Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett dristig å betale det for en spiller jeg har knapt hørt om utenom at han han et bra potensiale i FIFA 15...

Man er passe desperate om den prisen stemmer.

Men jeg er fornøyd så lenge vi får ekstra dekning på topp uansett. Det trengs

e: Mhm, skal mye til å være det. Rooney trenger ekstra konkurranse på topp og. Lei det klippekortstemplet han får samme hvor ræv røti han spiller.

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Leste på Facebook at Ligue 1-eksperten Arilas Ould-Saada skal ha sagt at €50m er en fair pris slik som markedet er nå for tiden. Han mente også at Martial også kommer til å bli verdens beste spiss om noen år.

Skeptisk til at han blir verdens beste, men god kan han sikkert bli. Og slik som våre spisser gjør det til dags så ønsker jeg ham velkommen med åpne armer. Men tviler på at vi plutselig kommer til å score 3-4 mål hver match, men bedre å spille med en spiss som sannsynligvis bare blir bedre enn en som gjør det dårligere og dårligere. Bedre i lengden iallefall. Uansett så er det ingen etablerte stjerner som er tilgjengelige. Lacazette er nærmest, men han virker ikke å ha lyst til å dra fra Lyon.

Lenke til kommentar

@mohamedbouhafsi twitter_logo_withbird_blue.png

Manchester United have offered €50m for Monaco striker Anthony#Martial. Talks ongoing. t.co/bcKOLoHHpi

Det der må være bullshit..

Virker legit.

– Chicharito klar for Leverkusen

Kun formaliteter gjenstår før Jávier Hernández er Bayer Leverkusen-spiller

Spennende å se hvem de henter i morgen, mye tyder nok på denne Monaco spilleren.

Endret av Schneiderlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...