Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Carrick var blant ligaens beste midtbanespillere for inntil 2 sesonger siden. Og han er fortsatt den smarteste midtbanespilleren i  troppen. Rooney mener jeg bestemt er over toppen. Jeg sitter med et inntrykk av at hver gang Rooney har vært god de siste årene, så har United spilt dårlig. Rooney må gjerne vise at han holder verdensklasse neste sesong, men jeg ser ham også gjerne være middelmådig i mørkeblått. Eller i sky blue. Det hadde faktisk vært litt tilfredsstillende.. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Newsflash: zeebra er et troll, folkens. Slutt å responder på tullet hans.

 

Hårsår?

 

Jeg er et troll fordi jeg ikke er enig i fjaset ditt/deres? Om du vil beholde Carrick til han er 50 år gammel, så velbekommen. Han har aldri vært mer enn middelmådig i øvre sjiktet.

 

Men nei, jeg are bare genuin interessert i overganger og fotball. Så her er det faktisk du som troller og driver personangrep. Helt unødvendig.

Lenke til kommentar

Greit nok at begge er over toppen, men tror ikke at du verdsetter erfaring og mentalitet nok. Rooney er dyr og ferdig.

 

Carrick har kanskje aldri vært i verdenstoppen, men han har absolutt vært en klassespiller. Var latterlig god i 2012/13 sesongen, om jeg ikke husker feil

 

Greit nok det. Men United trenger nye ledere. Rooney har heller enn negativ innvirkning på United nå enn en positiv. Jeg vil dra det så langt som å si at Rooney er trøblete for klubben på nåværende tidspunkt.

 

Angående Carrick. Vil dere vinne eller være nostalgiske?

Lenke til kommentar

 

Newsflash: zeebra er et troll, folkens. Slutt å responder på tullet hans.

Hårsår?

 

Jeg er et troll fordi jeg ikke er enig i fjaset ditt/deres? Om du vil beholde Carrick til han er 50 år gammel, så velbekommen. Han har aldri vært mer enn middelmådig i øvre sjiktet.

 

Men nei, jeg are bare genuin interessert i overganger og fotball. Så her er det faktisk du som troller og driver personangrep. Helt unødvendig.

Du er et troll fordi du er et troll :)

Lenke til kommentar

 

 

Newsflash: zeebra er et troll, folkens. Slutt å responder på tullet hans.

Hårsår?

 

Jeg er et troll fordi jeg ikke er enig i fjaset ditt/deres? Om du vil beholde Carrick til han er 50 år gammel, så velbekommen. Han har aldri vært mer enn middelmådig i øvre sjiktet.

 

Men nei, jeg are bare genuin interessert i overganger og fotball. Så her er det faktisk du som troller og driver personangrep. Helt unødvendig.

Du er et troll fordi du er et troll :)

 

 

Jeg er faktisk et anti-troll.

Lenke til kommentar

Går det an å banne brukere fra enkelttråder? Kunne jo vært en ok løsning når det bare trolles hver gang.

 

Uansett, rykter. Daily Mail skriver i dag at Chelsea er nære å sikre seg Bakayoko fra Monaco, som åpner for at Matic havner hos oss. Det er Sami Mokbel som skriver saken, og han har vært relativt troverdig tidligere. 

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4626932/Chelsea-close-35million-Tiemoue-Bakayoko.html

Lenke til kommentar

De vil tilsynelatende linkes sterkest til nå er jo en benkvarmer i Chelsea og en benkevarmer i RM. De har jo helt klart erstatterne pekt ut alt, og hadde vel ikke solgt om de ikke anså spillerne de skal hente inn som bedre. Så vi ender da opp med å finansiere deres kjøp med å hente spillere de ikke anser som gode nok for laget sitt.

Lenke til kommentar

Vil ikke si at det er en nedtur å hente Matic, selv om det antakelig er fordi Chelsea da henter inn en erstatter som Conte anser som bedre. Conte og Mourinho har ulik stil, og med Matic vet Mourinho akkurat hva han får og hvordan han skal brukes. Ender vi opp med f.eks. totalt 4 signeringer i sommer, så blir det da bare 3 av de som Mourinho trenger å jobbe med for å fungere.

Lenke til kommentar

Med mindre Mourinho har planer om å gjøre taktiske endringer til neste sesong så vil jo vi ha en annen spillestil og formasjon enn Chelsea. Vi mangler, og kunne trengt, en defensiv midtbanespiller i vår 4-3-3 formasjon. Herrera var stort sett helt super som ballvinnende klegg forrige sesong, men mangler den fysiske duellstyrken og hodestyrken som f.eks. Matic besitter. Han vil åpenbart også kunne gi Pogba mer offensiv frihet. 

 

Og hvorfor mener du, Prophet, at Matic er en benkesliter i Chelsea? Grunnen til at jeg ikke tror han går fra Chelsea til United er fordi han var(er) fast på Contes lag som vant PL i år. Cesc er vel heller den benkesliteren du snakker om. Sett ut i fra antall kamper startet, byttet innpå, og spilte minutter. 

 

For å si det slik, Conte ser kanskje etter en med andre kvaliteter i den posisjonen, mens Mourinho mener Matic vil være perfekt i hans taktikk. Det er ikke dermed snakk om at Matic er en dårligere spiller enn spilleren Chelsea kjøper som erstatter. 

Endret av G27
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg så på en oversikt tidligere i dag over antall kamper han hadde startet, dermed mitt utsagn at han er benkevarmer.

 

Men nå har jeg sjekket på nytt og ser at han startet 30 kamper i sesongen som var. Så hvordan jeg trodde han hadde 7 kamper totalt sist sesong vet jeg ikke helt  :hmm: Kan ikke ha vært helt våken når jeg så på dette tidligere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...