Snikpellik Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Done Endret 30. juli 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Er han god? Kan ingenting om han. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Ser du ikke på engelsk fotball? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg ser United, kan ikke si jeg interesserer meg stort for andre klubber. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Er han god? Kan ingenting om han. En av de ypperste midtbanespillerne i PL Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Bra kjøp. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Om fellaini forsvinner, hvem går da inn som banansplitts nye hakkekylling? Nå som Rooney er borte også så er det vanskelig å si hvem halve United-delen av forumet skal fylle 35% av trådene med det samme repeterende, ukonstruktive skvipet om hver eneste uke, ja. Carrick er vel fortsatt i klubben. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Ingen hakker på Carrick. E: jævlig digg med Matic Endret 30. juli 2017 av Espp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Ingen hakker på Carrick. E: jævlig digg med Matic Var da en del United-fans som whinet om han noen år tilbake. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Lingard, Jones, Smalling og Blind er jo gode kandidater. Lindelöf også om han fortsetter i samme spor. Har de ikke solgt Smalling enda? Har de kastet Carrick på gamlehjemmet? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Close? Har vi ikke vært close de siste 3 månedene nå? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Om fellaini forsvinner, hvem går da inn som banansplitts nye hakkekylling? Du virker sykelig obsessed med å bruke meg til å sanke plusser. Faen er greia liksom? Siste 10 sidene mine med innlegg, plukket ut alt jeg har skrevet om Fellaini. Han får ikke gjennomgå noe mer enn andre, tvert imot. Fuckings ta deg sammen! Håpløs involvering av Lindelof. Håper for Guds skyld det bare var nerver. Fellaini skal leke klovn. Pereira er deilig. Hadde egentlig gitt opp fyren, men han viser jo skills. Sykt gira på å ha ballen overalt. Mottar ball, spiller den fra seg og forflytter seg mot ballen for å kunne involvere seg igjen. Og Martial, mer av det der! Fellaini var veldig god, men ro ned litt her a.. Fellaini fortjener en klapp på skulderen i dag! Eneste forskjellen i denne situasjonen er at Fellaini er høyere enn Aguero. Samtidig er det Aguero som oppsøker situasjonen. Ingenting å klandre Fella for der. Det skulle ikke vært noen ting på noen. Om noe gult kort til Aguero for filming. Har absolutt ikke noe hat mot Fellaini som jeg skrev i en annen tråd. Poenget er bare ikke at 2-3 kamper uten å spille dårlig imponerer ikke meg. Faen skal vi med Pogba når vi har midtbanegeneralen sjæl, Marouane Fellaini? 100 fantasillioner brukt de siste 3-4 årene og spillerne vi setter inn når vi trenger mål er Fellaini og en Wayne Rooney 5 år på overtid. Fy faen jeg er så lei av denne ubrukelige fotballklubben. Er han "bra" eller "ikke dårlig"? Jeg hater ikke Fellaini som mange andre gjør, men litt for ofte får han skryt bare han spiller en kamp som ikke er dårlig. Fellaini captain....... Fellainho!! Minner meg om Ronaldinho Fellaini herjer! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Felladinho, tenker jeg kjøper meg en Fellaini drakt om han blir i klubben Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) 100 fantasillioner brukt de siste 3-4 årene og spillerne vi setter inn når vi trenger mål er Fellaini og en Wayne Rooney 5 år på overtid. Fy faen jeg er så lei av denne ubrukelige fotballklubben. Ta det med ro Banansplitt. Jeg husker for ikke så altfor mange måneder siden når folk var skeptiske til Mourinho på grunn av noen dårlige resultater i starten. Jeg sa, gi han mer tid. For min del virker det som han har en langsiktig plan, og at ting er i rute. Han solgte Rooney. Han vil nok også kvitte seg med Carrick og Smalling etterhvert. Ting går sakte men sikkert i bedre retning. Jeg vil si kjøpene han har gjort er gode steg i riktig retning. Konkurransen er hardere enn noensinne. Det tar tid å bygge et lag, det tar tid å få dette laget til å være det laget han ønsker, men sakte men sikkert er endringer i ferd med å skje. Er Fallaini feil mann vil nok Mouronho kvitte seg med han også etterhvert. Men alt tar tid. Mourinho må tross alt jobbe med det han har og gjøre de endringene han kan når han kan gjøre de. Han kjøpte Lukaku, et stort kjøpt. United trengte desperate en stor spiss (ikke at Ibrah ikke er det, men...). Ting tar tid, og de er på vei i rikitig retning, sakte men sikkert. Jeg har enda mye større tro på Mourinho nå enn tidligere. Men gi mannen tid. Ting skjer ikke over natten. Om ikke United er med å kjempe om tittel denne sesongen, så gjør det ingenting, så lenge ting går i riktig retning, og i min formening så er ting på vei i riktig retning under Mourinho. Jada, det går an å være frustrert over situasjonen. Men sakte men sikkert vil den forbedres. Endret 31. juli 2017 av zeebra Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) For noe vås. United-supportere bør forvente/forlange store fremsteg denne sesongen. Pogba og Lukaku er de dyreste kjøpene i PL-historien. Lindelof, Matic, Mkhitarian og Bailly er også betydelige investeringer. Mourinho har vunnet ligagull i sin andre sesong i hver klubb han har styrt. Kanskje verdens største klubb, med en av verdens mest suksessrike managere og denne enorme pengebruken, skal kjempe om PL og CL. Endret 31. juli 2017 av Classy Crab Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Enig. De BØR kjempe om gullet i årets sesong, for sesongen etter er det spilleropprør (neida, er sikkert tilfeldigheter). 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) https://twitter.com/forevruntd/status/894495465126846466 Hvilket betyr at vi sannsynligvis har prøvd å få ham billigere enn utkjøpsklausul, men dersom vi møter den så ser jeg ingen grunn til at de kan unngå et salg (dersom spiller vil). Hadde vært et meget bra tilskudd. Endret 7. august 2017 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Fosu-Mensah ryktes på lån til Crystal Palace: https://www.theguardian.com/football/2017/aug/07/transfer-round-up-manchester-united-timothy-fosu-mensah-crystal-palace 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå