Ol'H Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg vil ærlig talt ikke se noen overprisede VM-fenomen. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Özil er jo akkurat en slik spiller dere kunne trenge, og Fergie er jævlig god til å få spillere til å gå fra talent til verdensklasse. Endret 27. juni 2010 av Herr Brun 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Bare vi ikke henter Joe Cole. Ser ikke hva han har i United å gjør... Heller et overpriset VM fenomen enn en overbetalt VM skuffelse 3 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Jeg vil ærlig talt ikke se noen overprisede VM-fenomen. Han har vært knallgod på klubblaget også. Han var en av de spillerne jeg drømte om før VM. Det eneste problemet er at han kan bli for dyr. Özil er jo akkurat en slik spiller dere kunne trenge, og Fergie er jævlig god til å få spillere til å gå fra talent til verdensklasse. Jepp. Han er nøyaktig den typen vi trenger. Han er allerede fantastisk god, og er fortsatt veldig ung. Endret 27. juni 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg vil ærlig talt ikke se noen overprisede VM-fenomen. Han har vært knallgod på klubblaget også. Han var en av de spillerne jeg drømte om før VM. Det eneste problemet er at han kan bli for dyr. Jeg snakker helt generelt, ikke om akkurat en enkeltspiller Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Özil har vært enormt god i Werder Bremen og var på listen min over spillere jeg gledet meg til å se dette VMet. elskbar spiller på alle måter og har en kontrakt som ikke går ut om for altfor lenge hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Kontrakten går ut 30 Juni 2011 i følge Wikipedia Endret 27. juni 2010 av Bister Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Alexis Sanchez - €30 Millioner Som Football Italia skriver, Candreva kan bli i Udinese neste sesong. Dette åpner for en overgang for Chileneren. Endret 27. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hm, litt for mye i mine øyne, men en kan ikke forvente annet etter prestasjonene hans i VM. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Udinese pleier vanligvis å være relativt greie å handle med, men jeg må si de priser gullgutten relativt høyt. Vi får se hvordan det utarter seg, snart kommer vel City til å vise sin interesse også, først da vil jeg si at en slik sum kan kreves. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Sanchez vil til United Endret 28. juni 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Eg vil ha Sanchez til United, no! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Eg og, men ikke fordi han var fantastisk mot Brasil.... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Eg vil ha Sanchez til United, no! jatakk Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) First off, Benzema? Vi har Rooney, Berbatov, Owen, Chicarito ++, altså nok på spissplass. Kan aldri se for meg en Benzema-type i United. For det andre. Hvor får du "Di Maria inn Benzema ut" fra? Angel Di Maria og Benzema er da to helt forskjellige spillertyper? Real har vel og sagt at de vil beholde Benzema flere ganger. I motsetning til majoriteten så er jeg veldig fornøyd med troppen. Vi så i VM nå at det ikke alltid er en haug med stjerner som skal til for å vinne. Selv med Lampard, Milner, Gerrard, Barry, Defoe, Heskey, SWP etc rundt seg så var det ikke det det stod på for Rooney. Selv med Ribery på kanten klarte ikke Frankrike å bøtte inn med mål osv. Poenget er, SAF er et geni til å bygge opp lag på rutine, ungdommelighet og vinnervilje. Med Hernandez og Smalling er jeg fornøyd. Endret 28. juni 2010 av niko. 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg sier det samme som Niko, selv om jeg gjerne skulle sett en ung og lovende sentralt på midtbanen i tillegg til resten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) 12-15 mill euro. Samme som Hernandez i mine øyne. Bør ikke gi mere Dessuten har vi jo hentet to spillere alerede Endret 30. juni 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Sky: 10.36 Edin Dzeko is hoping Wolfsburg will allow him to leave the club this summer after claiming to have received a 'good offer'. United eller City? 12.29 Luis Fabiano's agent Luis Fuentes claims that the Sevilla striker will only leave the club for Serie A giants AC Milan. Ser ikke ut som vi går for Fabiano, heldigvis. Vaart på billigsalg? ---- Legger ved en unnskyldning til Jotun for min dårlige oppførsel her om dagen. Sorry. Regner med at det førte vedkommende og Danielzu litt nærmere hverandre dog Endret 1. juli 2010 av Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Likte ikke ryktene om at Cole skal til Liverpool. Det hadde vert et fantastisk kjøp for dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Regner med at det førte vedkommende og Danielzu litt nærmere hverandre dog Hold meg unna kjærlighetskrangelen deres takk. Cole ryktes til Liverpool? Ikke sett. Link? Endret 1. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå