Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plastikk FC har nå brukt over £60m i sommer og vi skriver kun 2. Juli.

Given

Richards-Kompany-Lescott-Boateng

De Jong-Yaya Toure

Robinho- Silva - Bellamy

Tevez

Benk:

Joe Hart

Bridge

Toure

Barry

Adebayor

Johnson

Stephen Ireland

Skremmende lesning. Jeg mener City er minst like gode på papiret som United og kanskje enda hvassere fremover på banen. Mens vi "sliter" med å holde på stjerner, samtidig som vi "bare" signerer kids, henter City inn krutt så det holder. En eller to signeringer i klassen vi nettopp har bevitnet og jeg tror de lyseblå havner over oss på tabellen i år.

Chelsea kjøpte seg ligagull, City kan og kommer gjøre det samme.

Lenke til kommentar

Plastikk FC har nå brukt over £60m i sommer og vi skriver kun 2. Juli.

Given

Richards-Kompany-Lescott-Boateng

De Jong-Yaya Toure

Robinho- Silva - Bellamy

Tevez

Benk:

Joe Hart

Bridge

Toure

Barry

Adebayor

Johnson

Stephen Ireland

Skremmende lesning. Jeg mener City er minst like gode på papiret som United og kanskje enda hvassere fremover på banen. Mens vi "sliter" med å holde på stjerner, samtidig som vi "bare" signerer kids, henter City inn krutt så det holder. En eller to signeringer i klassen vi nettopp har bevitnet og jeg tror de lyseblå havner over oss på tabellen i år.

Chelsea kjøpte seg ligagull, City kan og kommer gjøre det samme.

Vi er blakke, så det scenarioet er mest realistisk

Lenke til kommentar

Det tror jeg også, dessverre. Ikke at vi er blakke altså, men at City forbigår oss allerede denne sesongen.

nei nei, det har jeg ikke noe tro på..

Ser ikke noe grunn til at de skal gjøre det.. De hadde mange store navn i fjor også.. men havnet allikavel 18 poeng bak united ved slutten av sesongen..

Lenke til kommentar

Har dere så god tro på Silva? Hadde ikke ønsket han til oss. Holder Cole noen klasser over han. Toure var heller ikke Barca sitt sterkeste ledd.

Men hadde vert bra om vi roet ned disse sinnsyke forventningene og ikke ville sparke Fergie hver gang i vi ikke vinner 4-0

Kanskje dere blir posetivt overrasket. Ikke mange ganger det skjer

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

tja, snakker meir om det fysiske duellspelet. han er kanskje flink til å finne rom, men ja, han virker veldig stilleståande og lite duellsterk/pinglete/tiltakslaus. virker enkelt for eit lag å ta han ut av en kamp, men han har jo stadig hatt rom i dei kampane eg har sett då, som om ikkje motstanderane har gitt han nok oppmerksomhet. Til gjengjeld har jo han et blikk for spillet som få andre, og gode finesser, men veit ikkje om det er "nok" for united og PL. Korleis trur du han ville passa inn i dagens United?

Lenke til kommentar

Bare vi ikke henter Joe Cole. Ser ikke hva han har i United å gjør...

Heller et overpriset VM fenomen enn en overbetalt VM skuffelse :D

nå spilte knapt Joe Cole, så ser ikke helt den. Faktisk tror jeg at Cole kunne hatt positiv innvirkning hvis han hadde blitt involvert mer og fått mer spilletid. Finner bare ting som taler for en slik overgang, det er ihvertfall svært overraskende om overgangen ikke går i stand.

Lenke til kommentar

Bare vi ikke henter Joe Cole. Ser ikke hva han har i United å gjør...

Heller et overpriset VM fenomen enn en overbetalt VM skuffelse :D

nå spilte knapt Joe Cole, så ser ikke helt den. Faktisk tror jeg at Cole kunne hatt positiv innvirkning hvis han hadde blitt involvert mer og fått mer spilletid. Finner bare ting som taler for en slik overgang, det er ihvertfall svært overraskende om overgangen ikke går i stand.

Bryr meg lite om spillemengden. Det han gjorde det lille han spilte sugde balle.

Lenke til kommentar

Özil har vært toneangivende i Werder Bremen, dominert på u-landslaget og ikke overraskende tatt med seg den gode formen og selvtilliten til VM. Jeg er for et Özil-kjøp så fremt vi ikke får mer verdi i en annen spiller med lignende kvaliteter. Det som imponerer meg mest med Özil er at han kan føre ball i meget høy hastighet samtidig som han ser pasningsmulighetene, det er sjeldent man ser en offensiv midtbanespiller med så gode dribleferdigheter samtidig som pasningsfoten sitter der i like stor grad. Kontrakten hans går snart ut, han er ung og han har tyskermentaliteten. Hva mer kan man ønske seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...