Mchansern Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Jøss. Gündogan faktisk. Fyren er jo ute i et halvt år med kneskål-skade, og misser garra åpningen av sesongen uansett. Sikkert ikke hundre prosent spilleklar før oktober / november. Synes han er litt risky å slenge 26m euro etter, fyr som er forfulgt av relativt harde skader. Den forrige var jo ryggskaden, men han greide å komme seg opp på nivå etter den. Skal bli spennende å se etter enda et langt avbrekk, nå med skade i kneet. Jeg hadde ikke tatt den risken, men City har jo uendelig med penger forsåvidt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Skjønner ikke sammenhengen mellom tweeten og det du skriver. Skulle meget gjerne hatt Gundogan her. Drømt om han siden 12/13-sesongen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Skjønner ikke sammenhengen mellom tweeten og det du skriver. Sammenhengen er følgende: Det er et sjansespill å kjøpe en spiller for 26mill euro som har hatt såpass alvorlige skader de seneste årene, og som faktisk er langtidsskadet pdd. Det var poenget. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Men ryktet er om City? I dont get. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Sammenhengen er følgende: Det er et sjansespill å kjøpe en spiller for 26mill euro som har hatt såpass alvorlige skader de seneste årene, og som faktisk er langtidsskadet pdd. Det var poenget. Siktet til Maefteda. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Jeg hadde ikke tatt den risken, men City har jo uendelig med penger forsåvidt. Ja....? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Er det midtbanen det skal stå på da? Ser jo at Fellaini brukes, men det bør da vel kunne være mulig å få noe ut av Schneiderlin eller Herrera istedenfor benken? Vet at man automatisk tenker på Manchester United når man leser Manchester, men det finnes en annen litt mindre klubb i Manchester-området som heter Bolton Wanderers FC, noe mer sentralt i Manchester så finnes det også en mindre klubb som heter Manchester City. Er nok denne klubben tweeten handler om Lenke til kommentar
kwah Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 han sikter til at city får en bedre midtbane enn united når de henter gundogan og united har fellaini Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Ooooops. Brain fart. Mye mer sense om City ønsker en på midtbanen. "This is how it feels to be City" osv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) Hehe... Var det feil altså? Det er bare vittig Maefteda! Du og han Toure! Endret 23. mai 2016 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Få dette i boks snarest. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Vi klarer vel å rote bort dette også. Vi er jo blitt en latterlig klubb når det kommer til overganger. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Vær litt positiv da Hansoen. Vi vant FA-cupen for få dager siden, og nå forsvinner LvG! It's party time! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Jeg lever av å være negativ Når Mourinho kommer, skal jeg endre meg og være kvalmende positiv Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Selv jeg kommer til å framstå som en kristen speiderleder. Diskusjon.no kommer aldri til å bli det samme igjen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Spennende blir det nå uansett, alltid kjekt med noe nytt Så eg gleder meg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Nå tar det jo helt av her. Zlatan som assistentmanager? Wtf Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Det ville vært ganske sinnssykt.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Alle ryktene (siden etter FA-cupen) tilsier at Mourinho blir bekreftet på tirsdag. Hadde håpet på å få bekreftelsen i dag og få en god start på uka, men men, klarer nok å vente til imorgen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Inn med Zlatan. Med han vinner vi uansett hvilken manager vi har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå