Bandidos-Pelle Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg synes ikke Pogba er verdt 120 millioner euro. There, I said it. Han er verdt 40-50 millioner euro maks. Drittlei disse latterlige overgangssummene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hvis det er sant så håper jeg i det minste at minst 50% av summen er prestasjonsbasert. Prisene fyker jo uansett i været jo mer klubbene tjener. Slike store summer blir nok vanligere og vanligere imens middelmådige spillere (for klubber på nedre del av tabellen) vil gå for rundt 300 millioner etterhvert. Husker hvor sykt det var å få nesten 900 millioner for Ronaldo for 8 år siden. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) £103 mill for som det ryktes om for Pogba er helt sykt, men men det er jo ikke våre penger. https://twitter.com/TransferRelated/status/750814228278349824 Bare håpe Frankriket ryker ut i morgen så vi får fortgang i dette Endret 7. juli 2016 av Schneiderlin Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Håper på £103m. Maktdemonstrasjon ut av en annen verden, og vi spiller ikke CL engang. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Håper på dette. Overpriset? Ja, men for et signal vi sender. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Håper på £103m. Maktdemonstrasjon ut av en annen verden, og vi spiller ikke CL engang. eller galskap. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Pogba er unikt god, og selv om det er noen midtbanespillere i verden som er bedre enn han for øyeblikket (Vidal, Modric, Busquets) så er det et kjøp som er ment å forsterke oss på samme måten som Ronaldo var ment å forsterke Real Madrid i sin tid. Her snakker vi om et midtpunkt for en hel kommende generasjon United-spillere og en potensiell 10-årssignering. Dersom Mourinho mener han behøver en type som Pogba, så er det naturlig at United vil prøve å bruke hva som helst for å få tak i han. Summen er jeg mest bekymret for mtp at det vil sette en ny standard i overgangsmarkedet - hold den nå i det minste på Ronaldo/Bale-nivå. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Vi fikk £80 millioner for Ronaldo i 2009. Verdens beste fotballspiller på det tidspunktet. Tør dere tenke på hvor mye han ville vært verdt i dagens marked? Dessuten kommer pris veldig an på hvor høyt kjøpende klubb trenger en spiller. Pogba er unik, og hvis Mourinho mener vi trenger akkurat han, så vil klubben være villig til å strekke seg langt. Nettopp fordi det ikke finnes et likt alternativ. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Heller Pogba til 110m enn Matuidi til 30m. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Matuidi vil være god nok til å gå rett inn på laget og vel så det. Pogba vil være et signal om at vi ikke bare har planer om PL neste sesong; her planlegges det for CL i årene som kommer. Om jeg skulle velge fritt av midtbanespillere neste sesong ville jeg hatt Vidal, Modric eller Kroos. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Håper på dette. Overpriset? Ja, men for et signal vi sender. Med tanke på prisene i markedet, alderen, og hans prestasjoner så langt i karrieren så syntes jeg ikke det er overpriset. Kan jo nevne at Real Madrid vil ha 75 millioner Euro for Morata, en spiss som scorer noen mål, men langt ifra bøtter inn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Real Madrid vil ikke ha 75 millioner euro for Morata. De vil i utgangspunktet ikke selge, derfor smeller de på en litt for høy pris og så ser de om noen er dumme nok til å betale. Om ingen biter på, so be it. 120 mill euro ER for dyrt for Pogba, også i dagens marked. Men det kommer av at Juventus er i den posisjonen at de ikke må selge, så de tar den prisen de vil for ham. Endret 7. juli 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tror også det, de trenger Pogba for CL og pga fans. Setter en blodpris for de som er dumme nok til å betale. Tror nok de kan få en decent erstatter for £103 mill. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Altså, prisene går jo bare oppover. Bale (da 23 år) kosta litt over 100 millioner euro for tre år siden. Lønna hans er på rundt 15 millioner euro. At Pogba (nå 23 år) da kan gå for rundt den samme prisen nå er derfor ikke så rart. Spillerkjøp er investeringer, spesielt i Uniteds tilfelle som har et enormt kommersielt marked å boltre seg i. Zlatan, Pogba og Rooney i samme klubb er rett og slett noe markedsavdelingen til United sikler over. Inntektene kan bli enda mer enorme enn de er i dag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Ikke overraskende at prisene går oppover nei, men det er utrolig synd hvor mye det kreves og betales. Til slutt så er det nok vi som sitter igjen med regningen. Billettprisene går oppover, utstyr med klubbenes logo er jo dritdyrt, sponsorer punger jo ut en del også, deres produkter blir muligens dyrere på grunn av det også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Altså, når Andros Townsend går til føkkings Palace for 13 millioner pund så er ikke summen for Pogba så hinsides. Pundet har også falt kraftig i verdi nå, så det har en innvirkning. United får også en stor fordel med at Pogba telles som homegrown da han er et United-produkt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg er enig i poenget ditt, men du må huske at engelske fotballspillere som selges i PL har influerte priser. Du kan dele på 10 hva egentlig pris er. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Pogba er home-grown da, så det er jo verdifullt for oss. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Pogba kvalifiserer ikke som homegrown etter hva jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Pogba kvalifiserer ikke som homegrown etter hva jeg har fått med meg. Jo, trenger bare å ha vært i en engelsk klubb i tre sesonger i perioden man er 16-21 år. Han var hos oss fra 2009 til 2012, i en alder fra 16 til 19 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå