ReaveЯ Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Manolas er en veldig god spiller, men dette hører vel hjemme i en annen tråd, #Wengerout? Nei? Se lenger opp du.. e: på forige side Endret 26. mai 2016 av VaporHead 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Første valget til Conte er nok Bonucci, men Manolas har vært en del rykta til oss også.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Savner virkelig en Van Nistelrooy eller Van Persie type, håper vi får en spiss neste sesong som bøtter inn mål. Veldig lav odds på at Benzema signerer for United nå, 1.50 tror jeg den var på et av betting selskapene. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Benzema?? Why? Hatt en strålende sesong i år, men det er vel første gangen han har havnet over tjue ligamål såvidt jeg vet? United trenger én spiss, og jeg kan ikke forstå at det finnes bedre alternativer der ute enn Zlatan. Ikke bare fordi han fortsatt er en av verdens beste spisser, men også pga at han forsvinner fra oss såpass raskt at jeg ikke er bekymret for Rashfords utvikling. Ser ikke poenget i å spy ut pund på Benzema, Higuain eller Aubameyang. Zlatan-Martial bør holde til å sette noen scoringer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Manchester United byr £15 millioner for Reece Oxford Vet at siden ser litt jalla ut, men han er som regel spot on når det kommer til West Ham han som skriver. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Hvor god er han egentlig, og hvor god kan han bli? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Eller ikke... Han kan bli veldig god, men han er jo bare 17, så det er jo et sjansespill. Om han blir tror jeg han kommer til å få en del spilletid. Synes det er litt skummelt at han har samme agent som Sterling og Berahino da... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Stort nok talent til at £15 mill ikke er for ille, men tviler på west ham lar han gå for den prisen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Oxlade-Chamberlain kostet vel i sin tid det samme,så i dagens marked er 15m latterlig billig. Må nok legge på 10m til Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Er helt vanvittig hvor mye penger det ligger i fotballen. Satt for noen dager siden og så på overganger Mourinho gjorde da han tok over Chelsea i 2004/05. Og husker mange fikk helt bakoversveis av pengebruken hans: Essien og Drogba for £25m!!! Carvalho for £20m!!! Men nå ti år senere så er det man kan forvente å få et 17 år gammelt talent for... Endret 30. mai 2016 av blured Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Ryktes at Blind har fått beskjed av Mourinho om å pakke kofferten. Helt greit egentlig. Han er en ok squadspiller, men er ikke noe "must have". Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Zlatan på dagens pressekonferanse: Journalist: Mye rykter om Manchester United i det siste. Har du noen deadline på når du må annonsere din nye klubb? Zlatan: Fortsett å skriv om meg, så jeg kan bestemme hvem som skriver det morsomste! Når jeg er lei av det dere skriver, så skal jeg fortelle hvor jeg skal. Har en følelse av at han ikke kommer til oss i det hele tatt. Mye mulig fordi det aldri var vært kontakt mellom partene, men det føles bare litt sånn. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Jeg har den samme feelingen. Zlatan troller med alle, og ønsker å gjøre noe som ikke er forventet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Han skal til Brann. Resten av laget utenom keeper får sparken. Lønnen spart går rett til Zlatan. Vedder på at Brann med 1 keeper og 1 stk Zlatan scorer mer mål og vinner flere kamper en det nåværende. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Gündogan klar for City, er vel veldig skadeutsatt denne spilleren så helst greit vi ikke kjøpte han. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Det kan slå begge veier. Hvis han kommer seg ut av alle skadene har City gjort et vanvittig kupp. Når du ser selve prisen, forstår du hvor optimistiske Dortmund er til at det skal skje. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Tiden vil vise, blir kult å se han i PL vertfall. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 The Sun(bullshit) melder t vi har lagt inn bud på Pogba. Budet er på £60m.(48+12) Det er jo sikkert bare tull, og han går nok for mer, men om Mourinho klarer å lokke ham til klubben, så hadde det vært konge! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Helt sykt hadde vi fått Pogba tilbake. Først og fremst en helt vanvittig fotballspiller, han må ha være verdens største talent! For det andre er det jo litt flaut også, med tanke på at han var i klubben men ble sluppet pga holdninger. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Synes ikke at det er flaut i det hele tatt siden United ville beholde ham. Han gadd ikke å signere ny kontrakt fordi han mente at han burde ha fått mer spilletid. Ikke mye United kunne ha gjort når kontrakten dessverre gikk ut. Burde definitivt ha gitt ham mer spilletid, men etterpåklokskap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå