kwah Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) jeg har fått informasjon fra sikre kilder om at zlatan signerer for manchester united på mandag. jeg har og fått informasjon om at klubben aldri har vært interessert i å hente mkhitaryan, så han kommer ikke. og de er i seriøse forhandlinger om pogba, budet kommer visstnok til å bli på 1,2 milliarder norske kroner. vent å se ... Endret 29. juni 2016 av kwah Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Zlatan blir nok neppe den som serverer oss ligatittelen slik som RvP gjorde. De fleste Ligue 1-lagene er jo ikke noe særlig mange hakk bedre enn TL-lagene. Zlatan spilte for et veldig bra lag mot stort sett veldig dårlige lag. Blir helt andre boller i PL. Og da snakker vi ikke om sjokoladeboller. Tviler på at han kommer til å starte fast. Martial/Rashford > Zlatan Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) jeg har fått informasjon fra sikre kilder om at zlatan signerer for manchester united på mandag. jeg har og fått informasjon om at klubben aldri har vært interessert i å hente mkhitaryan, så han kommer ikke. og de er i seriøse forhandlinger om pogba, budet kommer visstnok til å bli på 1,2 milliarder norske kroner. vent å se ... Kanskje du har rett ang Mkhitaryan, men i så tilfelle motsier du jo ganske mange journalister der ute, både i Bild, MEN, Der Westen, Telegraph og ikke minst uttalelser fra CEO i Dortmund. Jeg gidder ikke tro på noe som helst lengre. Det blir vel Tony Hibbert og Jonjo Shelvey på lån 31.08.2016 og that's it. Endret 29. juni 2016 av Amoralsk Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 jeg har fått informasjon fra sikre kilder om at zlatan signerer for manchester united på mandag. jeg har og fått informasjon om at klubben aldri har vært interessert i å hente mkhitaryan, så han kommer ikke. og de er i seriøse forhandlinger om pogba, budet kommer visstnok til å bli på 1,2 milliarder norske kroner. vent å se ...Å hvor har du hørt dette? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 jeg har fått informasjon fra sikre kilder om at zlatan signerer for manchester united på mandag. jeg har og fått informasjon om at klubben aldri har vært interessert i å hente mkhitaryan, så han kommer ikke. og de er i seriøse forhandlinger om pogba, budet kommer visstnok til å bli på 1,2 milliarder norske kroner. vent å se .. Har ikke Dortmund bekreftet at United forhandler om Mikhitaryan da? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hallo? Kwah har vel ikke skrevet ett eneste seriøst innlegg siden jeg ble aktiv her inne for 3-4 år siden... 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Sure. En forumbruker fra Norge som ikke greier å skrive stor forbokstav på setninger og egennavn sitter på verdifull informasjon ingen andre i verden har. 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Ser ut som Mkhitaryan blir klar ja, kommer Pogba i tilegg må vel dette være det sykeste overgangsvinduet noen gang. Sitter litt på gjerdet angående ryktene rundt Pogba, virker ikke helt realistisk enda. Men men spennende tid å være United supporter det er sikkert. Endret 1. juli 2016 av Schneiderlin Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 http://www.telegraph.co.uk/football/2016/06/30/zlatan-ibrahimovic-joins-jose-mourinhos-old-trafford-revolution/ Pogba rykter blant annet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Syke priser, men det er vel normalt nå med tanke på hva høyst average spillere går for. Endret 1. juli 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Hvis Pogba kommer, så er dette det by far sykeste overgangsvinduet noensinne. tydelig at JM også har fått fart på Ed og gjengen. Snart ferdig med sommerhandelen, og vinduet har ikke åpnet enda. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Åpner det ikke i dag? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Dette med "vinduet har enda ikke åpnet, slapp av" greiene er BS. En unnskyldning Arsenalfans klamrer seg til når ryktene ikke verserer. Faktum er at vinduet har minimalt med betydning. Klubber kan fortsatt kjøpe spillere, men kontrakten til spillerne kan ikke tre i kraft før tidligst datoen vinduet åpner. Man kan fortsatt signere avtaler med klubber og spillere. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 ja... poenget var bare at vi har signert flere gode spillere, før vinduet åpner, i motsetning til å panikksignere fellaini i siste liten... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Vinduet i England åpnet uansett i dag, som egentlig har mest kommersiell betydning. Klubbene kan da f.eks. annonsere spillere poserende i drakt, sponsorer og så videre Endret 1. juli 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Dette med "vinduet har enda ikke åpnet, slapp av" greiene er BS. En unnskyldning Arsenalfans klamrer seg til når ryktene ikke verserer. Faktum er at vinduet har minimalt med betydning. Klubber kan fortsatt kjøpe spillere, men kontrakten til spillerne kan ikke tre i kraft før tidligst datoen vinduet åpner. Man kan fortsatt signere avtaler med klubber og spillere. Og det er vel ikke helt riktig. Du kan vel signere hvem du vil når du vil og hente de når du vil. Du kan bare ikke registrere de for spill får overgangsvinduet åpner. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Spent på nr altså kanskje 11? Januzaj er vel ferdig så og si ferdig i klubben. Endret 1. juli 2016 av Golf'ern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå