Jakobk Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 […] Og bare for å ha det sagt: jeg er blant de første i Norge med Zlatan-drakt hvis han kommer til klubben.. Samme har! Lle elsker Zlatan! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Var det Woodward de filmet på tribunen under Benfica- Bayern igår? Håper virkelig vi går for Renato Sanches, for ett beist. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Var det Woodward de filmet på tribunen under Benfica- Bayern igår? Håper virkelig vi går for Renato Sanches, for ett beist. Woodward var i London og så seieren mot West Ham. Han reiser nesten alltid sammen med laget på bortekamper. Ofte med Sir Bobby ved sin side også, som i går Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Aha, lignet veldig på Woodward og vet vi har speidet endel på Sanches Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Går noen løse rykter om at Mourinho vil ha Zlatan, Renato og Stones. Ikke meg imot det der, men det er vel bare bullshit Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Jatakk til alle. Zlatan var jeg derimot litt mer positiv før mars måned, men når Rashford faktisk har vært så god som han har vært, så hvorfor ikke bare bruke han fast? Så lenge United har en sånn juvel i egen stall ser jeg færre gode grunner til å hente Zlatan enn dersom bare Rooney (og forsåvidt Martial) var alternativet lengst oppe. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Fordi Rashford ikke er på det nivået enda. Vi må ha en spiss som scorer 20+ mål hver sesong, ikke 10-12. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Fordi Rashford ikke er på det nivået enda. Vi må ha en spiss som scorer 20+ mål hver sesong, ikke 10-12. Er bare å la Rashford spille fra og med august så skal du nok se at det tikker inn flere enn 10-12 mål.. Men ja.. om Zlatan er interessert i en overgang blir det vanskelig å si nei, tror jeg. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Som sagt, vanskelig å si nei til Zlatan, men dersom det medfører at Rashford går inn i Macheda-/Januzaj-koma, så nei takk. Kan Vardy score 20, kan Rashford også det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Helt enig! Rashford fortjener å satses på i sin beste rolle, og det uten f.eks. å havne ute på vingen. Skal vi ha Zlatan må han dermed kunne godta å ikke spille alle kampene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Rashford er minst to-tre sesonger unna å ha den tyngden som kreves for å lede United sitt angrep. Han har gjort det bra så langt, men hva om han plutselig slutter å levere varene? Tror ikke han har godt av å spille flere kamper i uka i flere måneder i strekk heller på dette stadiet i utviklingen heller. Å gi han det ansvaret blir for mye press på en 18 år gammel akademi-kid. Jeg er enig i at han bør satses på også neste sesong, men vi trenger noen som kan score på bestilling gjennom hele sesongen. Det kan vi ikke forvente fra Rashford, uansett hvor god han har vært hittil. Det er ingen tvil om at vi har spennende alternativer i Rashford, BoJack og Fosu-Mensah, men det er naivt å forvente at disse skal være stabile nok til å være førstevalg i sine posisjoner. Det er selvfølgelig gledelig at vi produserer potensielle førstelagsspillere, men på den annen side er det et enormt svakhetstegn for troppen vår at disse er såpass gode i forhold til seniorspillerne allerede. Med fare for å gå i Alan Hansen-fella, så vil jeg våge meg så langt som å si at vi ikke vil være i nærheten av noen ligaseier om vi ikke henter inn noen som er på et merkbart høyere nivå enn de tre nevnte og Lingard. Vi har allerede en meget ung tropp med De Gea, Blind, Smalling, Shaw, Darmian, Herrera, Schneiderlin, Martial og Memphis, i tillegg til en rekke andre. En rutinert vinnerskalle som Zlatan er egentlig en perfekt motvekt til alle jyplingene vi har. En leder som også er en ti ganger bedre spiller enn noen av dem per dags dato, i motsetning til vår nåværende kaptein. Schweinsteiger er egentlig også litt som Zlatan, men det hjelper ikke når han aldri kommer ut av rehabiliteringsfasen. Jeg vil se et vindu hvor vi styrker med skikkelig toppklasse uten at vi etterlater enorme hull i troppen. Denne sesongen har vi spilt uten et klart førstevalg på topp og uten en ren høyreving (Mata teller ikke). Vi har også på en eller annen måte kommet oss gjennom året selv om vi startet med kun Smalling som stabil stopper. At Blind skulle levere såpass som han har gjort er bra, men det fantes det ingen garanti for. Rojo og en permanent skadet Jones er reservene. Krise. I tillegg til det har vi hatt lange skader på Schweinsteiger, Shaw, Valencia og Rooney. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd i år om U21-gutta vi har sett oss nødt til å bruke hadde floppet. Det er egentlig et mirakel at vi fortsatt har sjansen til å kvalifisere til CL, spesielt med tanke på snorkefotballen vi har spilt. Uansett er det på grensen til idioti å gå inn i en ny sesong uten klare alternativer på hver posisjon og kvalitet og dybde i alle ledd. Inn med en spiss, en høyreving, en midtbanespiller og en stopper og ut med Rooney, Carrick og kanskje Mata, så tror jeg vi har noe på gang. Viktigst blir det jo å bytte ut klovnen i managerstolen først, riktignok. 5 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Flotte greier. Håper virkelig at det stemmer, så får vi kanskje skikkelig mye futt neste sesong. E: Forøvrig veldig bra innlegg Stonemeister og jeg er enig i alt du sier. Endret 21. april 2016 av Espp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Sier ikke nei takk! 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Helt rått hvis det stemmer! Har troa Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Tro om vi har speidere i klubben og hvis vi har det, gjør de jobben sin? Nå traff vi med Martial. Kjøper vi Renato Sanches for 480 millioner kroner treffer vi også. Hva med spillerne som ikke er kjent. Spillerne som ikke er "århundrets" talent? Hva med Kante? Payet? Weigl? Kagawa? Alli? Kane? Hvor er vi når spillerne som blir djevelsk god blir kjøpt av andre klubber? Hvorfor satser ikke vi på ukjente navn som har vist seg å være gull verd? Alle spillerne over er gode nok for Manchester United og jeg lurer på hvorfor vi ikke har vært med i kampen. Vi trenger ikke Bale eller Ronaldo på venstrakant - Payet er god nok han. Vi trenger ikke Kroos eller Modric på midten, Alli er god nok. Vi trenger ikke Suarez eller Zlatan på spissplass, Kane er god nok han! Jeg har et stort ønske om at vi kan bruke speiderne vi betaler mange penger til og faktisk henter spennende spillere som få har hørt om, men som faktisk har potensialet til å briljere i ligaen. Det kryr av slike spillere, vi må bare hente de først! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Nå vil jo klubben investere store penger i å forbedre nettopp speiderapparatet fremover, så det er positivt. Tror vi henter de kjente talentene fordi vi har råd til det. Det er på en måte "tryggere" å hente en som har bevist noe for hele verden, enn å hente en som kun har overbevist speidere. Men det er jo ikke slik at klubben sitter helt på bakbena her heller. Pogba og Fosu-Mensah f.eks. Kjøp som ble gjort "litt under radaren". Pogba forlot oss riktig nok fordi Fergie ikke garanterte han spilletid... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Martial var jo overprisa som fy også. Det er galskap å bruke 500-800 millioner kroner på 18 åringer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Ja, det er komplett galskap! Vi får jo spillere som er stjerner for den summen! Vi må slutte å gå etter Bale og Neymar, og heller satse på litt mindre profilerte spillere. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Leicester fikk jo Kante og Mahrez relativt billig bare fordi det er en "liten" klubb. Jeg har på følelsen om united viste interesse i de samme spillerne samtidig som leicester så hadde prisen straks blitt 10 ganger så høy. Men ja, jeg skulle ønske vi fant slike diamanter til en relativt billig penge. Endret 28. april 2016 av Apox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå