Corey Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Mark Ogden melder at Rojo er nestemann ut, allerede imorgen... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Selger vi Rojo uten at det kommer noen inn så føler jeg at jeg kommer til å miste veldig mye av tilliten til LvG. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 80 millioner euro for et talent som ikke har blomstret enda? Det er faen meg helt sykt. Det fins ingen ord for det engang. Bale for den summen er kanskje greit, men Martial?! Rojo ut også nå? Fatter ikke en dritt av hva som skjer nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Nesten like mye som vi betalte for Di Maria, men håper for guds skyld at de bonusene avhenger av hvor godt han leverer og ikke av antall kamper han får. Endret 31. august 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Håper de kjører skikkelig FM kontor i morgen å går berserk på markedet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ser ingen andre muligheter for å få spillere enn at vi gjør akkurat slik vi gjorde med Martial - kaster penger etter klubber. Canal+ sier at vi betalte 50m euro + 30m euro i diverse bonuser som kan slå til. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Da er vinduet i Spania stengt. E: Og i resten av Europa Endret 31. august 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Er spent på hvilke engelske overganger vi ordner. Er egentlig ingen (som vi kan få tak i) som jeg vil ha. Aguero hadde vært fint, men sjansen for det er vel omtrent som om jeg skulle bli signet i morgen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) https://twitter.com/AlPrimerToque/status/638472809333805056 Shit! Al Primer Toque melder at papirene IKKE gikk igjennom i tide! Edit: Cadena SER melder at De Gea har signert en 6-års kontrakt, men de venter fortsatt på å se om dokumentene har gått igjennom i tide! Endret 31. august 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Wow, nå melder Cadena SER at dokumentene ikke gikk igjennom. Gratulerer. De Gea blir i Manchester United! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Haha, sykt om det stemmer! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hahahaha, jeg elsker byråkratiet! Kom fram noen minutter for sent. Karma, De Gea!!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAH ROFLMAO OM DET SKULLE STEMME Altså, De Gea kan godt benkes resten av sesongen hvis han ikke signerer ny kontrakt for min del, men LOOL. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Journalisten Jorge Mendes bruker å mate med informasjon melder også at overgangen ikke gikk igjennom. Karma for Coentrao et par sesonger siden? Marca er eneste som mangler nå og de melder også at overgangen strandet. Endret 31. august 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Så jævlig bortkastet hvis det stemmer! Nå sitter vi altså her uten pengene og Naves, med en ufattelig umotivert DDG som forventet å flytte til Madrid til uken. Kan tenkte meg det blir god stemning på kontoret hvis det stemmer at Manchester United var for treg med papirene og når de skal unnskylde seg til David: "Beklager David, vi prøvde alt vi kunne". Vi fikk en ganske grei avtale, men fikk det ikke til. Hvis DDG er motivert og står bra kan det godt hende det var verd det da, vi får bare vente å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå