Jotun Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jones? Seriøst? Spiller jo ingen rolle om Jones er god. Han er jo aldri med.... Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 [Di Marzio] Borthwick-Jackson to Wolves on loan Samme som var ledende på Pogba ryktene. Gir kanskje ikke helt mening at han er den første med dette. Men Wolves har Italiensk manager, som igjen har en link til Mendes, så antakelig derfor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Ryktes om Jones til Stoke. Ja takk. Bli kvitt dødkjøttet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Jones ut, Fonte inn? Må ha en erstatter om han forsvinner i hvert fall. Endret 23. august 2016 av blured Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Hm. Phil Jones er bare 24. Innbilte meg at han var 27-28. Om han får skikk på skadeplagene, så skulle jeg gjerne hatt ham i klubben. Vi trenger nesten ikke Fonte, selv om vi selger Jones. Jones er så mye ute at han ikke trenger erstattes. Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Noen franske aviser som har skrevet om litt rykter også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Hvem? Balotelli? Finnes ikke konge. Fyren er ubrukelig. Endret 24. august 2016 av Jotun Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Om de henter Balotelli mister jeg all respekt for JM! Nå har jeg liten tro på det rykte, det er jo å be om å gjøre seg upopulær blant fansen fra styret sin side. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Men lite hadde vært morsommere om balotelli kom til oss, vokste opp og slo skikkelig til. Talentet er jo der. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Skal de først hente noen i fra Liverpool så hent nå en spiller som er god, ikke en de gjør alt for å bli kvitt grunnet høy lønn og elendige prestasjoner. Har ingen tro på dette rykte uansett. Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Kan da vel ikke hente Balotelli. Talent eller ei, gutten hører ikke hjemme på Old Trafford. Har vel heller ikke vist seg som noen bra spiller de siste sesongene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Balotelli er bortkasta penger. Nå har man snakket om at han har talent og potensialet i 6 år. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 De Gea Fabinho - Smalling - Bailly - Shaw Fellaini - Pogba Bale - Micki - Martial Zlatan Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Der snakker vi en snitthøyde på 1.88, med Mkhi som den eneste under 180 Vet ikke helt hvor gira jeg er på Fabinho, synes Valencia har vært svært god for oss den siste tiden. (Både på slutten av forrige sesong, og i starten av denne). Men kanskje for å bytte ut Darmian, en spiller som vel knapt nok har vært på benken den siste tiden. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Ser veldig ut som Darmian er på vei ut, ja. Valencia har vært fryktelig god og særlig med tanke på at han mangler overlapp på kanten sin, så jeg håper han fortsetter som førstevalg. Alltid litt skeptisk til brasilianere, jeg. Håper som sagt tidligere at vi er ferdighandlet, for jeg tror på kontinuitet nå som vi har hatt så store endringer de siste årene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Vet ikke hva som er verst. At Lingard har blitt tilbudt en ny kontrakt eller at han synes at £60k er for lite. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 60k i uka som en helt average fotballspiller, hadde jeg vært Lingard hadde jeg tatt den med et smil. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Nærmer seg nytt overgangsvindu nå. Har tror/håper dere blir gjort i klubben? Hadde vært greit å fått solgt litt spillere snart. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Fellaini kan vi selge hvertfall. Ser ikke noe sånn soleklart nå som jeg vil ha inn. Føler vi er godt dekka i de fleste posisjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå