Mchansern Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Du kan se han LIVE akkurat NÅ og gjøre opp en mening. Monaco spiller mot PSG, startet for 10min siden. Han starter på topp. Endret 30. august 2015 av Mchansern Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 @mohamedbouhafsi Manchester United have offered €50m for Monaco striker Anthony#Martial. Talks ongoing. t.co/bcKOLoHHpi Det der må være bullshit.. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Savner SAF jeg. Gjorde mye rart han også innimellom, men sluttresultatet ble alltid fantastisk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Han kan jo ta en Scholes? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 @mohamedbouhafsi Manchester United have offered €50m for Monaco striker Anthony#Martial. Talks ongoing. t.co/bcKOLoHHpi Det der må være bullshit.. £36m for en 19-åring fra Ligue 1 høres ganske mye ut. Men han kan umulig være dårligere enn Rooney? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Kanskje på tide å bytte ut LvG? Med hvem da? Gary Neville! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Uansett dristig å betale det for en spiller jeg har knapt hørt om utenom at han han et bra potensiale i FIFA 15... Man er passe desperate om den prisen stemmer. Men jeg er fornøyd så lenge vi får ekstra dekning på topp uansett. Det trengs e: Mhm, skal mye til å være det. Rooney trenger ekstra konkurranse på topp og. Lei det klippekortstemplet han får samme hvor ræv røti han spiller. Endret 30. august 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 ikke umulig, prisene som har opperert i dette vinduet hører ikke hjemme noe plass. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Uansett dristig å betale det for en spiller jeg har knapt hørt om utenom at han han et bra potensiale i FIFA 15... Er det dristig fordi du ikke har hørt om ham? Vi får håpe at de har et speidernettverk som dekker flere spillere enn dem du har hørt om Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Leste på Facebook at Ligue 1-eksperten Arilas Ould-Saada skal ha sagt at €50m er en fair pris slik som markedet er nå for tiden. Han mente også at Martial også kommer til å bli verdens beste spiss om noen år. Skeptisk til at han blir verdens beste, men god kan han sikkert bli. Og slik som våre spisser gjør det til dags så ønsker jeg ham velkommen med åpne armer. Men tviler på at vi plutselig kommer til å score 3-4 mål hver match, men bedre å spille med en spiss som sannsynligvis bare blir bedre enn en som gjør det dårligere og dårligere. Bedre i lengden iallefall. Uansett så er det ingen etablerte stjerner som er tilgjengelige. Lacazette er nærmest, men han virker ikke å ha lyst til å dra fra Lyon. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Rykter om at Charlie Austin er på vei til United. So we're there now? Minner meg om en signering Liverpool ville ha gjort for å være ærlig. Men det skal sies at han scoret 18 mål for QPR ifjor. Kan umulig være verre enn Rooney. Endret 30. august 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Ja takk til Austin. Helst som andre/tredjevalg, men per dags dato går han vel rett inn på spissplass. Send gjerne Rooney i retur også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Akkurat nå er tiden inne for panikkjøp. Kjøp det som kjøpes kan sier nå jeg. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) @mohamedbouhafsi Manchester United have offered €50m for Monaco striker Anthony#Martial. Talks ongoing. t.co/bcKOLoHHpi Det der må være bullshit.. Virker legit. – Chicharito klar for Leverkusen Kun formaliteter gjenstår før Jávier Hernández er Bayer Leverkusen-spiller Spennende å se hvem de henter i morgen, mye tyder nok på denne Monaco spilleren. Endret 30. august 2015 av Schneiderlin Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Lol. 11 mål på 45 kamper i Ligue 1, akkurat det vi trenger nå! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Vi er i 0 netto når det kommer til spillerkjøp. Vi har råd til å cashe ut for et par verdensstjerner. Bare å kjøre FM-style de neste 42 timene og bombardere alle toppklubbene i verden med bud på alt som kan krype og gå. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 9 mål på 35 kamper i fjor, shaky å betale så mye penger for han. Håper Charlie Austin kommer inn + en til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Borini er til salgs btw Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Akkurat nå er tiden inne for panikkjøp. Kjøp det som kjøpes kan sier nå jeg. Håper vi panikkjøper Messi, Ronaldo, Bale eller Neymar. Gjerne alle fire. Hvor mye blir det? 5 milliarder + det dobbelte av Rooneys lønn til alle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå