Snikpellik Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Ighalo eller Lukaku må det være mulig å få tak i, men virker ikke sånn Ighalo har vært stor Manchester United-supporter siden han var guttunge, og har sagt at det er den eneste klubben han ikke kan klare å si nei til http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3388325/Watford-star-Odion-Ighalo-admits-not-sure-turn-dream-boyhood-club-Manchester-United.html Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 De gangene det skjer overganger i januar, når i vinduet pleier de å skje? Eller er det litt tilfeldig? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Tyske medier mener å vite at Wolfsburg-back Ricardo Rodriguez nærmer seg Manchester United, skriver Sky Sports. 23-åringen skal ha en prislapp på rundt 30 millioner pund, og Louis van Gaal skal være svært ivrig på å få ham til Old Trafford. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Utmerket venstreback. En spiller jeg virkelig har ønsket meg til klubben. Frykter for plassen til Shaw da. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Betale så mye for venstreback virker ulogisk, spesielt da vi har Shaw som sikkert kommer sterkere tilbake etter skaden sin. Om han kan spille på begge sider da er saken en annen. Eller en annen posisjon for den saks skyld. Fokuset bør være på midtstopper, spiss og høyreving. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Ja, spiss og ving burde det første vi handler. Om det er i januar eller til sommeren betyr ikke noe, men vi trenger et bedre angrep. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 I dag linkes Mauricio Pochettino til United. Det hadde vært en drøm om han ble hentet. Bare tull å la LvG bruke nye milliarder på spillere om han ikke sitter trygt som manager. Få ham ut nå, inn med erstatter som kan hente inn spillere han ønsker til sitt system. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Det er min sanne drøm ja! Tar han over alle andre signeringer til sommeren. Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Han kan godt ta med seg Harry Kane også. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Kan vel ikke bli særlig bedre enn det. Pep og Lewandowski kanskje.. ( ) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Burde sparket han etter Sheffield United, han fikk sin sjanse å rette opp i alt etter Jul, men det viser seg å være det samme gamle. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Han kan godt ta med seg Harry Kane også. Føler at det er typisk at United vil gå for Kane. Med tanke på hvordan klubben har kjøpt inn og vært ute etter spisser fra ligaen som har vist at de har et meget godt sluttprodukt inne. Spesielt om de er britiske. Brian McClair, Alan Shearer, Chris Sutton, Andy Cole, Dwight Yorke, Teddy Sheringham, Rooney, Berbatov, og Van Persie blant andre. Føler det er typisk United å gå for og få Harry Kane til sommeren. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ja, der er jeg helt enig med deg. Dessverre så tror jeg at klubben delvis sluttet med denne trenden når Gill og SAF dro fra oss. Shaw er den eneste spillere de siste tre årene og vi har ikke akkurat hatt noen seriøse rykter om verken Kane eller Stones, to spillere jeg mener vi burde hente! Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Det er utrolig viktig med britiske spillere, da sannsynligheten for at de blir værende over mange år er mye større enn med spanjoler, italienere, tyskere osv, pga hjemlandet selv har gode ligaer. Portugisere og latinamerikanere ser også ut til å foretrekke Spania pga språk og klima. Og Italia tiltrekker seg mange spillere fra Balkan. Frankrike er også på vei til å få en bedre liga, hvilket gjør det mer attraktivt for franskmenn å dra tilbake etter noen år på "eventyr" i England. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ser alltid for meg potensielle kjøp i en CL-finale. Jeg ser ikke for meg Harry Kane avgjøre en CL-finale, tror han faller igjennom i en stor klubb. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Får dere tak i Kane og Pochettino til sommeren skal jeg legge ut bilde av meg selv her på forumet iført Manchester United trøye, med sippetryne og plakat med teksten "Mot alle sannsynlige odds per 11.01.16 tok jeg feil". Er absolutt ingen grunn foruten penger til at Pochettino skal forlate Tottenham nå, en klubb hvor han har masse respekt, er godt i gang med prosjektet sitt, er elsket av fansen og respektert av spillerne. Kane uttalte senest i går (igjen) at han ser for seg å være i Tottenham over lengre tid. Har null, nada, nix, no, itj i hælvette tro på at noen av de har hastverk. Endret 11. januar 2016 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hvilken adresse skal jeg sende drakten til? Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Spørs om Tottenham tar CL-plassen på bekostning av United. Gjør de det (hvilket ikke er usannsynlig), så har jeg null tro på Pochettino jeg også. Endret 11. januar 2016 av blured Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hvilken adresse skal jeg sende drakten til? Den dagen det evt. blir aktuelt skal jeg sende den på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå