blured Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Man United directors tell Leicester star they want to sign him, approach already made Ikke den mest pålitelige kilden... Og kanskje litt vel tidlig for agurksesong enda. Men hadde ikke gjort meg noe. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Bra jobba, Woody! Du er flink.. Bra jobba, Woody! Du er flink.. Endret 10. mai 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Spent på prisen. Snakkes om at vi skulle ut med 60 mill euro hvis jeg har lest riktig? Av en eller annen grunn har jeg en følelse av at Bayern får han for halvparten. Jeg kan egentlig ikke gjøre annet enn å le av dette. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Endret 10. mai 2016 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Spent på prisen. Snakkes om at vi skulle ut med 60 mill euro hvis jeg har lest riktig? Av en eller annen grunn har jeg en følelse av at Bayern får han for halvparten. Jeg kan egentlig ikke gjøre annet enn å le av dette. Endret 10. mai 2016 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Trist for oss, men forståelig. Nesten garantert seriemester, alltid CL, og Ancelotti som trener. Vi har LvG... antakelig ikke CL spill, og antakelig ikke noe PL-trofe på noen år heller. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Vi har egentlig aldri vært interessert. Media brukte oss bare for å presse prisen opp for Bayern... Hah! Ta den... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Var sikkert mange som var interesserte, men om United var i forhandlinger får vi sikkert aldri vite. Uansett ekstremt gode på å holde ting under radaren, Bayern. Imponerende! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2016 Bayern har akkurat annonsert Hummels også... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Nice. Vi er virkelig blitt en drittklubb i alle ledd. Jaja, brett opp ermene og godta middelmådighet i lang tid framover. Det er jo tross alt en "prosess". Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 €35 mill ja. Hvorfor får Bayern slike priser, de er jo styrtrike de også. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Det er en helt vanvittig pris for en 18-åring, ikke tro noe annet. Hadde veldig lyst på Sanches, så nå får vi bare vente i spenning på årets siste dag sånn at vi får sett hvem vi panikkhandler i år. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Ja men vi punger jo ut det dobbelte for slike spillere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Nja, vi betalte ca det samme for Memphis. Ellers enig, vi betaler ofte helt latterlig mye bare fordi Woody har fortalt verden at vi har råd til alt og alle. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 €35m er visstnok det de betaler upfront. Snakk om €45m i bonuser osv. Altså ikke veldig ulikt det som var ryktet om United. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Stakkars fyr som har brukt mye tid på skrive det der... For øvrig en spinnvill signering av Bayern. Jævla glad at han ikke kommer til PL. Krem spiller! Så han for første gang når han var 16 år og det var rimelig enkelt å se at han ville ende opp i en av verdens beste klubber. Er ikke spesielt fan av Bayern eller Bundesliga, men nå har jeg en grunn til å se Bundesliga. Spent på hvem Man Utd går etter nå! Endret 10. mai 2016 av Corporal Jenkinson 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Ganske sikker på at jeg har sett den artikkelen før i dag ? E: joda. En eller annen fyr fra Twitter som har skrevet den btw. Endret 10. mai 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Vi må på studietur til Bayern. Flyr jo inn under radaren og snapper opp storsignering etter storsignering mens vi sitter og er tilbakestående. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Ganske sikker på at jeg har sett den artikkelen før i dag E: joda. En eller annen fyr fra Twitter som har skrevet den btw. Ja, @portuball er jævla stødig når det kommer til portugisisk ball. Arsenal fan også så han vet hva han snakker om Angående Bayern så kan jo Arturo Vidal være et alternativ å hente? Ikke akkurat en skolegutt, men skal klare å holde koken i et par år til. Ikke for å strø salt i såret, men klarer ikke å dy meg: Endret 10. mai 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå