Momspaghetti Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Enig! Skulle kjøpt Payet før sesongen, men er nok umulig å få tak i han nå, ettersom west ham ikke ville selge ham for 35 mill £. Håpløst å bruke 60 mill £ på en 18-åring som har scoret 2-3 mål på rundt 25 kamper og ikke bevist noen verdens ting. Sjeldent lurt å bruke så mye penger på unggutter selv om de har stort potensiale. Kjøp heller en spiller på 22-26 år som har bevist at han er god. Eriksen, Kante, Pjanic etc. En spiller som blør for drakta. Verst av alt er at Van Gaal ikke ser noe på skadestatistikken! Man kan si at man er uheldig med skader osv, men ikke når 10+ spillere er skada til enhver tid. Men nei da, kjøpte Schweinsteiger, en av verdens mest skadeutsatte spillere de siste årene. Tjener sikkert 20 mill per kamp han spiller Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Håpløst å bruke 60 mill £ på en 18-åring som har scoret 2-3 mål på rundt 25 kamper og ikke bevist noen verdens ting. Snakker du om Renato Sanches? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Tro om vi har speidere i klubben og hvis vi har det, gjør de jobben sin? Nå traff vi med Martial. Kjøper vi Renato Sanches for 480 millioner kroner treffer vi også. Hvor er vi når spillerne som blir djevelsk god blir kjøpt av andre klubber? Hvorfor satser ikke vi på ukjente navn som har vist seg å være gull verd? Ja, det er komplett galskap! Vi får jo spillere som er stjerner for den summen! Vi må slutte å gå etter Bale og Neymar, og heller satse på litt mindre profilerte spillere. Motsier du ikke deg selv om hverandre her? Martial var et ukjent navn (for majoriteten hvertfall) før vi hentet han. Samme med Fosu Mensah, som blir nevnt over her et sted. Memphis? Kan ikke akkurat si at Renato Sanches heller er i "stjerner som Bale og Neymar"-klassen. Endret 28. april 2016 av niko. 1 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Håpløst å bruke 60 mill £ på en 18-åring som har scoret 2-3 mål på rundt 25 kamper og ikke bevist noen verdens ting. Snakker du om Renato Sanches? Jepp. Og selv om han kan bli veldig god, er det godt mulig at pengene går rett i dass. Dessuten trenger vi gode spillere nå, ikke om 6-7 år. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Føler vi bruker ekstremt mye mer penger på spillere enn andre klubber ville brukt på de samme spillerne. Må være unger som styrer forhandlingene. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Uten at jeg skal late som at jeg vet noe, så gjetter jeg på at det er fordi klubben har den posisjonen den har økonomisk. 2 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Tragisk hvordan United er på linje med Barcelona og Real Madrid økonomisk, men ikke i nærheten sportslig. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Tragisk hvordan United er på linje med Barcelona og Real Madrid økonomisk, men ikke i nærheten sportslig. Bare for å kverulere, så er vel det mest tragiske real sin pengebruk og mangel på resultater. Uten at jef har tallene foran meg så har di vel brukt 10-15 milliarder sist 10 år og sitter med en CL pokal og 1-2 ligatitler? Få inn riktig manager for oss, så er vi på gang igjen 1 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Tragisk hvordan United er på linje med Barcelona og Real Madrid økonomisk, men ikke i nærheten sportslig. Bare for å kverulere, så er vel det mest tragiske real sin pengebruk og mangel på resultater. Uten at jef har tallene foran meg så har di vel brukt 10-15 milliarder sist 10 år og sitter med en CL pokal og 1-2 ligatitler? Få inn riktig manager for oss, så er vi på gang igjen Selv om Real heller ikke har fått valuta for pengene, er de fremdeles en av verdens fem beste klubber. United er ikke en gang på topp 20. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Motsier du ikke deg selv om hverandre her? Martial var et ukjent navn (for majoriteten hvertfall) før vi hentet han. Samme med Fosu Mensah, som blir nevnt over her et sted. Memphis? Kan ikke akkurat si at Renato Sanches heller er i "stjerner som Bale og Neymar"-klassen. Sliter litt med å se min egen motsigelse, men det er mye mulig jeg gjør det - kjenner at jeg er litt sliten i toppen i kveld. Poenget var uansett at jeg håper klubben kan finne de gjemte stjernene litt også, istedenfor å punge ut fantasisummer for Neymar eller de unge spillerne som omtales som århundrets talent. