North Pole Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hvorfor drive og tømme banken for (for all del, gode) spillere på sånne lag? Det er jo et fuckings SVAKHETSTEGN for kvaliteten på topplagene i PL at Leicester sniffer på gullet nå. Det er et svakhetstegn at et City, med så varierende prestasjoner og så gammel stall, anses som den store favoritten (kanskje ikke akkurat nå men likevel). Se hvor Leicester har hentet sine stjerner fra, da. Bakgårdsklubber i Frankrike og Lower League. Hvorfor skal det lønne seg på måkke ut hundrevis av millioner på spillere som sannsynligvis er en perfect match for et lag som overpresterer noe helt jævlig? Skal United være konkurransedyktige så behøver de sikkert både back og spiss, men først og fremst en LEDER. Og da snakker jeg ikke om en som bare roper og skriker og kommanderer, men en spiller som står frem som en ener på banen og som dominerer garderoben bare med sin tilstedeværelse. De to eneste spillerne jeg kommer på som kanskje, kanskje kan være aktuelle her, er Zlatan og Ronaldo. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Man Utd transfer news: Zlatan Ibrahimovic leaves door open to Jose Mourinho reunion in Premier League. Paris Saint-Germain forward is an admirer of Mourinho and refused to quash talk of a potential move to England when his contract expires this summer. [link]. Bedre kilde enn Metro, Express, Daily Star, osv... Men er vel likevel lite trolig. Hadde vært artig da, holder seg overraskende bra, selv om han har fylt 34. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Ser for meg at det kan skje han blir manager. Mourinho er jo ikke ukjent med å hente "tilbake" gamlinger. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Vil ikke ha Mourinho eller Zlatan til klubben. Kan godta det hvis valget er Zlatan ELLER Rooney på banen. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Du VIL IKKE HA ZLATAN????!?!?!?!?! Om Zlatan er realistisk å få tak i, GRATIS, er det helt sjukt i huet å ikke hente han. En av verdens beste spillere og det absolutt nærmeste United noen gang har vært en ny Cantona. Han har vært under 15 ligamål én gang de siste 10 sesongene. Zlatan har ALT United mangler på topp; finesse, styrke, duellstyrke, ellevill teknikk, rutine og ikke minst en krigersk innstilling som altfor mange dessverre klarer å blande med manglende løpskraft. Han er helt, helt perfekt, og skreddersydd for å spille som 9er for oss. Målt opp mot pris så er det kanskje ingen i verden som er bedre å hente enn han. Selvsagt er Messi og Suarez enda bedre, men hva koster dem? Endret 18. februar 2016 av Amoralsk 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Han blir også 35 år til høsten. Om vi får han gratis er jeg med, men å betale en god slump for en spiller i den alderen er galskap. Regner med han tegner ny kontrakt snart? Endret 18. februar 2016 av Apox Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Å spy ut store penger er dumt ja, men 35-åringer går stort sett ganske billig. Ta så med det at Zlatan kan være noe å se opp til for både Memphis og Martial, de trenger et idol ute på banen. Mannen sier selv han har sin beste sesong noen sinne i år, han har over ett mål pr kamp i Ligue 1, og scoret senest i forgårs i Champions League. Er Zlatan tilgjengelig OG United trenger en spiss, som vi faktisk gjør, så er det en absolutt no-brainer. Endret 18. februar 2016 av Amoralsk Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Hvis vi kan få Zlatan for en medium grei pris og ikke tar sjansen, så gidder jeg nesten ikke mer. Klassesspiller som kan bidra mye både på og utenfor banen! Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Kontakten hans går vel ut nå til sommeren, så han ville gått gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Krever nok massiv lønn. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Gratis? Go for it. Om han koster penger? Glem det. Gammel spiller med kort lunte som skal ha skyhøy lønn og som på dårlige dager kan dra hele laget ned. Alt det der kan jo skje omså United fikk betalt for han, men da blir han i det minste ikke en utgift på den måten. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Hadde Zlatan vært fem år yngre hadde nok markedsverdien hans, mtp prestasjoner over de siste tre-fire årene, vært på rundt 60-70 millioner pund. Så har han selvsagt sunket dramatisk i verdi pga alderen, men en toårskontrakt er helt passelig for en så god spiller. Topp 10 angripere i verden, lett. Å ikke ville ha han med mindre han er gratis er helt på trynet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Ja om han kommer gratis så ser jeg ikke problemet med å gi han en ettårskontrakt. Han holder iallefall 1 år til på toppnivå. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg er enig i at vi burde signere Zlatan på en årskontrakt hvis han kommer gratis. Jeg gikk helt glipp av delen som sier at han er uten kontrakt til sommeren. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Er ikke vits å signe Zlatan med en klovn ved roret. Zlatan er vel gira på CL trofe før han legger opp, og det blir det hvertfall ikke hos oss. Endret 19. februar 2016 av Golf'ern Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Ibra om Pep vs Mourinho. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Gammelt nytt i grunn, er vel mye mer utdypet i selvbiografien til Zlatan. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Han er vel lett verd 500 millioner kroner!......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå