IcedInsanity Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Joda, han har IF men de statsa er ikke konstant så må ta utgangspunkt i de man får som standard. Endret 8. april 2016 av IcedInsanity Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 32 DEF! Ikke godt nok for hverken LvG eller Mourinho! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Den defensive statsen på offensive spillere er helt ute og kjører. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Zlatan og Mourinho inn, LvG ut. Den tar jeg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Jeg er meget imot Mourinho, men jeg må si meg helt enig. En gratis Zlatan og sutrende Mourinho trumfer lett ut en LVG. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Zlatan Ibrahimovic could join Man Utd, if Louis van Gaal leaves - Sky sources Ja takk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Det er akkurat som at du ikke gidda å se to poster lengre opp her altså! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Jeg er meget imot Mourinho, men jeg må si meg helt enig. En gratis Zlatan og sutrende Mourinho trumfer lett ut en LVG.Må si det minker stadig på alternativer som ikke trumfer lett lvg ut.... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Ja, det er vel strengt tatt problemet akkurat nå. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Det er akkurat som at du ikke gidda å se to poster lengre opp her altså! Jævla latsabb! Sorry guys. Skal ikke skje igjen Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Snart 35 år gamle Zlatan til klubben? Nei takk. Nekter å tro at han blir en suksess i fysiske premier league. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Fordi? Zlatan er en liten pingle? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Mannen er en kraftplugg på nesten to meter, tvert i mot så passer en så fysisk liga som PL perfekt for han. 105 mål på 117 kamper (i følge wiki) for PSG er jo helt rått. Alderen er kjip, ja. Men Zlatan har jo hatt sine aller beste år etter han runda 30, og kanskje sitt aller beste år denne sesongen her. Han er heller ikke avhengig av fart for å være god, som mange andre spisser er. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Mannen er en kraftplugg på nesten to meter, tvert i mot så passer en så fysisk liga som PL perfekt for han. Det eg også tenkte. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Pluss at United kanskje kan bli bittelitt farlige på innlegg dersom Zlatan kommer inn. At fysikken hans ikke tåler PL er jo helt sykt å påstå, Mangala bare gled av skulderen hans i Paris sist onsdag. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Zlatan er jo bygd for PL. Han vil få mindre tid med ballen, men han har en teknikk få i PL kan matche uansett. Jeg har vært negativ til han, men da trodde jeg at vi måtte betale for han. Ett år eller to med Zlatan ville vært moro. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Er jo det som også er hovedargumentet for "kjøp"; at det kun er lønn som vil koste. Likevel, det tar sikkert ikke mange ukene før United har solgt drakter med Zlatan bakpå for X antall millioner pund. Uansett bør man gå for han, akkurat som at det ikke var dumt å låne Falcao. Når man får et sånt tilbud, så bruker man ikke hundrevis av timer på å scoute på spilleren, da henter man han fordi han har vært såpass lenge i verdenstoppen. En gratisovergang for Zlatan er veldig lite risikofylt, akkurat som låneavtalen med Falcao var. Etter mitt syn er Zlatan for 0 kr > Ronaldo for 300 mill kr Endret 12. april 2016 av Amoralsk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Tar gjerne begge to. Da har vi plutselig vinnermentalitet i troppen igjen, selv om det er kortvarig. Og bare for å ha det sagt: jeg er blant de første i Norge med Zlatan-drakt hvis han kommer til klubben.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå