Espp Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Enig. En DM burde være neste prioritet slik at Herrera og Pogba får større frihet. Syk midtbane vi har! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Hvem kan være gode kandidater? Jeg tenker sannsynlige altså, hva sier de siste ryktene? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Vet ikke om Matic er mulig, men han er jo akkurat det vi trenger. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Får vel ikke Matic om alle ryktene rundt Lukaku stemmer. Fabinho kan jo fortsatt være aktuell. Dier er vel den en ryktes mest til nå? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Matic er vel mindre sannsynlig nå som vi snappet opp Lukaku foran nesen på Chelsea. Fabinho er jeg usikket på om vi er interessert i i det hele tatt. Har vært så mange forskjellige rykter... Dier er også en av de heteste defensive midtbanespillerne vi ryktes til. Bli garantert veldig dyr. Alle er uansett veldig gode alternativer og jeg ville vært veldig fornøyd om en av de kom. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Hva med Bakayoko? Deilig å snyte han foran Chelsea og Uansett hadde vært perfekt signering det! Endret 8. juli 2017 av VaporHead Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Hva mener du med "ryktene rundt Lukaku"? Han er jo bekreftet av klubben Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Hva mener du med "ryktene rundt Lukaku"? Han er jo bekreftet av klubbenRyktene om at vi stjal ham fra Chelsea. Ikke er han bekrefter heller. Er bekreftet at bud er godtatt, ikke noe mer enn det. Endret 8. juli 2017 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Sjeldent en klubb går ut å sier at budet er akseptert om spilleren fortsatt er i tenkeboksen vel?Men ok, jeg skjønte hva du mente nå uansett Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Det er ikke 100% enda med Lukaku, men sjansen for at noe skal skje er minimal. Men glem aldri at Jon Obi Mikel poserte med United-drakta og endte i Chelsea. Eller da vi annonserte kjøpet av Aaron Ramsey! Endte i Arsenal til slutt... Endret 8. juli 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Lukaku bekreftet. Endret 9. juli 2017 av Bandidos-Pelle 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Nainggolan vil sikkert bare ha ny kontrakt. Håper at vi er beinharde mot Real i forhandlingene, om vi ønsker James. De kan bare hoppe og drite i noe over €50m. Kunne kanskje blitt bra, nå som Rooney er borte. Mot svakere motstand: Herrera - Pogba Mkhitaryan - James - Martial Lukaku Om Mkhitaryan og Martial blomstrer i år, så har vi et av verdens absolutt sterkeste lag. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 (endret) http://www.dailystar.co.uk/sport/football/628421/Man-Utd-transfer-news-Tiemoue-Bakayoko-Chelsea-Romelu-Lukaku-Antonio-Conte-Jose-Mourinho Har fått akseptert bud I følge Dailey star . Ikke en dm som vi trenger, så hvor tror dere planen er å bruke ham i laget om dette stemmer? Hvem er neste mann ut nå, vil vel bli flere salg? Endret 10. juli 2017 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Fellini ryktes til Real. Har jeg faktisk null tro på. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Daily Star finner på ting selv og har mindre troverdighet enn en stein, så jeg ville ikke blitt giret på den overgangen der. Vanskelig å gjette seg til hvem som kan forsvinne, men kommer de rette budene inn ser jeg for meg at Mou er klar for å slippe en midtstopper (Smalling?), enten Blind eller Darmian, Young og kaaanskje til og med Martial. I dont know... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå