Tunky Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Vardy kommer til å bli knalldyr. Har ikke Leicester satt prislapp på £15m? Mye for en one-season-wonder på snart 30. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg har sagt det flere ganger tidligere, og sier igjen. Vi er nødt å konkurrere om de beste engelske spillere hele tiden. Vi må ha flere av dem på laget og det er en fordel om det er skikkelig gode spillere. Stones har vært solid i lang tid og vil være en spennende spiller for de fleste klubbene i England. Helt enig. Synes selv det er en romantisk tanke å ha flest engelskmenn av topplagene i startelleveren også. Ser man på Arsenal, Chelsea og City starter de ofte kamper med få eller ingen engelskmenn. Arsenal hadde null engelskmenn fra start mot Bayern. Null! Chelsea hadde én mot Porto. City hadde to mot Sevilla. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Vardy kommer til å bli knalldyr. Har ikke Leicester satt prislapp på £15m? Mye for en one-season-wonder på snart 30. Det er jo et kupp i forhold til Liverpools spisskjøp de siste årene. Suarez er unntaket. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Snipp Jeg har et lite ønske om å få til noe av det samme som Barcelona (og til dels Real), altså å nesten alene bære landslaget til et trofé. Ja, det er nok langt fram i tid, men jeg liker den tanken. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Vardy kommer til å bli knalldyr. Har ikke Leicester satt prislapp på £15m? Mye for en one-season-wonder på snart 30. Det er jo et kupp i forhold til Liverpools spisskjøp de siste årene. Suarez er unntaket. Mange rare spisskjøp fra vår side under Rodgers, ja. Mener også at Sturridge og Ings var gode kjøp, iallfall førstnevnte selv om han har vært et skademareritt. Lambert, Borini, Balotelli og Aspas har vært direkte dårlige kjøp. Origi er litt 50/50, fortsatt ung, men har på ingen måte overbevist. Spent på Benteke. Jeg tror Klopp kommer til å få mer ut av han enn Rodgers ville klart. Vi får se. Men dette er en United-tråd. Jeg så forøvrig at ryktene om Robben svirrer igjen, og at LvG og Robben visstnok skal ha lyst på en gjenforening. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Snipp Jeg har et lite ønske om å få til noe av det samme som Barcelona (og til dels Real), altså å nesten alene bære landslaget til et trofé. Ja, det er nok langt fram i tid, men jeg liker den tanken. Jeg regner med at du mener Bayern? Real pleier vel ikke å bidra med mer enn 1-3 spillere til Spania. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg har sagt det flere ganger tidligere, og sier igjen. Vi er nødt å konkurrere om de beste engelske spillere hele tiden. Vi må ha flere av dem på laget og det er en fordel om det er skikkelig gode spillere. Stones har vært solid i lang tid og vil være en spennende spiller for de fleste klubbene i England. Helt enig. Synes selv det er en romantisk tanke å ha flest engelskmenn av topplagene i startelleveren også. Ser man på Arsenal, Chelsea og City starter de ofte kamper med få eller ingen engelskmenn. Arsenal hadde null engelskmenn fra start mot Bayern. Null! Chelsea hadde én mot Porto. City hadde to mot Sevilla. Det du glemmer å si her er at nesten alle var ute med skade. Bare Gibbs som var skadefri vel? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Det du glemmer å si her er at nesten alle var ute med skade. Bare Gibbs som var skadefri vel? Tja. Dette er det jeg tenker på som Wengers foretrukne startoppstilling: Cech; Bellerin, BFG, Kos, Monreal; Coq, Cazorla; Ramsey, Özil, Sanchez; Giroud. Ingen engelskmenn. Gibbs starter ikke. Walcott er vel førstevalg på topp avhengig av motstander. Ellers rullerer dere med Wilshere og Ox hvis de er skadefrie. Disse fire er vel også de eneste engelske som er i nærheten av fast plass på laget deres? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hadde glemt han. Men da har dere to engelske spisser, som for en utenforstående ser ut til å være bak Giroud i køen (som sagt avhengig av motstander). Det er uansett få engelskmenn i troppen deres. Ikke at jeg syns det gjør noe. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Gjør ikke meg så mye at det er få engelskmenn heller, men jeg synes jo at det er litt kulere når det er mange. Spesielt hvis de er homegrown. Handler litt om identitet. Derfor liker jeg kjøp av engelske spillere og derav ryktene om Stones i januar Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Sola melder at Ronny agent er i samtaler med en klubb fra den kinesiske ligaen. Der vil han jo kunne få superlønn. Jeg tenker at det så ubeskrivelig usannsynlig at det ikke kan forklares, men det var såpass moro at jeg måtte skrive det her Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Haha greit med litt humor også, Rooney til Kina? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Hvorfor er det så snodig? Flere profiler har gått til Kina. Anelka, Drogba også vel? Så får han jo spille samme med Kjartansson da. Ikke galt det! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 I seg selv ikke troverdig når det er The Sun. For det andre så tror jeg Rooney ønsker å ta flere rekorder i England og at han ønsker en fast plass på landslaget. Hvis han forsvinner til Kina blir vel akkurat det vanskeligere og vanskeligere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Er tjukken god nok for kinesisk liga? Endret 24. november 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Hvorfor er det så snodig? Flere profiler har gått til Kina. Anelka, Drogba også vel? Så får han jo spille samme med Kjartansson da. Ikke galt det! Litt forskjell på Anelka og Rooney da, førstnevnte har vel vært i over 10 klubber i sin karriere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Hvorfor er det så snodig? Flere profiler har gått til Kina. Anelka, Drogba også vel? Så får han jo spille samme med Kjartansson da. Ikke galt det! Litt forskjell på Anelka og Rooney da, førstnevnte har vel vært i over 10 klubber i sin karriere. Jojo. Poenget var mer at det ikke er helt utenkelig. Kanskje ikke nå, men når kontrakten hans utløper. Selv om det kanskje er mer aktuelt med USA kanskje Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Rooney har jo ønsket seg vekk fra klubben tidligere. Hvorfor ikke bare gi han viljen sin? Send han på første fly Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Ingen toppklubber vil ha Rooney nå, bedre for å han å bli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå