Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Har ikke United og liverpool hentet nok fra Southampton? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Kjøper fra den samme butikken ofte og jeg vil fortsette å gjøre det så lenge de holder den åpen Endret 2. desember 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Martial > Aubameyang, så nei takk. Hadde vært positivt for United sin del når man spiller FIFA, men det er det eneste. Haha, det er en fet ting å melde. Martial er et talent som fortsatt har LANG vei å gå (det er ikke sikkert at han utvikler seg engang), Aubameyang er et ferdig utviklet produkt. Per dags dato er vel ingen som mener i fullt alvor at Martial er bedre i fullt alvor håper jeg, selv om man har de aller sterkeste anglobrillene sine på. 2 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Aubameyang bøtter inn mål, han er kontringssterk og klinisk. Håper vi kjøper han. Memphis, Aubameyang og Martial flytter seg rundt på topp og bøtter inn mål Kontringssterk, ja. Hva skal vi med spilleren, da? Han er neppe sterk i et possessionspill. Blir litt som om vi eller Arsenal skal kjøpe Vardy.. Klinisk? Mener du at han scorer på alt av sjanser? Nei. Flytte seg rundt på topp og bøtte inn mål? Blir vanskelig da spillerne er låst i posisjonene sine under LvG sin taktikk. Martial > Aubameyang, så nei takk. Hadde vært positivt for United sin del når man spiller FIFA, men det er det eneste. Haha, det er en fet ting å melde. Martial er et talent som fortsatt har LANG vei å gå (det er ikke sikkert at han utvikler seg engang), Aubameyang er et ferdig utviklet produkt. Per dags dato er vel ingen som mener i fullt alvor at Martial er bedre i fullt alvor håper jeg, selv om man har de aller sterkeste anglobrillene sine på. Jada, men gi Martial et par år så er han allerede bedre enn Aubameyang. Og spilleren ville ikke ha passet inn i possessionfotballen vår, tror jeg. God og rask bakromsspiller, litt sånn som Chicharito.. I forhold til ferdighetene synes jeg Aubameyang får litt for mye cred. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Vi linkes til Suarez. Liker ikke(før han bøtter inn mål) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Dritsekken er velkommen. Vet ikke om hva jeg hadde sagt for to år siden Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Kontringssterk, ja. Hva skal vi med spilleren, da? Han er neppe sterk i et possessionspill. Blir litt som om vi eller Arsenal skal kjøpe Vardy.. Klinisk? Mener du at han scorer på alt av sjanser? Nei. Flytte seg rundt på topp og bøtte inn mål? Blir vanskelig da spillerne er låst i posisjonene sine under LvG sin taktikk. Jada, men gi Martial et par år så er han allerede bedre enn Aubameyang. Og spilleren ville ikke ha passet inn i possessionfotballen vår, tror jeg. God og rask bakromsspiller, litt sånn som Chicharito.. I forhold til ferdighetene synes jeg Aubameyang får litt for mye cred. Vel, at du tror Dortmund fortsatt spiller kontringsfotball sier vel en del om hvor mye du har sett Dortmund og Aubameyang spille i år. Og dermed blir det veldig merkelig at du sier han får for mye cred i forhold til ferdigheter når du åpenbart ikke har nok grunnlag til å påstå det. Og enda merkelig at du også påstår at Martial definitivt blir bedre enn Auba om et par år. Endret 4. desember 2015 av Kammizez Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Aubameyang er digg, kommer aldri, men er digg uansett. Hadde passet oss godt! Suarez er superdigg, kommer aldri, men superdigg uansett. Hadde vært perfekt for oss! Neymar er super megadigg, kommer aldri, men super megadigg uansett. Hadde vært perfekt for oss! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Bare FM rykter for tiden, Suarez? herre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Større sjanse for at dere henter Maradona enn Suárez Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Suarez. Æsj. Hadde aldri tålt og sett den rotta tre på seg United drakta, dessuten hadde han Van Gaals naziregime og filosofi tatt knekken på han og gjort han ubrukelig uansett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Nei. Suarez hadde gitt oss pokal i PL. En helt vanvittig god spiss! Synd han aldri noen gang blir å tre på seg trøya vår. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Han hadde ikke vært spiss hos oss, for der hadde Van Gaal dytta han ut på kant og heller latt Rooney få være spiss. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Nja, så lett er det vel ikke han får jo drøss med gode innlegg og pasninger, det har jo vært total mangelvare hos oss. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Suarez, grøss. Vil helst ikke se han eller noen tidligere Liverpool-spillere i United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Suarez, grøss. Vil helst ikke se han eller noen tidligere Liverpool-spillere i United. Owen avgjorde jo 4-3 kampen mot City. Det var da ikke så ille? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Vel, at du tror Dortmund fortsatt spiller kontringsfotball sier vel en del om hvor mye du har sett Dortmund og Aubameyang spille i år. Og dermed blir det veldig merkelig at du sier han får for mye cred i forhold til ferdigheter når du åpenbart ikke har nok grunnlag til å påstå det. Og enda merkelig at du også påstår at Martial definitivt blir bedre enn Auba om et par år. Jeg har sett lite av Dortmund og Aubameyang i år. Stort sett bare høydepunktene jeg ser fra den tyske ligaen, men jeg sa heller ikke at Dortmund spiller kontringsfotball.. jeg bare sa meg enig i "Herrera." sin kommentar om at fyren er kontringssterk. Jeg mener at Aubameyang ikke er så god som f. eks du vil ha det til og derfor tror jeg Martial kan være bedre allerede om 2 år. Tiden vil vise. Han er flink til å skåre mål, akkurat som f. eks Chicharito.. som ikke var god nok for United. Blir dette en feil sammenligning? Hvem vil du sammenligne Aubameyang med? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Suarez, grøss. Vil helst ikke se han eller noen tidligere Liverpool-spillere i United. Owen avgjorde jo 4-3 kampen mot City. Det var da ikke så ille? Nei, det var fint det, selv om han ikke var noe særlig stor for oss sånn utenom Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Jeg har sett lite av Dortmund og Aubameyang i år. Stort sett bare høydepunktene jeg ser fra den tyske ligaen, men jeg sa heller ikke at Dortmund spiller kontringsfotball.. jeg bare sa meg enig i "Herrera." sin kommentar om at fyren er kontringssterk. Jeg mener at Aubameyang ikke er så god som f. eks du vil ha det til og derfor tror jeg Martial kan være bedre allerede om 2 år. Tiden vil vise. Han er flink til å skåre mål, akkurat som f. eks Chicharito.. som ikke var god nok for United. Blir dette en feil sammenligning? Hvem vil du sammenligne Aubameyang med? Vel, det er ikke en helt feil sammenligning. De er like ved at begge to alltid dukker opp på riktig sted til riktig tid, og begge er veldig kliniske. Aubameyang er dog mye raskere enn Chicarito. Vel, han er vel egentlig raskere enn de aller fleste spillere i verden. Han har utviklet seg mye siden første sesongen hans i Dortmund, da han var ganske variabel og hvor farten hans var hans største styrke. Teknikken, pasningsfoten og avgjørelsene hans har forbedret seg kraftig de to siste årene. Han bidrar mer i spillet, men er likevel alltid der han skal være for å score mål. Og han er ekstremt kald. Han har vist at han kan score fra både kort og langt hold, og nå som Dortmund spiller litt annerledes fra de forrige årene, bruker han heller farten sin til smårykk for å komme forbi forsvarsspillere. Det er vanskelig å sammenligne ham med noen, men han er fortsatt en bakromsspiss, bare at han har blitt mye bedre på andre deler av spillet sitt også. Endret 4. desember 2015 av Kammizez Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Ancelotti sier at han ønsker å komme tilbake til PL for å trene en klubb, og sier rett ut at han som "alle" andre managere har tenkt tanken på å trene Manchester United (han blir litt ledet dit pga presset på LVG akkurat nå). Hva tror dere? Blir det utskifting til sommeren allerede? LVG blir ikke sparket før, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå