Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Bouafsi er jævla legit btw. Spurs var ute etter Martial tidligere denne sommeren, men overgangen strandet. Synes uansett det er snakk om latterlig mye penger. Bra spiller da! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Får håpe det stemmer. Mye penger, men jeg tar hva som helst foran Rooney i disse dager (<< utenom Borini). Å la Martial spille regelmessig vil ihvertfall lønne seg i lengden selv om jeg tviler på at han får spille så mye. Blir sikkert for det meste innhopp etter 60 minutter når LvG skjønner at Rooney ikke kommer til å score i den matchen heller. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Bale er vel den eneste superstjerna som overhodet er realistisk, om det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Det må da være et par stykker på vei inn. Gir overhodet ikke mening å bli kvitt hele angrepsrekka uten å forsterke nevneverdig. Reus i retur? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hva faen er det som skjer nå? Januzaj og Hernandez ut? Fatter ingenting hvis det skjer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 MAMMUTSALG på Old Trafford! Noen som vil ha en av bøssene på topp, her er nummeret til Ed: +4497477657. ALT GÅR! Slenger med DE GEA på en god DEAL!!!!! NEED EM DOLLARS! 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Haha! Og det i en sommer hvor vi fikk 450 mill for di Maria og tjener 750 mill på Adidas-avtalen ÅRLIG! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Lindegaard til WBA ryktes det. ? WHAT vil dere har mer? Ta med en stopper å a! ROJO ROJO? UP FOR GRABS! Staring at 50, do i hear 60 pounds"!? a 100? DEAL! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 IN: Schneiderlin £24m, Depay £19m~, Darmian £13m, Schweinsteiger £6m, Romero FREE Total: £62m~ OUT: Di Maria £44m, (Hernandez £12m), Van Persie £5m, Nani £4m, Rafael £2m, Henriquez £1m, Evans £8m, Reece James £1m, Saidy Janko £1m Total: £78m Legg til noen pund for Valdes og Lindegaard så er nok Glazers storfornøyd med vinduet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Hvis Hernandez går og kanskje Januzaj ut på lån har vi slupper totalt 5 angrepsspillere og hentet inn én. Kan ikke forstå noe annet enn at vi skal hente inn 2 til før vinduet stenger. Endret 31. august 2015 av Espp Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ryktes jo også at Marcos Rojo skal gå motsatt vei i en deal for Anthony Martial. Høres rart ut. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Kan ikke fatte og forstå det heller. Vi har solgt unna Evans og hadde i utgangspunktet behov for én inn. Nå har vi behov for 2, og hvis vi selger Rojo skjønner jeg ingenting. Tror det meste er rent piss egentlig. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg blir gal av dette overgangvinduet. Hadde bestemt for å bare drite i det også bare se hva status er på tirsdag klokken 19:00, men klarer jo ikke holde meg vekk heller.Jeg forstår ingenting akkurat nå! Med Januzaj og hernandez ut, så er jo angrepsrekken helt krise. Det skjønner jo alle og da tar klubbene seg godt betalt for å selge noe som helst til united.Høres da bedre ut å få inn en spiss først også selge/låne ut angrepsspillere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 MAMMUTSALG på Old Trafford! Noen som vil ha en av bøssene på topp, her er nummeret til Ed: +4497477657. ALT GÅR! Slenger med DE GEA på en god DEAL!!!!! NEED EM DOLLARS! Tar Rooney for en pakke IFA og to Bugg, så kan fyren som henter søpla her hos meg ta seg ferie i et par uker. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Det franske FA: The French Football Federation has released a statement that shows that Anthony Martial is on the verge of signing for Manchester United. The statement reads as follows: "Anthony Martial presented himself on Monday at 11:00 at the gathering of the French national team at Clairefontaine. He requested the permission of Didier Deschamps to travel to England to sign a contract with Manchester United. Given the exceptional circumstances, the coach has agreed to the request of the player. Anthony Martial left Clairefontaine on Monday at 12:00. He will return on Tuesday morning." Endret 31. august 2015 av Espp Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Martial er på vei, nettopp frigitt fra landslagssamlingen til Frankrike. Liker godt denne signeringen, men tror forsatt ikke vi er ferdig med dagens handel Edit: for sen gitt Endret 31. august 2015 av TurtelWar Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Det franske FA: The French Football Federation has released a statement that shows that Anthony Martial is on the verge of signing for Manchester United. The statement reads as follows: "Anthony Martial presented himself on Monday at 11:00 at the gathering of the French national team at Clairefontaine. He requested the permission of Didier Deschamps to travel to England to sign a contract with Manchester United. Given the exceptional circumstances, the coach has agreed to the request of the player. Anthony Martial left Clairefontaine on Monday at 12:00. He will return on Tuesday morning." Høres bra ut det da! Selv om jeg ikke vet noe om spilleren Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Vet veldig lite om han selv, men forstår at han er et stort talent. Jeg mener at det er viktig at vi er å henter store talenter før de blir klassespillere, for da sliter vi med å hente de. Martial vil neppe bidra med store ting i år, men jeg mener enda at det er en solid investering. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Ser ut som han kommer. Spennende spiller! Prislappen er dog helt kokos. Han har tross alt bare 11 mål på 52 ligakamper. Hvis Rojo er en del av dealen så begynner jeg å grine. Endret 31. august 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå