IcedInsanity Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Been talking to a lot of people last days. My understanding: Van Gaal OUT Giggs the new manager Could happen before Christmas Fjøra melder at Giggs tar over for LvG. Hvis det skjer, så må det være på bakgrunn av at vi signerer Pep, som tar over til sommeren. Da er jeg positiv. Hvis vi derimot satser på Giggs 100% så er jeg meeeget skeptisk. Edit; Jeg forstår ikke hvordan jeg legger inn hele tweeten her. Bruker ikke Twitter og aldri referert til en twitter her inne Trykk på tweeten, så på details og lim så hele linken inn her. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Mane er digg. Muto, er det han som sa nei til en PL-klubb for å spille for Mainz? Er han en god? (vet han er bedre enn de vi har, men er han god nok for en enda bedre klubb?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Stakkars Southampton, får ikke ha noe selv de. Får de til en god spiller så kommer Liverpool,Arsenal og United å rister med pengesekken. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det er lov å stenge shappa Men på en annen side så må man ta vare på faste kunder som Liverpool og United. Viktig med fornøyde kunder. Det eneste de mangler er 30 dagers åpent kjøp slik som blant andre Elkjøp har. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det er jo et tveegget sverd. Selvfølgelig kjipt å miste spillere, men samtidig lettere å skaffe nye, da alle vet at det er stor mulighet for å komme til en større klubb ved å spille i Southampton. Vet ikke om Southampton har et uttalt mål om å være farmerklubb, men er ihvertfall ikke bare negativt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Problemet er vel alle flopper etter å ha gått fra Southampton. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Shaw og Clyne har vel gjort det greit? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Og Schneiderlin. Walcott vil jeg også si har gjort det ok+, og ikke minst Bale som har gjort det veldig bra. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Ryktes at cesc vil vekk fra chelsea. Kunne tenkt meg han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Sånn som han har spilt det siste halvannet året må dere gjerne ta han for en 40 mill £ Endret 28. desember 2015 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Problemet er vel alle flopper etter å ha gått fra Southampton. Tja, noen har jo vunnet ligaen, noen har vunnet Champions League, noen har blitt legender, mens alle har spilt for sitt landslag. Gareth Bale Theo Walcott Morgan Schneiderlein Alex Oxlade-Chamberlain Luke Shaw Nathaniel Clyne Adam Lallana Alan Shearer Wayne Bridge Calum Chambers Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Så utrolig synd med Shaw og den skaden hans. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Vil mye heller ha Isco. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Nei takk. Alt for dyrt. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Problemet er vel alle flopper etter å ha gått fra Southampton. Dette er vel å ta litt hardt i eller? Selvsagt har ikke alle lykkes like bra, men å kalle alle for flopper er jo litt vel drøyt er det ikke? Disse 10 utespillerne kunne vært utgangspunktet for et ganske bra PL lag; Forsvar; Clyne - Lovren - Chambers - Shaw Midtbane; Schneiderlein - Lallana - Puncheon Angrep; Oxlade Chamberlain / Walcott / Bale Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Vil mye heller ha Isco. Er ikke Rodriguez 10er? Trenger ikke akkurat fler av de... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Vil mye heller ha Isco. Er ikke Rodriguez 10er? Trenger ikke akkurat fler av de... Da passer han jo perfekt inn. Enda en spiller som kan misbrukes i feil posisjon. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Telegraph var meget aktiv for tiden. Personlig så tror jeg ikke vi får inn noe særlig. En back kanskje, men ikke noe mer. Det er januar og sjeldent at spillere av kvalitet flytter på seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå