Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Matic er vel mindre sannsynlig nå som vi snappet opp Lukaku foran nesen på Chelsea.

Fabinho er jeg usikket på om vi er interessert i i det hele tatt. Har vært så mange forskjellige rykter...

Dier er også en av de heteste defensive midtbanespillerne vi ryktes til. Bli garantert veldig dyr.

 

Alle er uansett veldig gode alternativer og jeg ville vært veldig fornøyd om en av de kom.

Lenke til kommentar

Nainggolan vil sikkert bare ha ny kontrakt.

 

Håper at vi er beinharde mot Real i forhandlingene, om vi ønsker James. De kan bare hoppe og drite i noe over €50m. Kunne kanskje blitt bra, nå som Rooney er borte.

 

Mot svakere motstand:

 

Herrera - Pogba

Mkhitaryan - James - Martial

Lukaku

 

Om Mkhitaryan og Martial blomstrer i år, så har vi et av verdens absolutt sterkeste lag.

Lenke til kommentar

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/628421/Man-Utd-transfer-news-Tiemoue-Bakayoko-Chelsea-Romelu-Lukaku-Antonio-Conte-Jose-Mourinho

 

Har fått akseptert bud I følge Dailey star . Ikke en dm som vi trenger, så hvor tror dere planen er å bruke ham i laget om dette stemmer? Hvem er neste mann ut nå, vil vel bli flere salg?

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Daily Star finner på ting selv og har mindre troverdighet enn en stein, så jeg ville ikke blitt giret på den overgangen der. 

 

Vanskelig å gjette seg til hvem som kan forsvinne, men kommer de rette budene inn ser jeg for meg at Mou er klar for å slippe en midtstopper (Smalling?), enten Blind eller Darmian, Young og kaaanskje til og med Martial. I dont know...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...