Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg driter i hvem vi ender opp med, bare det ikke er Morata. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 'Perez knows the Madrid dressing room thinks highly of Keylor Navas. So goodbye to de Gea.' Article goes on to say Florentino has spoken to key figures in the squad who all support Navas fully and want him to remain as the no. 1, meaning the club will not look to sign de Gea or any other keeper this summer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Som forventet etter styret med Navas for et par år siden. Hadde vært for drøyt selv for Perez. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Da blir det feiring av Fax Machine Day i år også da Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Mer fornuftig pris enn det som ble nevnt når han ble linket til oss i janusr ihvertfall. Men portugisiske aviser har bekreftet denne overgangen så mange ganger at jeg ikke biter på. Vi får se. Har ikke akkurat få midtstoppere. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Meget skuffet over signeringen. Lindelöf er god, men ikke United-god. Håper virkelig at disse ryktene ikke stemmer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Vi får se. Evra og Vidic var heller ikke "United-gode" ifølge mange i sin tid. Er ikke overbegeistret selv, men han er god og har definitivt mer potensiale. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Og Rooney er på posterne for sommertouren. Fy faen jeg er så fed up av den fyren nå.. Endret 9. juni 2017 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg tror ikke Morata er riktig spiller. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg tror han kan slå an jeg. Håper på det beste. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Spennende å se han i PL, får håpe det ikke blir en ny Di Maria. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå