ReaveЯ Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det må for guds skyld ikke stemme Hehe Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Gikk akuratt til Man Utd på FM16 også så jeg kan bekrefte overgangen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Gir ingen mening om de handler inn spillere før de har en manager klar for neste sesong. Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Med mindre det er slik at Mourinho i praksis er klar, og at vi ser etter spillere han selv ønsker. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Tja, klubben sitter garantert ikke på vent på overgangsmarkedet selv om vi ikke skulle ha en ny manager klar. Shaw er et fint eksempel på en spiller som ville kommet uansett hvem som tok over. Renato Sanches er kanskje nestemann om ryktene stemmer. Martial ble vel kjøpt allerede nå nettopp fordi flere klubber begynte å vise stor interesse, og jeg vet ikke om det var LvG som bestemte at han skulle kjøpes. Det ble jo sagt at United hadde speidet på franskmannen i mange år. Derfor kan Felipe Anderson komme inn uavhengig av manager. Om speiderne mener han kan bli "the next big thing". Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Mourinho has spoken. "Om jeg må begynne i en ny jobb i morgen så vil jeg gjøre det, men det beste for meg er å kunne starte i en ny klubb, et nytt prosjekt i sommer, før neste sesong, sa Jose Mourinho under en reise til Singapore onsdag." (united.no) Om det stemmer at han overtar vil nok LvG sitte til sommeren, hvis ryktene om at Giggs ikke ønsker å ta over i en midlertidig stilling igjen stemmer. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Ble ikke så mye klokere etter det utsagnet der. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Er tydeligvis vedtatt at United går for JM. Må si meg misunner Chelsea fansen litt når en ser hvem som er linket til dem. Conte, Pellegrini, Allegri og Simeone er helt klart personer jeg ville valgt fremfor JM. Forøvrig litt overrasket over at LvG sitter enda. Var helt sikker på at han var ute før kampen mot Arsenal. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Simeone er den siste i verden jeg ønsker til klubben, da tar jeg mye heller Mourinho. Pellegrini har jeg heller ikke lyst på. Syns City har vært alt for ustabil under han. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hvorfor vil du ikke ha Simone? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Det er bare United-fans med begrensede fotballkunnskaper som vil ha Simeone. Virker som enkelte bare har sett han stå og skrike og hoppe på sidelinja, og vil ha han inn som en motsetning til Van Gaal. Simeone står rett og slett for en utrolig kjedelig og kynisk fotball som er langt fra det vi kaller "the United way". Atletico parkerer jo bussen selv på hjemmebane mot lag fra nedre halvdel i hjemlig liga. Simeones spesialitet er å låse kampene til fullstendig stillstand og vinner med ett mål. Så, som Espp så fint sier - Simeone er den siste fyren jeg også ønsker til klubben! Pellegrini er City-manager så han er helt uaktuell uansett. Ingen United-fans med litt selvrespekt vil vel ha City-folk inn i klubben? En italiensk manager i Conte eller Allegri krever en omstrukturering av hvordan klubben drives, mer lik strukturen man finner i italienske og tyske klubber. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Snikpellik svarer for meg! Hans forklaring er akkurat det jeg også tenker på Simeone. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Atletico er det nye Stoke. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Pique avviser Guardiola-gjensynGerard Pique (29) har blitt koblet til en Manchester City-overgang hvor Bayern-trener Pep Guardiola blir sjef etter sesongen. 29-åringen sier han ikke er aktuell for den tidligere Barcelona-treneren. - Kjærligheten min til Manchester United er for stor til at jeg kan signere for City, selv om Pep er en stor trener, sier Pique, som var i United mellom 2004-2008, ifølge PA sitert i The Guardian. Men forsvarsspilleren legger til at han ønsker å spille et annet sted enn Barcelona. - Jeg vil prøve en annen liga før jeg legger opp, sier Pique. Hente (tilbake)? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Pique hadde vært en drøm, men jeg ser ikke for meg at han forlater Barca på enda 3-4 år! Alt er jo et steg ned sportslig. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Zlatan er jo som kjent på free-transfer til sommeren, og ville vært en drøm for meg. Det som kanskje ikke er like kjent, er Valencia sin høyreving fra Algerie, Sofiane Feghouli. Han er 26 år, og rimelig god. Tror ikke at han har hatt en kjempesesong akkurat, men har vært god i de kampene jeg har sett ham. Vi må hvertfall ha inn en skikkelig høyreving i klubben. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Ingen IFs? Ikke verd å satse på da.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Har ikke noe å si. 89 pace og 85 dribbling!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå