Jørgen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvis ryktene rundt Vidic faktisk er tildels sanne så er det ikke rart at vi ser etter en erstatter for Vidic i Kjær. Det pleier å være slik at det ligger noe i rykter hvis det nevnes om og om... og om... og om... og om... igjen at en spiller ønsker å dra. Å holde en spiller mot spillerens vilje er svært sjeldent en god ide. Kjær er for øvrig en strålende duellspiller som har blitt bedre med ballen i år og Evans - Kjær kan fort bli et av verdens beste midstopperpar. Vidic er ikke uerstattelig, men det er fryktelig rart hvis Vidic forsvinner og ingen kommer inn for han. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Eneste grunnen til at vi byr paa Kjaer maa vel vaere at Vidic er paa vei ut? Smalling, Rio, Vidic, Evans og Brown kan alle spille midtstoppere. Rio og Brown er begge kjeks, men allikevel? Hvem skal paa tribunen om alle mot all formodning skulle vaere friske? Evans er fantastisk, han fortjener en startplass. Han kan være en erstatter for Rio også. Og synes Fergie han har noe å tilby klubben så bør vi hente han samme om vi har mange andre gode midtstoppere. Game vil ha ut fergie igjen edit, han er vist ikke alene heller Endret 11. juni 2010 av Limbeck 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Men jeg skal prøve å slutte å krangle så mye, blir så upopulær 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vi kan legge om til 5-4-1 og spille med tre stoppere!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 @Game: Vi vet faktisk ikke hvor mye Fergie har å rutte med, ikke vet vi om Vidic drar eller om vi kjøper Kjær heller. Tror det er lurt å vente med disse oppstøtene til etter overgangsvinduet er over. SAF er først og fremst en vinner, han lar ikke united tape bare for å være gjerrig. Glem nå ikke at vi vant ligaen 3 år på rad før vi havnet på andre plass i år. Chelsea var nok best, men vi hadde faktisk vunnet i år også hadde det ikke vært for flere uheldige dommeravgjørelser mot oss, og motsatt for Chelsea. Jeg synes du er alt for hard i din kritikk av SAF. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Selvsagt er jeg det. Skammer meg over det selv, men sinnet må taes utover noen. Fergie har penger og hvorfor har jeg forklart før. Det at vi har trist lønningsnivå, det faktum at pundet er svakt og at været frister mer i Spania skjønner jeg at er et problem. Men hvor stor klubb har ikke United blitt? Den er sett på som DEN største. Hvorfor er vi da feederklubb for kjøpelagene rundtom og det skjer jo ikke at vi henter inn noe krutt selv. Jeg elsker fillosofien ved å hente inn masse talenter, men en og annen etablert kanon MÅ vi kunne forvente for pengene vi legger inn i klubben. Virker jo som West Ham og Birminham har større ambisjoner og slikt kan vi ikke finne oss i. Fergie må ta mye av skylda om neste sesong går til helvette. Han har rådet og råder over et godt mannskap, tross alt. Som sagt før, en ting er å tape fordi andre klubber er bedre. En annen ting er å være naiv ved å ikke forsterke og tape fordi man har plassert seg på gjerdet når det ikke var nødvendig. Virker som SAF på død og liv IKKE skal kjøpe spillere vi fans spekulerer i. Men nei, jeg vil ikke ha Fergie sparket Limbeck. Jeg bare sutrer og feller mine jentetårer når ting går i mot. Det kommer jeg alltid til å gjøre. PS, Jørgen: Vi burde gjøre som Bayen Munchen gjorde med Ribery. Klasse. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Vel, jeg håper Fergie har penger. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kan jo hende at fjorårets "sommerslager" i britisk fotball gjentar seg. Terry ble jaktet til pundseddlene mistet fargen sin. Det hele endte med at Man City gikk for Lescott istedet og Terry satt igjen med forbedret kontrakt på Brua. Vidic blir jaktet på i hele sommer av City og det ender med at han får ny og forbedret kontrakt av Man Utd. Tviler på at Ferguson vil selge til City, men hvis Vidic går ut å sier han vil til City så kan nok Ferguson selge, men ut av PL. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kan jeg spørre hvor i all verden du får City fra? Er vel heller Real Madrid og Barcelona som er etter ham... Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Kan jeg spørre hvor i all verden du får City fra? Er vel heller Real Madrid og Barcelona som er etter ham... http://www.imscouting.com/global-news-article/Manchester-City-ready-to-table-20-bid-for-Manchester-Uniteds-Vidic/8261/ Endret 12. juni 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kan jeg spørre hvor i all verden du får City fra? Er vel heller Real Madrid og Barcelona som er etter ham... Regner med at det er samme kilden som fortalte han at Benitez ikke skulle bli Inter trener... 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kan jeg spørre hvor i all verden du får City fra? Er vel heller Real Madrid og Barcelona som er etter ham... Regner med at det er samme kilden som fortalte han at Benitez ikke skulle bli Inter trener... ok Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kan jeg spørre hvor i all verden du får City fra? Er vel heller Real Madrid og Barcelona som er etter ham... http://www.imscouting.com/global-news-article/Manchester-City-ready-to-table-20-bid-for-Manchester-Uniteds-Vidic/8261/ 20 pund for Vidic, er ikke det litt i overkant!??!? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Vidic kan vi ikke la gå for mindre enn £40M. Selv tror jeg han blir. Han er blitt konfrontert hundrevis av ganger med rykter om at han skal vekk, og hver gang har han sagt at han trives og vil bli. Jeg tror ikke han lyver, selv om det selvsagt ikke ville være første gang en fotballspiller lyver om slikt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det kan også være agenten som forsøker å presse opp lønna. Det er et svært tenkelig scenario. United linkes til Ballack på free transfer. Da hadde jeg faktisk råtnet innvendig og omtrent mistet lysten til å se fotball neste sesong. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 United linkes til Ballack på free transfer. Da hadde jeg faktisk råtnet innvendig og omtrent mistet lysten til å se fotball neste sesong. Og jeg som syns Diouf og Owen var skammelig ... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Daily Mirror med ryktene (sitert på Skys trf clockwatch) så det er bare å puste ut. Det er den verste drittavisa av de alle. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vi linkes til Raul... Begynner mer og mer aa foele det samme som Game, dette er ikke morsomt engang. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vi ble også linket til Ballack, men jeg velger å tro det ikke er noe i disse ryktene. Det er vel en grunn til at de er vrakgods i sine respektive klubber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå