Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

City er mer stabilt enn United og liverpool de siste fem årene og har mer resultater å vise til. De har de siste fem årene prestert klart bedre,et du uenig? Begge klubber har helt klart større fanskare og popularitet, men gjør det til "større klubber" pdd?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir som å si at Leicester er Englands største klubb siden de vant PL?

Popularitet, penger, merkevare og global markedsandel. Der har du noen ting som gjør en klubb "større" enn andre. Og der er Manchester United kanskje den aller største klubben i verden. Inntektene som genereres er helt enorme, mens f.eks. City fortsatt er helt avhengig av at det pumpes inn kapital fra sjeikene sine.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

1) City er mer stabilt enn United og liverpool de siste fem årene og har mer resultater å vise til. De har de siste fem årene prestert klart bedre,et du uenig?

2)Begge klubber har helt klart større fanskare og popularitet, men gjør det til "større klubber" pdd?

Enig i nummer én. Man City har prestert jevnere de siste tre årene enn Man Utd.

I nummer to er jeg uenig. Manchester City er en større klubb en Liverpool, både med tanke på inntekt, sportslig prestasjon og mest sannsynlig har de en større fanbase også (uten at jeg sitter på sikre tall).

Lenke til kommentar

Fatter ikke at spillere godtar å ha agenter som kun er der for å please seg selv, ikke spilleren.

Det er jo et tve-egget sverd. De er der for å skaffe best mulig deals for spilleren (og på samme måte seg selv). Så de pleaser jo spilleren i så måte, rent økonomisk i hvertfall.

Lenke til kommentar

Ble overbevist om at Pogba er rett mann i dag. Scoret to susere mot Real Madrid på Legendary på FIFA 16. Vant kampen 3-2 grunnet Pogbas to mål som kom ut av ingenting. Aldri vunnet mot god motstand på Legendary før. Ikke at jeg har for mange forsøk men... Uansett, hvis ikke dette overbeviser dere om at han kan vinne kamper på egenhånd, så vet ikke jeg!

Håper virkelig han slår til. Stor sum...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...