Tunky Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 De henta Mahrez utelukkende basert på statistikker, uten å egentlig ha speidet (mye) - tror jeg. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Hva går denne benchmark-metoden ut på? Du setter noen konkrete krav til en spiller basert på tall og statistikker. Eks "headinger". Så bruker du en statistikkdatabase (som sikkert ikke er gratis for å si det sånn) for å finne frem til spillerne som svarer til verdikravene dine. Så vil man ved hjelp av objektiv statistikk kunne finne ut hvilke spillere som FAKTISK bidrar mest til f.eks dødballmål eller sjanseskaping. Selv om en spiller er hurtig, betyr det f.eks ikke nødvendigvis at han bidrar til et mer temposterkt angrepsspill. Endret 14. desember 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Du setter noen konkrete krav til en spiller basert på tall og statistikker. Eks "headinger". Så bruker du en statistikkdatabase (som sikkert ikke er gratis for å si det sånn) for å finne frem til spillerne som svarer til verdikravene dine. Plukket opp min for 400,- på CDON. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 FM Nei, det er ikke det samme. FM er basert på rene attributter, f.eks driblinger og avslutninger. Det sier dog ingenting om hvilken return du får av en spillers hurtighet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Ok var nesten heeelt sikker på at eg hadde rett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Deilig spiller, men jeg ønsker heller Kane Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Lukaku sliter vel relativt mye mot motstand som ligger lavt(som når han var i Chelsea). Passer ikke inn. Vil ha Neymar, Bale, James, Ronaldo, Lewandowski. Da ordner det seg Edit: Glemte Messi. Endret 15. desember 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Det er så digg at den "ramse opp de tre-fire beste spillerne i verden når man skal nevne hvem man vil ha på laget sitt"-joken aldri blir gammal. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Nei, jeg tar utgangspunkt i ryktesakene på tv2, sky etc. Det er vel fair det. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Lukaku brenner vilt med sjanser så tror ikke det er helt det vi trenger. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Tenk om han ender opp som Michu da? Fasiten på one-season wonder deluxe. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Been talking to a lot of people last days. My understanding: Van Gaal OUT Giggs the new manager Could happen before Christmas Fjøra melder at Giggs tar over for LvG. Hvis det skjer, så må det være på bakgrunn av at vi signerer Pep, som tar over til sommeren. Da er jeg positiv. Hvis vi derimot satser på Giggs 100% så er jeg meeeget skeptisk. Edit; Jeg forstår ikke hvordan jeg legger inn hele tweeten her. Bruker ikke Twitter og aldri referert til en twitter her inne Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Nå ønsker jeg en høyreving veldig, veldig mye, men hvordan Mahrez skulle fungert med Rooney sliter jeg med å se. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Ser ikke akkurat for meg at Leicester er villige til å selge for så lite som £30m... Uten han så vinner de ikke PL, og det kan virkelig ikke være verdt så lite som £30m. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Hehe, true that! Tviler på at noen får hentet han eller Vardy før etter sesongen uansett. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) De vinner ikke PL med ham heller. De svever på selvtillit. Noen smeller her og noen smeller der så vil de se like dårlige ut som United. Endret 22. desember 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå