Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

35 + mulige 45? Holy shit for en sum. Jaja, Martial slo jo til - så kanskje Sanches blir verd den summen han også.

Vidal et helt latterlig god og jeg tar imot han med åpne armer i dag også. En av de beste spillerne for BM i CL i år. Ikke en skolegutt, men djevelsk god med ballen i beina.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva var poenget med å speide på samme lag 24 ganger på en sesong? Faen holdt de på med? Trenger da ikke 24 kamper på å bestemme om man skal prøve seg eller ikke. Har ikke sett en eneste videosnutt av Sanches, men hvis han er så god som det sies så burde det ha gått mye raskere, spesielt mtp konkurranse fra andre klubber.

Det kan jo også være en av grunnene til at han valgte Bayern, de må jo ha virket mye mer keen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

For å se det fra en annen vinkel, er det virkelig negativt å speide mye før man signerer for vanvittige summer?

Lenke til kommentar

Vidal er like urealistisk som de fleste andre toppspillerne hos Bayern. Bayern skal vinne CL, og Ancelotti vil aldri aksetpere at deres beste spiller i CL forlater klubben. 

De begynner å få en del midtbanespillere/vinger etterhvert:

Ribery - 33

Robben - 32

Götze - 23

Vidal - 28

Müller - 26

Coman - 19

Costa - 25

Kimmich - 21

Alonso - 34

Thiago - 25

Matinez - 27

Rode - 25

Lahm - 32

Sanhces - 18

Tipper Rode, Alonso, Ribery og Martinez lever farlig. 

Lenke til kommentar

Sikker på at Bayern har vært veldig usikre også. Vi nærmet oss kanskje en god avtale, og da tok ledelsen i Bayern en avgjørelse, en sjanse, punget ut og fikk det gjennomført så fort som mulig. Det er jo ingen garantier for at han vil slå ut i full blomst. Se nå bare på de midtbanespillerne Bayern allerede har. Han må virkelig prestere fra starten av for å få spille mye. 

Lenke til kommentar

Personer som har vært tilgjengelig, som vi ikke har prøvd oss på og jeg gjerne skulle sett var i klubben:

- Ancelotti

- Guardiola

- Klopp

- Pochettino (far-fetched!)

- Pedro

- Sterling

- Turan

- KDB

- Hummels

- Sanches(z)

Nei, vi kunne ikke fått alle, obviously!, men to av dem hadde vært konge! Listen er sikkert trippel så lang, men jeg kan ikke huske alle..

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Dette med Sanches var bare et spill, garantert. At United var interessert tviler jeg ikke på, men Mendes flasher muskler her nå.

Én time etter at Sanches signerte for Bayern var vi plutselig linket til en annen portugisisk Mendes-klient, Andre Gomes. Cirka samme prislapp som for Sanches, visstnok: http://www.united.no/nyhetsarkiv/mandagens-rykter-128/

Men det er vel sikkert bare "helt tilfeldig" at det ryktet dukket opp akkurat da det gjorde. :wallbash:

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Vinn / vinn. Mendes har veldig mange gode spillere på listen og hvis man får han mot seg er det nok mange spillere vi aldri kan få - men det er da nok spillere der ute.

Jeg syns vi burde se mer mot Tyskland og Frankrike. Spania må vi slutte å lete etter gull i.

Lenke til kommentar

Vinn / vinn. Mendes har veldig mange gode spillere på listen og hvis man får han mot seg er det nok mange spillere vi aldri kan få - men det er da nok spillere der ute.

Jeg syns vi burde se mer mot Tyskland og Frankrike. Spania må vi slutte å lete etter gull i.

+ Nederland  :wee: 

Ok, no kidding. Italia, Belgia, Argentina, Colombia, Chile, Uruguay og Brazil også!

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...