Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Galskap å betale så mye for ham. Vil han tilbake så må han presse ned prisen kraftig.

 

Enig, helt idiotisk hvis det stemmer. Ronaldo tilbake er en artig tanke, men tror alle parter gjør best i å la det bli med det. Han er 32 år og ikke den spilleren han var da han dro. Fansen kommer til å forvente langt mye mer enn han er i stand til å levere. PSG bedre alternativ.

Lenke til kommentar

Tja. Han er ikke den spilleren han var, men han er kanskje like god bare på en annen måte. Han har lykkes i å utvikle seg. Han har vært verdens beste eller nest beste fotballspiller minst siden 2010. Han har en enorm fysikk, og er ekstremt dedikert. Han kan være helt på topp en del år til. Og denne sesongen har han vært verdens beste fotballspiller. 

 

Så hvis han kan levere på et høyt nivå for oss i to-tre sesonger er jeg ikke negativ til å bruke 150 millioner pund. I tillegg blir han jo en vanvittig viktig kommersiell investering for oss. 

Lenke til kommentar

Problemet med Ronaldo er at vi må bygge laget rundt han, og da må vi handle spillermateriale til å spille med 10 mann defensivt. Sier ikke at jeg er negativ, uansett pris, men tenker at vi det vil ta litt tid å forme Manchester United rundt han - og at det kanskje ikke varer så lenge. Tror at han blir spiss, ikke ving. 

 

Om Ronaldo koster £1 mrd eller £2 mrd betyr egentlig lite. Han kommer til å bli en så stor kommersiell suksess at hans kjøpesum er inntjent iløpet av perioden han er her. Derimot er lønna hans et problem. 

Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sport/9198605/

 

Altså hvis dette stemmer så må Real og Perez være noe av det mest dummeste og tullete jeg har vært borti. En ting er prisen, men De Gea i tillegg? Lol. Samtidig må Woodward være enda verre hvisket han faller for det.

 

Men jeg tror det er tull uansett. Mourinho hadde en liste med spillere han ville ha, og den var nok ikke Ronaldo på så han er neppe noen prioritet.

 

Lenke til kommentar

*Om* Ronaldo er tilgjengelig og han vurderer United så er man idiot om man ikke takker ja. Ronaldo er en av få spillere som gjør 100% av lagene i verden bedre ved at han blir med.

 

Hele greien her handler mest om det er et fnugg av sannhet i ryktene eller ei. Er han tilgjengelig så håper jeg det blir United, men jeg tror egentlig at dette bare er typisk silly season.

Lenke til kommentar

Er bare å ta en titt på politikk-delen av forumet så innser man fort at "enkelte" brukere kanskje har et annet verdensbilde enn de fleste :)

Blir bra for alle andre lag om United bygger laget rundt Rooney som kaptein og Carrick som visekaptein. Det vil sikre at United ikke blir med i kampen om ligatittelen.

 

Hvis du vil ha en 40 år gammel midtbanespiller som aldri har vært i verdenstoppen, så velbekommen.

Lenke til kommentar

Greit nok at begge er over toppen, men tror ikke at du verdsetter erfaring og mentalitet nok. Rooney er dyr og ferdig.

 

Carrick har kanskje aldri vært i verdenstoppen, men han har absolutt vært en klassespiller. Var latterlig god i 2012/13 sesongen, om jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar

Greit nok at begge er over toppen, men tror ikke at du verdsetter erfaring og mentalitet nok. Rooney er dyr og ferdig.

 

Carrick har kanskje aldri vært i verdenstoppen, men han har absolutt vært en klassespiller. Var latterlig god i 2012/13 sesongen, om jeg ikke husker feil

Det er feil. Carrick har vore i verdenstoppen. Var ekstremt god på topp av karriere, og er imo framleis god nok til å vere squadplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...