banansplitt™ Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Vi trenger i alle fall ikke nye spillere. Fosu-Mensah får jo ikke engang spilletid. Men ja, søppel som Fellaini og Memphis er det bare å kvitte seg med. Rooney og forsåvidt men det skjer jo ikke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Fellaini, Memphis, Young, Schweinsteiger og Schneiderlin er nok de som ser ut til å ligge tynnest an i de to neste vinduene. Vil tippe tre av dem forsvinner. Ellers har vi en meget bra tropp synes jeg, og gode talenter som må få spille. Grei kamp i går. Svak førsteomgang og ganske bra andreomgang. Humpete bane som er en fordel for lag som ligger dypt og forsvarer seg. Fint å få spart litt spillere og samtidig få i gang Bailly. Kanskje Fellaini fikk tilbake litt selvtillit også. Zlatan har nå 7 mål på sine siste 6. 13 mål på 22 kamper. Slettes ikke verst. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Zlatan er helt rå. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Kunne muligens ha trengt en høyreback, men aner ikke hvem det isåfall skulle vært.Fellaini og Memphis kan vi nok klare oss uten, muligens også Schweinsteiger, men da begynner det å bli tynt med backup på midtbanen, så og kvitte oss med Schneiderlin samtidig er nok ikke så lurt. Sett noen rykter om Payet, de håper jeg for guds skyld ikke stemmer! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Av midtbanespillerne er det nok Fellaini som ligger best an til å bli. Skulle veldig gjerne sett Fosu Mensah få prøve seg på midtbanen oftere. Fikk sett Payet live på EM i sommer. Noe av det sykeste jeg har sett live på en fotballbane, helt ekstremt god. Men har vært direkte dårlig store deler av denne sesongen. Ville være en stor sjanse å ta. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Tror ikke det skjer så mye i januar, for å være ærlig. Kanskje vi kvitter oss med en spiller, men kjøper vi noen? Det tror jeg ikke. Jeg synes ikke vi trenger noen umiddelbare forsterkninger. Ser gjerne at Fellaini selges eller gis bort. Ser gjerne at Memphis blir lånt ut til en klubb som virkelig trenger en venstrekant. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Fellaini håper jeg selges i Januar. Schneiderlin kan også selges, han blir jo ikke brukt likevel. Young er grei å ha i klubben, men blir ikke veldig lei meg om han selges også. Memphis bør lånes ut for å se om det fortsatt er håp for ham. Januzaj vil vel aldri bli den spilleren en så for seg for noen år siden, så kan vel selges han også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2016 Må være rimelig god for den prisen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Da begynner det å bli endel midtstoppere... Jones, Smalling, Rojo, Bailly, Blind, og muligens Lindelof. I tillegg så har vi 19 år gamle Axel Tuanzebe som da vel ikke med det første får vist seg frem. Noen highlights fra 2016/17 for han her forresten: Endret 20. desember 2016 av blured Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Stiller meg svært kritisk til denne overgangen, som ser ut til å være i boks. Nå har jeg aldri sett han spille, så jeg kan ikke uttale meg om kvalitetene hans. Men jeg sitter med en følelse av at Mendes rundlurer Manchester United nok en gang. Nesten £40 mill for en svenske som spiller i den portugisiske ligaen?! Hysterisk latterlig... For en melding å sende ut til alle stopperne våre som faktisk har prestert i år!!! Kontinuitet ut vinduet. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Enig. Hva sørem skal vi med en stopper? Kan ikke se at vi trenger noen spillere inn i noen posisjon, om ikke det er snakk om en skikkelig verdensklassespiller. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Tror ikke United lar seg rundlure av Mendes lenger. Prisene er generelt latterlige, og enda mer latterlige fordi vi heter Manchester United. I tillegg er det januarvinduet vi snakker om. Klarer ikke helt å se at vi trenger en stopper, men Mourinho har vel muligens identifisert et problem vi ikke ser, eller kanskje det er noen han mener må ut. Hva skjer forresten med Blind, det virker som Mourinho ikke ønsker å bruke han på backen for enhver pris? Darmian blir jo foretrukket ute av posisjon på venstre, og har vært lagets svake punkt der. Mens Blind sitter på benken. Synes Blind er bedre enn Darmian på alt bortsett fra fart. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Helt nuts å kjøpe en midtstopper med Bailly, Smalling, Jones, Rojo og Blind (i den rekkefølgen) i klubben. Endret 21. desember 2016 av niko. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 De satser sikkert på å bli store i det svenske markedet. Enormt potensiale! Neste pre season skal jo til gøtaland! Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Telegraph drar den enda lenger: "Jose Mourinho targets £180 million quartet [Lindelof, Griezmann, Semedo and Monaco midfielder Tiemoue Bakayoko] across next two windows to 'continue Manchester United revolution'" Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Bah, nok en overtatovert grisestygg spiller på vei inn. Hva skjedde med de ujålete og selvsikre typene? Kan kaste et par-tre blikk på han svensken for å se en mentalt svak gutt som sikkert ble mobbet som liten. Desperat etter å være som alle andre. Saklig kritikk, jeg vet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Ikke interessert i Lindelöf. Finnes mange bedre stoppere enn ham i Europa (som også er unge). Første jeg kommer på er Süle (dessverre gikk til Bayern), Gimenez, Laporte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2016 Kjipt. Hadde trua på Morgan. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Han har desverre ikke overbevist. Angående Lindeløf: hva jeg ser i videoen der er en kar som blir konstant fraløpt, men likevel klarer å redde seg inn. Vet ikke om man skal ta det positivt eller negativt. Endret 23. desember 2016 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Litt rart. Trodde Schneiderlin var en perfekt spiller for Mourinho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå