Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

PSG er nødt til å selge spillere nå, og Moura forsvinner nok ganske sikkert i dette vinduet. Moura er fortsatt en spiller med ekstremt potensiale, men vi trenger ikke flere spillere uten sluttprodukt nå. Har lekt litt med en teori om at han havner i Arsenal hvis Sanchez forsvinner. 

Lenke til kommentar

Ryktes at United har lagt inn bud på Alexis Sanchez nå, for å snyte City for overgangen. Det er snakk om rundt 25 millioner pund, og også prat om å gjøre Mkhitaryan en del av avtalen.

Det som gjør dette til mer enn bare et rykte, er at både The Guardian, Di Marzio og Sky Italia melder det nogenlunde samtidig og uavhengig av hverandre.

Tviler dog sterkt på at han havner i United, på grunn av Pep, at han visstnok skal være enig med City om betingelser, at de leder ligaen osv. Dessuten kan dette være agentlekkasjer med formål om å få City til å handle raskere. Men det hadde jo vært ganske morsomt.

https://www.theguardian.com/football/2018/jan/11/manchester-united-alexis-sanchez-arsenal

(Agenten til Sanchez begynte forøvrig nettopp å følge Manchester United på Twitter)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Du er klar over at SAF hadde noen stjernespiller-kjøp som floppet han også, ikke sant?

Jeg kommer ikke på så mange i farten. SAF kjøpte jo aldri "stjerner" fra øverste hylle. Cantona, Berbatov, RVP, RVN, Keane, Cole, Stam, Yorke, Barthez, Saha, Rooney, Carrick var forholdsvis dyre og skulle garantere kvalitet. De fleste av disse leverte opp mot det vi håpte på eller bedre. Saha var mye skadet, og Berbatov+RVN leverte bare varene i en sesong, men vi fikk gei valuta for pengene.

Verón og Hargreaves er vel eneste store spillere jeg husker sånn i farten som virkelig regnes som flopp. 

Av mindre flopper kan vi også nevne Kagawa, Zaha, Bébé, Anderson og Nani. Basert på hype og kjøpesum i samtiden. Dion Dublin må vel også regnes inn her. Han var jo mer skadet enn Saha, og klarte aldri å være skadefri i 3 kamper på rad. 

Blomquist, Kleberson og Djemba-Djemba når ikke opp i pris- eller kvalitetskategorien "stjerner". Litt stygt å nevne Blomquist i samme kategori. Han var skadet i 2-3 år, og vi klarte vel også på mirakuløst vist å få tilbake kjøpesummen da han forlot oss.

Lenke til kommentar

Poenget var uansett til zeebra om at Di Maria hadde vært bedre under SAF - og det er en påstand:

1: som ikke er noen som helst garantier for og samtidig umulig å spekulere i

2: som er irrelevant i 2018

Det er så utrolig "enkelt" å bare si at SAF hadde fikset alt som er, som om han aldri gjorde feil eller hadde noen svakheter, og denne hvileputen syns jeg mange skal legge av seg. Jeg forstår at det er lett å sammenligne alle våre fremtidige managere etter ham, men ett eller annet tidspunkt så burde man bare gå videre

Min mening bare, dere må gjerne være uenige :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...