Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 (endret) City er mer stabilt enn United og liverpool de siste fem årene og har mer resultater å vise til. De har de siste fem årene prestert klart bedre,et du uenig? Begge klubber har helt klart større fanskare og popularitet, men gjør det til "større klubber" pdd? Endret 21. juli 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 (endret) Blir som å si at Leicester er Englands største klubb siden de vant PL? Popularitet, penger, merkevare og global markedsandel. Der har du noen ting som gjør en klubb "større" enn andre. Og der er Manchester United kanskje den aller største klubben i verden. Inntektene som genereres er helt enorme, mens f.eks. City fortsatt er helt avhengig av at det pumpes inn kapital fra sjeikene sine. Endret 21. juli 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Digg om Pogba hadde blitt bekreftet før helgen! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 1) City er mer stabilt enn United og liverpool de siste fem årene og har mer resultater å vise til. De har de siste fem årene prestert klart bedre,et du uenig? 2)Begge klubber har helt klart større fanskare og popularitet, men gjør det til "større klubber" pdd? Enig i nummer én. Man City har prestert jevnere de siste tre årene enn Man Utd. I nummer to er jeg uenig. Manchester City er en større klubb en Liverpool, både med tanke på inntekt, sportslig prestasjon og mest sannsynlig har de en større fanbase også (uten at jeg sitter på sikre tall). Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Digg om Pogba hadde blitt bekreftet før helgen! Det gjør han nok ikke. https://twitter.com/MinoRaiola/status/756087499546591233 Raiola er ute på twitter og melder "no deal done". Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Ryktes jo om at det krangles om denne summen ham skal få for overgangen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Raiola er vel en av de største bullshitterne der ute. Er nok samtaler som har kommet meget langt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jepp, tipper han er rimelig sugen på de spenna. Så han gjør nok alt han kan for å rive til seg så mye av overgangssummen som mulig. Det er visstnok hans honorar som ødelegger mye. Juventus ikke gira i det hele tatt på å gi han en krone. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Fatter ikke at spillere godtar å ha agenter som kun er der for å please seg selv, ikke spilleren. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Fatter ikke at spillere godtar å ha agenter som kun er der for å please seg selv, ikke spilleren. Det er jo et tve-egget sverd. De er der for å skaffe best mulig deals for spilleren (og på samme måte seg selv). Så de pleaser jo spilleren i så måte, rent økonomisk i hvertfall. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Joda, men i dette tilfellet (og mange andre) hindrer agenten spillerens ønske og for meg blir dette så totalt grunnleggende feil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Tja, det pleier vel å gå seg til. Er vel ganske få deals som strander ene og alene pga. agentprovisjon. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Nå som Gomes endte opp i Barca i stedet for Real, som var aller mest linket mot Gomes, går nok Pogba til dem. Perez vil garantert prøve å overgå Barca leiren. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Pogba nærmer seg med stormskritt nå skal vi tro kildene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Eg er så skeptisk til Pogba. Endret 28. juli 2016 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Jeg også. Har alltid vært det. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Ble overbevist om at Pogba er rett mann i dag. Scoret to susere mot Real Madrid på Legendary på FIFA 16. Vant kampen 3-2 grunnet Pogbas to mål som kom ut av ingenting. Aldri vunnet mot god motstand på Legendary før. Ikke at jeg har for mange forsøk men... Uansett, hvis ikke dette overbeviser dere om at han kan vinne kamper på egenhånd, så vet ikke jeg! Håper virkelig han slår til. Stor sum... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Åh ja men da er eg overbevist. Phew... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå