Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er jo sånn han diskuterer hele tiden... Hva har Silva egentlig vist i VM? Har knapt fått med meg at han har spilt, evt. vært usynlig... Ikke det at Cole imponerte noe heller dog... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Nok en gang så ser jeg ikke helt hvorfor det er tynt å mene at man burde ha et grunnlag å kunne bygge påstandene sine på, ei heller påstod jeg at det Limbeck sa var feil, det eneste jeg ønsket var en utdypelse av hvorfor han mener Joe Cole er en bedre spiller enn David Silva. Jeg skal huske å presisere det i hvert eneste lille innlegg for deg fremover Hyrlen. Jeg har all respekt for Joe Cole og hans kvaliteter, en teknikk og kreativitet få engelskmenn er i nærheten av. Edit: Tullete av meg. Endret 3. juli 2010 av Jørgen SG Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kanskje du har rett. Ka med det eg nevnte da? Er du uenig, eller er det ikkje viktig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Edit: Registrerer at Jotun slenger inn en fillekommentar igjen, gjør du noe annet egentlig? Nå må du gi det sutregutt. Fillekommentar i tillegg til en mening får pokker meg være godt nok. Bedre enn "du kan mindre enn meg" og "du ser bare PL" innleggene dine Jørgen. By the way, du er ikke like kul som Game når du gjør slikt.... Hva med å svare på spm eg stiller heller? Hva har Silva vist i VM? Tar eg feil når eg mener han har vært usynlig/ikke tilstede? Artig at det er lett å trigge folk... Endret 3. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Det ser vel ut som om det er du som ble "trigget" her. Jeg har vel aldri skrevet hverken "du kan mindre enn meg" eller "du ser bare PL", faktisk er jeg klar over at det er flere på dette forumet som kan mer enn meg om både det ene og det andre. Det som i stor grad forundrer meg er hvorfor ingen kan begrunne meningene sine. Når folk i stor grad forteller uke etter uke at de sjeldent ser La Liga eller Serie A stiller jeg spørsmål til hvorfor de mener akkurat dette. Jeg kan huske innlegg som "Jeg orker sjeldent å se mer enn 6 - 7 kamper fra X-liga i året" flerfoldige ganger i fjor, men samtidig har mange av disse klare meninger om at visse spillere fra Premier League er bedre enn spilleren fra X-liga. Edit: Med i fjor, mener jeg selvsagt forrige sesong. Endret 3. juli 2010 av Jørgen SG Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Svar på spm mitt da? Istedet for å kicke så voldsomt på et stikk og klage på kvaliteten. Du overser jo totalt hele meningen med innlegget og henger deg opp i de 10 siste prosentene som var å trekke i deg. Kan du ikke svare godt nok på spm siden du tydeligvis bare ignorerer det? Er Silva mer et navn enn han fortjener? Eg spør fordi eg lurer. Har ingen problemer med å innrømme at eg har sett han for lite i LaLiga til å vurdere han, men har sett lite til han i dette VM og, og han er tydeligvis enten ikke god nok for Spania, eller så er han fullstendig usynlig når han er på banen. Eg vet eg såg han i en eller to kamper, har sett alle spaniakampene, men ikke lagt merke til han. Det eg såg i de kampene/den kampen var ikke imponerende... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Nok en gang så ser jeg ikke helt hvorfor det er tynt å mene at man burde ha et grunnlag å kunne bygge påstandene sine på, ei heller påstod jeg at det Limbeck sa var feil, det eneste jeg ønsket var en utdypelse av hvorfor han mener Joe Cole er en bedre spiller enn David Silva. Jeg skal huske å presisere det i hvert eneste lille innlegg for deg fremover Hyrlen. . Ro din båt. Innlegget oppfordret verken til diskusjon eller en redegjørelse. Det var kun det sedvanlige billige stikket du sniker inn i 8 av 10 tilfeller. Anyways, off-topic. Silva > Joe Cole. Selv om jeg ikke vil ha noen av dem av en enkelt grunn, stabilitet. I tillegg til at Joe Cole nesten må spille i 4-5-1 eller 4-4-1-1 for å få til noe. Som kant trekker han for sentralt, og som ren sentral midtbane blir han for lett. @Jotun, Silva må først få spille Endret 3. juli 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 @Jotun, Silva må først få spille Ikke god nok for det spanske laget? Vel, de har jo en del gode midtbanespillere.... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Silva har nå spilt han, riktignok bare 1 kamp. Og der var han ganske usynlig ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvor mye måtte City ut med for Silva? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Sog en overskrift om at øzil vil til oss. Hva sier folk om det da? Jeg kjenner veldig lite til han. Spilt bra i VM men vet ikke noe mere enn det. Ah, da hadde jeg hoppa i glede og derreter slått hjul et par ganger. Han er en av VM's desidert beste spillere, og har en stor fremtid forran seg. Han er vel bare 21 år i tillegg, så han har mange år forran seg. Dog vil jeg tror at han kommer til å ha en prislapp som gjør SAF uintressert. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 I en 4-4-2 ville nok ikke Özil kunne spilt sentralt med f.eks. Fletcher, til det er han for offensiv. Han ville nok passet best inn i en friere kantrolle i en 4-4-2 eller i en 4-5-1. Han er flink til å finne rom og temposterk, men han er ingen duellspiller. Han blir tidvis markert ut av kampen i Werder Bremen og når han møter motgang er han som mange andre kreative spillere dårlig til å takle det. Han vil nok aldri passe inn i et strukturert system med lite frihet. Det som imponerer meg mest med Özil er forbedringen hans i spillet. Han har jobbet enormt med avslutningene sine. Det er ikke lenge siden han virket lite målfarlig og en spiller som gjorde mer for øyet enn for laget. Özil har alle kvalitetene for å lykkes i dagens fotball, hvordan han takler Premier League kan bli interessant for det er liten tvil om at man får mer juling der enn de fleste andre ligaer. Özil er nok fullt klar over at han må legge på seg litt muskler, Löw har iallfall tidligere nevnt det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 @Hyrlen: Beklager hvis innlegget mitt var vanskelig å tolke. Jeg skal for øvrig prøve å holde meg unna alle sleivspark i fremtiden, men føl deg gjerne fri til å sende en PM hvis du ser et. @Jotun: Jeg vet lite om hvorfor Del Bosque fortrekker en mer defensiv midtbanekonstellasjon uten Silva, personlig hadde jeg foretrukket et Spania med mer brodd enn det Del Bosque stiller. Spania i EM08 under Aragones var i mine øyne et morsommere lag med Iniesta og Silva på hver sin side. Silva er en fantastisk spiller som har vært fenomenal i Spania, om han lykkes i Premier League tør jeg ikke spekulere i. De tekniske kvalitetene er det dog ingenting å utsette på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er sant det. Spania i dette VM har vært et stort gjesp.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Helt enig med Wizy, og derfor ønsker jeg han ikke til United. Han er en type som passer mye mer inn system som det Arsenal fører enn United. Men hvis Fergie virkelig ønsker han og endrer litt av systemet for å gjære plass til Tyrkeren, så er jeg mer positiv. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Inn: 1. Sanchez for £22m 2. Benzema for £25m 3. Vaart for £12m Inn £59m Ut: 1. Berbatov for £14m 2. Gibson for ? Itillegg har vi rensket troppen for endel unggutter og1.lags rusk som Foster ect allerede i sommer. Ta med Ronaldo pengene og dette ville være fornuftig biss. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Helt enig med Wizy, og derfor ønsker jeg han ikke til United. Han er en type som passer mye mer inn system som det Arsenal fører enn United. Men hvis Fergie virkelig ønsker han og endrer litt av systemet for å gjære plass til Tyrkeren, så er jeg mer positiv. Ja, DÅ kan eg faktisk seie meg einig også. Endret 3. juli 2010 av jonaz91 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Inn: 1. Sanchez for £22m 2. Benzema for £25m 3. Vaart for £12m Inn £59m Ut: 1. Berbatov for £14m 2. Gibson for ? Itillegg har vi rensket troppen for endel unggutter og1.lags rusk som Foster ect allerede i sommer. Ta med Ronaldo pengene og dette ville være fornuftig biss. Sanchez hadde vært snop. Eg ser ikke helt at Benzema er verdt 25mill, ikke helt troa på han. Men kanskje han kan passe vel så bra inn i United som i Real... Vaart til 12 mill vil vel være et ganske allright kjøp ja. Synd Van Persie har fått spille så mye som han har i VM, kanskje Vaart kunne fått vist seg litt mer frem. Berbatov 14 mill, synd å si det, men får vel aldri noe mer for han.... To år.... Halvert i pris. Eg tror forøvrig Gibson blir værende. SAF bruker han såpass mye at eg tror ikke han ønsker Gibson ut. Anderson da? Skal han få et par sesonger til? Faller vel bare i verdi hvis han fortsetter slik han gjorde i forrige sesong. Enda har han vel en viss verdig. Personlig tror eg han blir stor når han får erfaring inn i spillet sitt. Men må ikke glemme Smalling og Hernandez i "inn-budsjettet"... Begynner å nærme oss en relativt frisk sum da!?! Endret 3. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Inn: 1. Sanchez for £22m 2. Benzema for £25m 3. Vaart for £12m Inn £59m Ut: 1. Berbatov for £14m 2. Gibson for ? Itillegg har vi rensket troppen for endel unggutter og1.lags rusk som Foster ect allerede i sommer. Ta med Ronaldo pengene og dette ville være fornuftig biss. Jeg håper at det er dette du ønsker og ikke SAF. Berba er en trussel for etthvert motstanderlag med eller uten ball i beina og er en meget god pasningsspiller. Gjør alltid noe konstruktivt i kampene han spiller. Gibson har en stor fremtid foran seg og det ser nok SAF og... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Synd Van Persie har fått spille så mye som han har i VM, kanskje Vaart kunne fått vist seg litt mer frem. Hva har Van Persie med at Van der Vaart har fått lite spilletid? Eg tror forøvrig Gibson blir værende. SAF bruker han såpass mye at eg tror ikke han ønsker Gibson ut. Samme her. Samtidig så ser jeg ingen grunn for å selge Gibson. Lav verdi, som bare fåes opp ved å spille mer for A-laget. I tilegg så er Cleverly inne igjen så nå spørs det vel ikke om det blir litt sunn konkurranse på Gibbo. Anderson da? Skal han få et par sesonger til? Faller vel bare i verdi hvis han fortsetter slik han gjorde i forrige sesong. Enda har han vel en viss verdig. Personlig tror eg han blir stor når han får erfaring inn i spillet sitt. Hvis Anderson fortsetter slik han gjorde? Være skada mener du? Endret 3. juli 2010 av niko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå