannsynlig, men jeg tviler på at vi er spesielt interessert egentlig. Ferguson sikler som kjent i årevis på spillere før han legger inn et (for lite..) bud når det er for sent Pardon moi for beeing a bit negg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Har faktisk sett en god del spansk fotball seneste sesongen. Vi får se hvordan Silva klarer seg i PL. Synes ikke han er noen typisk midtbanespiller til PL. Han er ikke sterk. Han er ikke aggresiv, han er ikke en ballvinner, har han noen gang taklet? Men han er en ballfordeler da. Joe Cole tror jeg kan bli fantastisk om han holder seg skadefri og får en lengre tid med fotball. Og han er engelsk Endret 3. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 For å si det sånn; Det overasker meg ikke om Bayern snapper opp denne lille juvelen for en lusen sum, eller at Schalke stikker av med han etter endt kontraktstid. Vi har vel sett det før? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Pardon moi for beeing a bit negg. De fleste er vel kjent med det nå Hehe... Det er bra, ble nesten litt flau over hele greia her Beklager om det var jeg gjorde deg flau. Har fått høre i det siste at jeg oppfører meg som en kjærring. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Sog en overskrift om at øzil vil til oss. Hva sier folk om det da? Jeg kjenner veldig lite til han. Spilt bra i VM men vet ikke noe mere enn det. Ah, da hadde jeg hoppa i glede og derreter slått hjul et par ganger. Han er en av VM's desidert beste spillere, og har en stor fremtid forran seg. Han er vel bare 21 år i tillegg, så han har mange år forran seg. Dog vil jeg tror at han kommer til å ha en prislapp som gjør SAF uintressert. Kleberson var også en av VMs beste spiller. Just sayin Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Sog en overskrift om at øzil vil til oss. Hva sier folk om det da? Jeg kjenner veldig lite til han. Spilt bra i VM men vet ikke noe mere enn det. Ah, da hadde jeg hoppa i glede og derreter slått hjul et par ganger. Han er en av VM's desidert beste spillere, og har en stor fremtid forran seg. Han er vel bare 21 år i tillegg, så han har mange år forran seg. Dog vil jeg tror at han kommer til å ha en prislapp som gjør SAF uintressert. Kleberson var også en av VMs beste spiller. Just sayin Jeg synes det blir rart å holde det mot han at han gjør det bra i VM. Han var en av de spillerne som toppet min ønskeliste før VM, og han faller ikke lengre ned på den lista fordi han gjør det bra der også. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Neida, poenget mitt er ikke at vi bør se for mye på vm, det er jo bare et par kamper. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 http://www.marca.com/2010/07/03/futbol/equipos/valencia/1278156860.html Det ser ut som det er problemer med overgangen til Chicharito grunnet noe med kontrakt og arbeidstillatelse. Spansken er ikke så dreven, men det spekuleres i at Valencia skal låne spilleren i kommende sesong.... Om dette stemmer har jeg fått nok av amatørene i kullissene på Old Trafford. Chicharito er en av ytterst få positive signeringer jeg føler at klubben på lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå