Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mannen er en kraftplugg på nesten to meter, tvert i mot så passer en så fysisk liga som PL perfekt for han. 105 mål på 117 kamper (i følge wiki) for PSG er jo helt rått. Alderen er kjip, ja. Men Zlatan har jo hatt sine aller beste år etter han runda 30, og kanskje sitt aller beste år denne sesongen her. Han er heller ikke avhengig av fart for å være god, som mange andre spisser er. 

Lenke til kommentar

Zlatan er jo bygd for PL. Han vil få mindre tid med ballen, men han har en teknikk få i PL kan matche uansett. Jeg har vært negativ til han, men da trodde jeg at vi måtte betale for han. Ett år eller to med Zlatan ville vært moro. 

Lenke til kommentar

Er jo det som også er hovedargumentet for "kjøp"; at det kun er lønn som vil koste. Likevel, det tar sikkert ikke mange ukene før United har solgt drakter med Zlatan bakpå for X antall millioner pund.

Uansett bør man gå for han, akkurat som at det ikke var dumt å låne Falcao. Når man får et sånt tilbud, så bruker man ikke hundrevis av timer på å scoute på spilleren, da henter man han fordi han har vært såpass lenge i verdenstoppen. En gratisovergang for Zlatan er veldig lite risikofylt, akkurat som låneavtalen med Falcao var. 

Etter mitt syn er Zlatan for 0 kr > Ronaldo for 300 mill kr

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...