Schneiderlin Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 ''Manchester United og Arsenal kjemper om underskriften til PSG-stjernen Edinson Cavani. Spilleren påstås å nærmest ha pakket kofferten allerede, og at han bare venter på å få vite om neste stopp blir Emirates eller langt mer attraktive Old Trafford. Prisen som oppgis er £55 millioner.'' Hahaha ''langt mer attraktive Old Trafford''. Kansje for 4-5 år siden. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 £55 mill for en spiller som blir 29 om 13 dager er helt absurd i mine øyne. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Mata til Barcelona? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Vi kjøper ikke Cavani og Mata drar ikke til Barcelona. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Mata til Barcelona?Selges nok til rette pris, men vi bør vel helst ha en erstatter klar? Bytt han med Neymar, det høres ut som en fair deal Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Tror også de venter til sommer med å selge Mata om de er interessert. Cavani er på rykteflommen hver overgangsvindu. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 ''Manchester United og Arsenal kjemper om underskriften til PSG-stjernen Edinson Cavani. Spilleren påstås å nærmest ha pakket kofferten allerede, og at han bare venter på å få vite om neste stopp blir Emirates eller langt mer attraktive Old Trafford. Prisen som oppgis er £55 millioner.'' Hahaha ''langt mer attraktive Old Trafford''. Kansje for 4-5 år siden. Pengemessig sikkert. Er jo kjent at Arsenal ikke betaler sine spillere premium. Uansett, skyhøye lønninger og heftig sum for Cavani er galskap. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Er en del rykter om Renato Sanches fra Benfica i dag, og det kan vi like. Har fulgt litt med på han en stund, og jeg mener han er nøyaktig den spillertypen vi trenger. Sentral midtbanespiller med stor løpskraft, god begge veier og dyktig til å holde på ballen. Har et veldig godt skudd, utsøkt pasningsfot. Sterk i kroppen. Minner meg litt om en ung Schweinsteiger blanda med Willian, og kan også spille ute til høyre. Fortsatt ung, bare 18 år, men jeg tror han ville passet godt i tospann med Schneiderlein i fremtiden som den box-to-box typen vi mangler. Minusene er at han er uerfaren og kanskje litt reckless til tider. Endret 1. februar 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Får vi inn Sanches i løpet av vinduet skal jeg se meg fornøyd, selvom vi burde styrket forsvaret også. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Manchester City bekrefter: Guardiola tar over til sommeren Grattis med ligatittel til City neste år Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Manchester City bekrefter: Guardiola tar over til sommeren Grattis med ligatittel til City neste år Og i overskuelig fremtid Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Neida, bare i tre år før han tar over PSG eller Juventus. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Italienske Sky og spanke El Confidencial melder i kveld at Mourinho har signert en avtale med Man Utd. Vet ca null om troverdigheten til begge to, men kom bare over det på United.no! Syns hele greia er trist jeg. - Stemmer det blir jeg litt deppa over at vi får Mourinho og kjedelig fotball de neste årene også. - Stemmer det ikke blir jeg litt irritert over alt bråket det er rundt klubben. Skal de aldri få ro? Regner med at både Sky Sports og BBC graver som idioter nå, så jeg trekker ikke pusten noe dypere før de eventuelt skriver om det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Gleder meg til JM går inn dørene! 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 - Stemmer det ikke blir jeg litt irritert over alt bråket det er rundt klubben. Skal de aldri få ro? Tjaa, med over 25 år på baken som MUFC-supporter er det en ting jeg har lært og det er at artikler om MUFC får klikk. At 2 italienske aviser skriver noe usant om oss er ikke noe å bruke energi på Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Italienske Sky og spanke El Confidencial melder i kveld at Mourinho har signert en avtale med Man Utd. Vet ca null om troverdigheten til begge to, men kom bare over det på United.no! Syns hele greia er trist jeg. - Stemmer det blir jeg litt deppa over at vi får Mourinho og kjedelig fotball de neste årene også. - Stemmer det ikke blir jeg litt irritert over alt bråket det er rundt klubben. Skal de aldri få ro? Skal sies at heller ikke jeg er overbegeistret over Mourinho, men at han spiller så kjedelig fotball er jeg ikke enig i. Mange som liker å snakke om den parkerte bussen, men det er ikke så ofte at det faktisk har skjedd, dog har det skjedd i toppkamper som har fått ekstremt stor oppmerksomhet (Liverpool, april 14, Barca, april, 10). Stort sett scorer Mourinhos lag relativt bra med mål: 04/05: 72 mål på 38 kamper (nest mest i PL) 05/06: 72 mål på 38 kamper (mest i PL) 06/07: 64 mål på 38 kamper (nest mest i PL) 08/09: 70 mål på 38 kamper (mest i Serie A) 09/10: 75 mål på 38 kamper (mest i Serie A) 10/11: 102 mål på 38 kamper (mest i La Liga) 11/12: 121 mål på 38 kamper (mest i La Liga) 12/13: 103 mål på 38 kamper (nest mest i La Liga) 13/14: 71 mål på 38 kamper (tredje mest i PL) 14/15: 73 mål på 38 kamper (nest mest i PL) I de tre store ligaene han har vært i har laget hans altså bare ved ett tilfelle de siste ti hele sesongene vært utenfor topp 2 i antall scorede mål. Det sier selvsagt ikke alt (effektivitet, mange kamper 0-0 og noen kamper 5-0 etc), men med disse statistikkene så kan det umulig være SÅ kjedelig? Personlig syntes jeg Chelsea var morsomme i fjorårssesongen, spesielt på høsten. At det blir en del 1-0 utover våren, når man gjerne spiller tre-fire turneringer samtidig, er mer logisk. Tallene hans fra Real Madrid er ganske råbra, egentlig. Et superlag, selvsagt, men det vitner i hvert fall om at mannen kan pøse på fremover om han vil. Endret 5. februar 2016 av Amoralsk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Spreng banken for Kante. Perfekt erstatter for Carrick. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Penger er løsningen på alt! Hvorfor gå fra et velfungerende Leicester til United? Endret 14. februar 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Er da langt flere enn Kante hos Leicester som United hadde hatt stor nytte av. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Penger er løsningen på alt! Hvorfor gå fra et velfungerende Leicester til United? Svaret står i din egen post. Endret 14. februar 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå