Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har fått informasjon fra sikre kilder om at zlatan signerer for manchester united på mandag. jeg har og fått informasjon om at klubben aldri har vært interessert i å hente mkhitaryan, så han kommer ikke. og de er i seriøse forhandlinger om pogba, budet kommer visstnok til å bli på 1,2 milliarder norske kroner. vent å se ...

Still waiting..

Lenke til kommentar

Hvis det er noe som helst sannhet i det, så er det helt sykt. Han er så jævlig god. Kjenner at jeg holder håpet og troen godt gjemt nede i magen min enda, men hvem vet. Mourinho har jo fått til mye på kort tid allerede.

Edit: PSG har jo en del midtbanetalenter det er nødt til å selge eller gi spilletid snart, så kanskje er de litt "tvungen" til å kvitte seg med en eller to?  

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Skjønner ikke greia med Matuidi. Løper mye rundt, men synes den delen som går ut på å faktisk spille fotball er nesten fraværende.

Matuidi-typen er faktisk det vi trenger minst. Gi meg en teknisk og fysisk kruttsterk Pogba som har driv og evnen til å ta med seg ballen opp i banen og skape magi eller en hovmestertype a la Carrick som kan styre tempoet i kampen. Det er det vi mangler på midten nå.

Lenke til kommentar

Mannen har 17 målpoeng sist sesong, to mindre enn vår beste spiller Mata. Ser absolutt et stort behov for han, og gjerne en kreativ ren offensiv spiller også - men da må vi kvitte oss med noen også.

Liker Herrera, Carrick og Schneiderlin. Schweinsteiger virker å aldri komme seg ut av skadene sine. Fellaini kan godt selges, eventuelt brukes i en annen rolle enn SM. Rooney blir nok brukt mer og mer som midtbane og sa minsker kanskje behovet for en offensiv midtbane en del!

Pogba er helt klart en drøm (og helt urealistisk i mine øyne), men Matuidi er med allsidig!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...