Neymar10 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 source? ikke si twitter. noen fordommer mot twitter? 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Ganske åpenbart at han spør etter kilder til påstanden din, selv om "ikke si twitter" er en håpløs setning. Forskjell på indykaila og SSN, twitter er uavhengig av det. ... og hva betyr egentlig done deal i store bokstaver og anførselstegn anyways. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Gjort avtale. Google translate niko. Your friend! 5 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Haha, nesten i siget i dag Jotun Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Prøv å google 'retorisk spørsmål' a, kompis, så skal jeg finne frem et leksikon her og lese meg opp på dørgende tørr humor. 4 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 source? ikke si twitter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Prøv å google 'retorisk spørsmål' a, kompis, så skal jeg finne frem et leksikon her og lese meg opp på dørgende tørr humor. Oi.... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Det er bare deg. At en spiller presterer dårligere når laget presterer dårlig er normalt. da går jo han bare fra et til et annet lag som ikke fungerer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Felipe Anderson tatt av i pausen mot bunnlaget Carpi for Lazio nå nettopp. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Det er bare deg. At en spiller presterer dårligere når laget presterer dårlig er normalt. da går jo han bare fra et til et annet lag som ikke fungerer Tja, mtp alle de spillerne Soton har solgt til United/Liverpool, så synes jeg ikke de fungerer spesielt dårlig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Felipe Anderson tatt av i pausen mot bunnlaget Carpi for Lazio nå nettopp. Spilte han dårlig eller er det en overgang på trappene nå? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Det er bare deg. At en spiller presterer dårligere når laget presterer dårlig er normalt. da går jo han bare fra et til et annet lag som ikke fungerer Tja, mtp alle de spillerne Soton har solgt til United/Liverpool, så synes jeg ikke de fungerer spesielt dårlig. da er det hvertfall ikke vits å kjøpe han. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Felipe Anderson tatt av i pausen mot bunnlaget Carpi for Lazio nå nettopp. Spilte han dårlig eller er det en overgang på trappene nå? Spilte visst ganske dårlig. Jeg så en annen kamp, men leser på whoscored.com at han fikk 5.80 på børsen denne kampen, gjennomsnittet hans er på 6.90 denne sesongen. 5.8 er forøvrig den laveste scoren han har denne sesongen. Det kan jo være fordi han har hodet litt andre steder Endret 6. januar 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Århundrets mest idiotiske lån. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Ikke et veldig bra lån nei. Vet ikke helt hva de forventer da, trodde de at han skulle få spille fast for en bedre klubb? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Han var jo ganske ubrukelig før han dro. Burde vi solgt ham istedet? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Syns vi kan gi han litt mer tid før vi evt selger han. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Ja jeg synes ikke han skal selges, men han er heller ikke god nok for oss akkurat nå. Kanskje et lengre lån i en championship klubb? Endret 7. januar 2016 av Apox Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Det kan være løsningen ja, låne han ut denne gangen til en klubb han er god nok til å spille for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå