Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Gomis til Manchester United? Jeg har hatt sansen for han lenge, men han er ikke god nok for Manchester United.

Hernandez er god nok som backup, og Manchester United kommer aldri til å gi fra seg Hernandez, uten at de har en ny spiss på plass!

Jeg håper at Lukaku og Lloris er Manchester United spillere innen kort tid. Det verste som kan skje er at manchester United selger De gea, og får inn en ny spiss og eventuelt keeper før overgangsvinduet stenger. Jeg frykter også panikk på deadline day, med overpris og desperasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rykter om De Gea til Madrid og Cillessen som erstatter. Cillessen vil vel knapt være inne blandt de 5 beste keeperne i PL. Jeg er langt fra sikker på Romero - men jeg er jaggu ikke sikker på om Cillessen er et fryktelig langt steg opp all over. Samtidig gir det plutselig mening å hente Romero. Han var god på straffer i VM - Cillessen ble byttet ut når det nærmer seg straffekonk i VM...

Lenke til kommentar

Bedre å ta 3 poeng med en spillestil som kan være kjedelig til tider enn å spille ræva og ta 0 poeng.

Har ikke en dritt å si hvor bra angrepet spiller om keeperen ikke klarer å redde et eneste lompeskudd.

Haha akkurat. Det er faen meg lett skudd å ta, man trenger ikke kaste seg en gang. Herregud så idiotisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...