Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ærlig talt ikke se noen overprisede VM-fenomen.

Han har vært knallgod på klubblaget også. Han var en av de spillerne jeg drømte om før VM. Det eneste problemet er at han kan bli for dyr.

Özil er jo akkurat en slik spiller dere kunne trenge, og Fergie er jævlig god til å få spillere til å gå fra talent til verdensklasse.

Jepp. Han er nøyaktig den typen vi trenger. Han er allerede fantastisk god, og er fortsatt veldig ung.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Jeg vil ærlig talt ikke se noen overprisede VM-fenomen.

Han har vært knallgod på klubblaget også. Han var en av de spillerne jeg drømte om før VM. Det eneste problemet er at han kan bli for dyr.

Jeg snakker helt generelt, ikke om akkurat en enkeltspiller :)

Lenke til kommentar

First off, Benzema? Vi har Rooney, Berbatov, Owen, Chicarito ++, altså nok på spissplass. Kan aldri se for meg en Benzema-type i United.

For det andre. Hvor får du "Di Maria inn Benzema ut" fra? Angel Di Maria og Benzema er da to helt forskjellige spillertyper? Real har vel og sagt at de vil beholde Benzema flere ganger.

I motsetning til majoriteten så er jeg veldig fornøyd med troppen. Vi så i VM nå at det ikke alltid er en haug med stjerner som skal til for å vinne. Selv med Lampard, Milner, Gerrard, Barry, Defoe, Heskey, SWP etc rundt seg så var det ikke det det stod på for Rooney. Selv med Ribery på kanten klarte ikke Frankrike å bøtte inn med mål osv. Poenget er, SAF er et geni til å bygge opp lag på rutine, ungdommelighet og vinnervilje. Med Hernandez og Smalling er jeg fornøyd.

Endret av niko.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sky:

10.36 Edin Dzeko is hoping Wolfsburg will allow him to leave the club this summer after claiming to have received a 'good offer'.

United eller City?

12.29 Luis Fabiano's agent Luis Fuentes claims that the Sevilla striker will only leave the club for Serie A giants AC Milan.

Ser ikke ut som vi går for Fabiano, heldigvis.

Vaart på billigsalg?

----

Legger ved en unnskyldning til Jotun for min dårlige oppførsel her om dagen. Sorry. Regner med at det førte vedkommende og Danielzu litt nærmere hverandre dog ;)

Endret av Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Regner med at det førte vedkommende og Danielzu litt nærmere hverandre dog ;)

Hold meg unna kjærlighetskrangelen deres takk.

Cole ryktes til Liverpool? Ikke sett. Link?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...