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Selv om Real heller ikke har fått valuta for pengene, er de fremdeles en av verdens fem beste klubber. United er ikke en gang på topp 20. United er i en langt bedre stand nå enn for tre år siden. Real Madrid har ikke hatt den nedturen i min levetid i hvert fall, fordi de alltid har tenkt maks ett år frem i tid. Real Madrid er IKKE et godt eksempel på hvordan man skal drive en klubb IMO. Barca, derimot. De var i en verre situasjon enn United for bare 12-15 år siden, og gikk fra 1999 til 2005 uten å vinne et eneste trofé. Ressursene deres ble allokert på den måten at de kunne utvikle en generasjon med spillere fremfor bare et kortvarig blaff av et vinnerlag. I løpet av de seks årene innlemmet de Valdés, Puyol, Xavi, Iniesta, Messi og Ronaldinho i førstelaget (verdt å nevne at også Cesc Fabregas og Gerard Piqué holdt til på La Masia på samme tidspunkt). Det KOSTER å skape en vinnende generasjon, og om det medfører noen oppbyggingsår uten særlig med titler å skimte med, så sier jeg likevel ja takk. United har gjort helt rett i å ansette Van Gaal, som sannsynligvis er en av de eneste managerne som har baller nok til å satse på å avle frem slike generasjoner. Resultatet av Van Gaals arbeid ser vi i den unge stammen i United i dag. United har ikke et komplett mannskap ennå, men den stallen vi har nå er i hvert fall den eneste United-stallen siden 2008 som jeg har giddet å skryte litt av. Ellers er jeg enig i at vi, i likhet med Barcelona i 2003, behøver å hente inn en eller to klassespillere for å sette kronen på verket. Endret 28. april 2016 av Amoralsk 4 Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) [...]jeg håper klubben kan finne de gjemte stjernene litt også, istedenfor å punge ut fantasisummer for Neymar eller de unge spillerne som omtales som århundrets talent. Riyad Mahrez for £500.000 er vel et godt eksempel på det en slik god overgang, jeg gjerne skulle sett mer av i United. Men når det er sagt, så er jeg sikker på at vi måtte betalt minst 10-20x så mye, om ikke mer. Endret 28. april 2016 av blured Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Motsier du ikke deg selv om hverandre her? Martial var et ukjent navn (for majoriteten hvertfall) før vi hentet han. Samme med Fosu Mensah, som blir nevnt over her et sted. Memphis? Kan ikke akkurat si at Renato Sanches heller er i "stjerner som Bale og Neymar"-klassen. Sliter litt med å se min egen motsigelse, men det er mye mulig jeg gjør det - kjenner at jeg er litt sliten i toppen i kveld. Poenget var uansett at jeg håper klubben kan finne de gjemte stjernene litt også, istedenfor å punge ut fantasisummer for Neymar eller de unge spillerne som omtales som århundrets talent. Les hva du skriver igjen. Du skal ikke gå for unge spillere som er talenter (bu-hu, overprisa (for en klubb som tjener fantasilioner av penger du ikke har en dritt med)), og du skal ikke gå for Neymar & Bale-stjernene. Da sitter du igjen med veldig marginal gruppe hvis "gjemte stjerner" som IKKE er talenter skal være nettopp det. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Selv om Real heller ikke har fått valuta for pengene, er de fremdeles en av verdens fem beste klubber. United er ikke en gang på topp 20. United er i en langt bedre stand nå enn for tre år siden. Real Madrid har ikke hatt den nedturen i min levetid i hvert fall, fordi de alltid har tenkt maks ett år frem i tid. Real Madrid er IKKE et godt eksempel på hvordan man skal drive en klubb IMO. Barca, derimot. De var i en verre situasjon enn United for bare 12-15 år siden, og gikk fra 1999 til 2005 uten å vinne et eneste trofé. Ressursene deres ble allokert på den måten at de kunne utvikle en generasjon med spillere fremfor bare et kortvarig blaff av et vinnerlag. I løpet av de seks årene innlemmet de Valdés, Puyol, Xavi, Iniesta, Messi og Ronaldinho i førstelaget (verdt å nevne at også Cesc Fabregas og Gerard Piqué holdt til på La Masia på samme tidspunkt). Det KOSTER å skape en vinnende generasjon, og om det medfører noen oppbyggingsår uten særlig med titler å skimte med, så sier jeg likevel ja takk. United har gjort helt rett i å ansette Van Gaal, som sannsynligvis er en av de eneste managerne som har baller nok til å satse på å avle frem slike generasjoner. Resultatet av Van Gaals arbeid ser vi i den unge stammen i United i dag. United har ikke et komplett mannskap ennå, men den stallen vi har nå er i hvert fall den eneste United-stallen siden 2008 som jeg har giddet å skryte litt av. Ellers er jeg enig i at vi, i likhet med Barcelona i 2003, behøver å hente inn en eller to klassespillere for å sette kronen på verket. Kanonbra innlegg. Får meg til å se LvG og kommende sesong fra et bedre standpunkt. Kjenner det bare skal en skikkelig dårlig kamp til for at jeg er kritisk til LvG og ønsker han erstattet med det samme. Samtidig kan vi jo i teorien vinne finalen i FA-Cupen og havne på tredjeplass i PL - og uavhengig av hvordan de andre lagene i PL har gjort det i år, så vil det i bunn og grunn være imponerende med tanke på hvor mange unge spillere som har blitt tatt i bruk og slått igjennom. Sånn sett minner denne avsluttende delen av sesongen på fjoråret. Vi spiller bedre fotball, vinner kamper og griper akkurat fatt i CL plassering. Forhåpentligvis klarer vi det i år også, i tillegg til at vi vinner et trofé. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Galskap å betale €40m (+ €40m i klausuler) for en 18-åring fordi han har prestert en eneste sesong i Portugal. Ikke alle er nye Ronaldoer. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Var galskap å betale summen for Martial også, men det er vel ingen som mener det var et kjøp vi burde vært foruten. (Van Gaalskap) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Snipp Enig med deg nå, ser hvor det gikk galt. Det jeg ville fram til helt i starten står jeg enda ved da, og det er "hvor var vi nå:" spillere som Mahrez, Kante osv...osv.. ble handlet. Jeg elsker at vi kjøpte Martial og kommer sikkert til å digge Renato Sanches hvis vi henter han også, det er som du sier ikke mine penger vi bruker av, men av og til kan vi vel også gjøre kupp? Syns bare det virker som at vi gjør det sikre og enkle valget hver eneste gang. Snapp Du ser det litt fra feil side syns jeg. Renato Sanches har vært sett på som et stort talent i lang tid nå. Han har i tillegg bevist at han kan ta nye steg, noe han har vist med å spille seg inn i A-laget og samtidig spille bra mot topp motstand som Bayern Muchen. Han har utvilsomt et enormt talent og samtidig bekler han en rolle og posisjon hvor Man Utd skriker etter mer. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Tahith Chong on why he is coming to Manchester United Although it hasn’t been confirmed by either club yet, Tahith Chong is set to leave Feyenoord this summer to join Premier League giants Manchester United. Speaking to Elf Voetbal magazine, the 16-year-old has stated that he wanted to remain in Rotterdam, but the club had no plan for him which led him to decide on an exit. Chong said, “It was my intention to stay at Feyenoord, but no plan was made for me. When I announced that I wanted to leave, they made a plan. That was too late.” On his move to Manchester United, Chong said the club gave him a better feeling than the likes of Arsenal, Chelsea or Manchester City. He added, “At Manchester United I had a better feeling. You can feel immediately when you walk in a club. “ Kan ikke si jeg har hørt om spilleren tidligere. Men litt info: Date of birth: Dec 4, 1999 Age: 16 Nationality: Netherlands, Curacao Position: Left Wing Foot: left Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Vi skal vel sikkert selge Fellaini. Må ha erstatning kan du vite. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Er Chong bekreftet nå? Meget stort talent, kanskje Nederlands største på mange, mange år. Var jo på prøvespill i United allerede for flere år siden (2014?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå