Mr. President™ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hvilken adresse skal jeg sende drakten til? Den dagen det evt. blir aktuelt skal jeg sende den på PM. Flott! Har en Di Maria-drakt liggende i skapet som jeg ikke har tenkt å bruke i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Den er vel i ekstra tait håper jeg? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 M. Så hvis du bruker XL så vil den være ganske tight ja Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Den blir nok det Snurreleif! Den blir nok det..... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 M. Så hvis du bruker XL så vil den være ganske tight ja Nja, pleier å bruke XXXL men skal vel klare å skvise meg inn i den. Ikke at jeg tror jeg kommer til å måtte prøve uansett! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Har som sagt null tro på verken Pocettinho eller Kane, men begge to er en drøm. Vi har jo begynt å se konturene av hva som foregår på kontoret til Man Utd, og jeg regner med at vi går for Pep og Suarez til sommeren. Endret 12. januar 2016 av Espp Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/12085324/Man-Utd-transfer-news-and-rumours-Adidas-tees-up-Messi-and-Guardiola.html Make it happen! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Liker ikke helt om sponsorer skal drive med sånn favorisering. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Mye rykter om at Dragovic er så godt som klar. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Blir Messi-drakt til sommer da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Vidic er jo løs fra sin kontrakt. Hente han tilbake? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Det er vel en grunn til at han er løst fra kontrakten? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Blir sykt hvis Pep tar over klubben vår. Greit at grunnlaget passer han ganske bra, men det er uten tvil en utfordring som er noen hakk verre enn sine foregående. Har større tro på at han tar over City eller Chelsea. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 City og/eller Chelsea har garantert også hatt en form for kontakt med Pep, nekter å tro noe annet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Kanskje han trigges av utfordringen da. Vi er uten tvil en større utfordring enn City og Chelsea. At Chelsea suger balle med den troppen de har er helt sykt, men det vil rette seg opp rimelig snart! Jeg ønsker Pep. Han kommer til å vinne trofeer i den engelske klubben han tar over. Jeg håper det er oss. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Hadde passet perfekt. Ikke bare ville han bygget videre på LvG' fotball, han ville tiltrukket seg svært gode spillere også. Men tror nesten like lite på det som Messi til United... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Hvorfor er Pep en drømmesituasjon? Vi har ikke ett godt lag, og trenger noen som kan bygge ett godt lag under press. LvG og Pep er begge personer som i all hovedsak har bevist at de er kapable til å håndtere presset med gode lag, men de har enda til gode å bevise det med gjennomsnittlige lag. Misforstå meg rett, markedet er trangt hva gjelder trenere om dagen - og Pep er nok beste alternativt. Men ser ikke noen automatikk i at en eventuell Pep ansettelse vil lede til halleluja stemning. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Det ville gitt moralen et løft og ikke minst supporterene et nytt håp. Pep, Pochettino, Klopp er alle relativt yngre, engasjerende managere, mens vi måtte gå for den triste karen som sitter på benken å sover. Ja vi vant mot Liverpool, men det var langt fra pent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 Young ute i lang tid. Back MÅ kjøpes/lånes før deadline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå