Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

jeg har fått informasjon fra sikre kilder om at zlatan signerer for manchester united på mandag. jeg har og fått informasjon om at klubben aldri har vært interessert i å hente mkhitaryan, så han kommer ikke. og de er i seriøse forhandlinger om pogba, budet kommer visstnok til å bli på 1,2 milliarder norske kroner. vent å se ...

Endret av kwah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zlatan blir nok neppe den som serverer oss ligatittelen slik som RvP gjorde. De fleste Ligue 1-lagene er jo ikke noe særlig mange hakk bedre enn TL-lagene.

Zlatan spilte for et veldig bra lag mot stort sett veldig dårlige lag. Blir helt andre boller i PL. Og da snakker vi ikke om sjokoladeboller.

Tviler på at han kommer til å starte fast.

Martial/Rashford > Zlatan

Lenke til kommentar

jeg har fått informasjon fra sikre kilder om at zlatan signerer for manchester united på mandag. jeg har og fått informasjon om at klubben aldri har vært interessert i å hente mkhitaryan, så han kommer ikke. og de er i seriøse forhandlinger om pogba, budet kommer visstnok til å bli på 1,2 milliarder norske kroner. vent å se ...

Kanskje du har rett ang Mkhitaryan, men i så tilfelle motsier du jo ganske mange journalister der ute, både i Bild, MEN, Der Westen, Telegraph og ikke minst uttalelser fra CEO i Dortmund.

Jeg gidder ikke tro på noe som helst lengre. Det blir vel Tony Hibbert og Jonjo Shelvey på lån 31.08.2016 og that's it.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Å hvor har du hørt dette?
Lenke til kommentar

jeg har fått informasjon fra sikre kilder om at zlatan signerer for manchester united på mandag. jeg har og fått informasjon om at klubben aldri har vært interessert i å hente mkhitaryan, så han kommer ikke. og de er i seriøse forhandlinger om pogba, budet kommer visstnok til å bli på 1,2 milliarder norske kroner. vent å se ..

Har ikke Dortmund bekreftet at United forhandler om Mikhitaryan da?

Lenke til kommentar

Ser ut som Mkhitaryan blir klar ja, kommer Pogba i tilegg må vel dette være det sykeste overgangsvinduet noen gang.

Sitter litt på gjerdet angående ryktene rundt Pogba, virker ikke helt realistisk enda. Men men spennende tid å være United supporter det er sikkert.

Endret av Schneiderlin
Lenke til kommentar

Dette med "vinduet har enda ikke åpnet, slapp av" greiene er BS. En unnskyldning Arsenalfans klamrer seg til når ryktene ikke verserer.

Faktum er at vinduet har minimalt med betydning. Klubber kan fortsatt kjøpe spillere, men kontrakten til spillerne kan ikke tre i kraft før tidligst datoen vinduet åpner. Man kan fortsatt signere avtaler med klubber og spillere. 

Lenke til kommentar

Dette med "vinduet har enda ikke åpnet, slapp av" greiene er BS. En unnskyldning Arsenalfans klamrer seg til når ryktene ikke verserer.

Faktum er at vinduet har minimalt med betydning. Klubber kan fortsatt kjøpe spillere, men kontrakten til spillerne kan ikke tre i kraft før tidligst datoen vinduet åpner. Man kan fortsatt signere avtaler med klubber og spillere. 

Og det er vel ikke helt riktig. Du kan vel signere hvem du vil når du vil og hente de når du vil. Du kan bare ikke registrere de for spill får overgangsvinduet åpner. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...