Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 35 + mulige 45? Holy shit for en sum. Jaja, Martial slo jo til - så kanskje Sanches blir verd den summen han også. Vidal et helt latterlig god og jeg tar imot han med åpne armer i dag også. En av de beste spillerne for BM i CL i år. Ikke en skolegutt, men djevelsk god med ballen i beina. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hva var poenget med å speide på samme lag 24 ganger på en sesong? Faen holdt de på med? Trenger da ikke 24 kamper på å bestemme om man skal prøve seg eller ikke. Har ikke sett en eneste videosnutt av Sanches, men hvis han er så god som det sies så burde det ha gått mye raskere, spesielt mtp konkurranse fra andre klubber. Det kan jo også være en av grunnene til at han valgte Bayern, de må jo ha virket mye mer keen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 For å se det fra en annen vinkel, er det virkelig negativt å speide mye før man signerer for vanvittige summer? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Vidal er like urealistisk som de fleste andre toppspillerne hos Bayern. Bayern skal vinne CL, og Ancelotti vil aldri aksetpere at deres beste spiller i CL forlater klubben. De begynner å få en del midtbanespillere/vinger etterhvert: Ribery - 33 Robben - 32 Götze - 23 Vidal - 28 Müller - 26 Coman - 19 Costa - 25 Kimmich - 21 Alonso - 34 Thiago - 25 Matinez - 27 Rode - 25 Lahm - 32 Sanhces - 18 Tipper Rode, Alonso, Ribery og Martinez lever farlig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Sikker på at Bayern har vært veldig usikre også. Vi nærmet oss kanskje en god avtale, og da tok ledelsen i Bayern en avgjørelse, en sjanse, punget ut og fikk det gjennomført så fort som mulig. Det er jo ingen garantier for at han vil slå ut i full blomst. Se nå bare på de midtbanespillerne Bayern allerede har. Han må virkelig prestere fra starten av for å få spille mye. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Til en slik sum gjør det meg ingenting at vi ikke kjøpte ham. Tenkte at €35M hørtes ut som bayern fikk ham på "billigsalg", og det hadde vært kjipt for oss, men når det kan være snakk om enda €45M til så sier jeg bare lykke til. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Personer som har vært tilgjengelig, som vi ikke har prøvd oss på og jeg gjerne skulle sett var i klubben: - Ancelotti - Guardiola - Klopp - Pochettino (far-fetched!) - Pedro - Sterling - Turan - KDB - Hummels - Sanches(z) Nei, vi kunne ikke fått alle, obviously!, men to av dem hadde vært konge! Listen er sikkert trippel så lang, men jeg kan ikke huske alle.. Endret 10. mai 2016 av Espp Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Dette med Sanches var bare et spill, garantert. At United var interessert tviler jeg ikke på, men Mendes flasher muskler her nå. Én time etter at Sanches signerte for Bayern var vi plutselig linket til en annen portugisisk Mendes-klient, Andre Gomes. Cirka samme prislapp som for Sanches, visstnok: http://www.united.no/nyhetsarkiv/mandagens-rykter-128/ Men det er vel sikkert bare "helt tilfeldig" at det ryktet dukket opp akkurat da det gjorde. Endret 10. mai 2016 av Amoralsk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Mendes må snart gå inn i boken som verdens beste agent! Han gjør som han vil og spinner klubber rundt lillefingeren hans. Han må ha et par lastebiler med gull i hagen. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Exactly. Enten logrer man og hopper etter beinet han kaster, eller så driter man i fyren. Nå er det på tide å drite i fyren, og det innebærer vel da også at man ikke ansetter Mourinho som manager. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Vinn / vinn. Mendes har veldig mange gode spillere på listen og hvis man får han mot seg er det nok mange spillere vi aldri kan få - men det er da nok spillere der ute. Jeg syns vi burde se mer mot Tyskland og Frankrike. Spania må vi slutte å lete etter gull i. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Vinn / vinn. Mendes har veldig mange gode spillere på listen og hvis man får han mot seg er det nok mange spillere vi aldri kan få - men det er da nok spillere der ute. Jeg syns vi burde se mer mot Tyskland og Frankrike. Spania må vi slutte å lete etter gull i. + Nederland Ok, no kidding. Italia, Belgia, Argentina, Colombia, Chile, Uruguay og Brazil også! Endret 10. mai 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 https://twitter.com/mohamedbouhafsi/status/732277921545621504?lang=en Hell yes. Om Zlatan kommer bekrefter det langt på vei Mourinho også. God start på sommeren i så fall. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Policyen på 1 år for folk over 30 kommer til å sette kjepper i hjulene for denne overgangen. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Synes det er jævla synd dere fikk den ytterst begredelige sjetteplassen. LvG out, Asap Zulu! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Er det bestemt nå? Gikk glipp av styremøtet der de avgjorde kampen mot bournemouth 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Yeah, right. Selv Woody forstår hvor flaut det er. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Er det midtbanen det skal stå på da? Ser jo at Fellaini brukes, men det bør da vel kunne være mulig å få noe ut av Schneiderlin eller Herrera istedenfor benken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå