Neymar10 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Gomis til Manchester United? Jeg har hatt sansen for han lenge, men han er ikke god nok for Manchester United. Hernandez er god nok som backup, og Manchester United kommer aldri til å gi fra seg Hernandez, uten at de har en ny spiss på plass! Jeg håper at Lukaku og Lloris er Manchester United spillere innen kort tid. Det verste som kan skje er at manchester United selger De gea, og får inn en ny spiss og eventuelt keeper før overgangsvinduet stenger. Jeg frykter også panikk på deadline day, med overpris og desperasjon. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Rykter om De Gea til Madrid og Cillessen som erstatter. Cillessen vil vel knapt være inne blandt de 5 beste keeperne i PL. Jeg er langt fra sikker på Romero - men jeg er jaggu ikke sikker på om Cillessen er et fryktelig langt steg opp all over. Samtidig gir det plutselig mening å hente Romero. Han var god på straffer i VM - Cillessen ble byttet ut når det nærmer seg straffekonk i VM... Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Har mer lyst på Romero enn Cillessen. Den straffesparkkonkurransen der de ikke fikk byttet ut han, har kanskje gitt meg ett litt dårligere bilde av han enn han fortjener. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Nå må Woodward få opp farten. Bare å pøsse ut miliarder på nye spillere. Ikke mange spisser som har levert under Van Gaals ledelse. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Kanskje på tide å bytte ut LvG? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Kanskje på tide å bytte ut LvG? Med hvem da? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Tja, er jo bare å forhøre seg med noen som tilbyr en mer underholdende fotball enn LvG, og som har et snev av innsikt i hvordan en behandler andre mennesker. Med andre ord burde det være ganske mange å velge mellom Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Slik som vi spiller nå så hadde jeg faktisk tatt Guardiola any day. Fyren har vært trofé-garantist så langt. E: Men LvG blir til kontrakten går ut. Forhåpentligvis henter han en spiss innen den tid. Gjerne Lacazette. Endret 30. august 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Ja for det er hvertfall ikke gå-fotball. Guardiola går ikke i PL. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Bedre å ta 3 poeng med en spillestil som kan være kjedelig til tider enn å spille ræva og ta 0 poeng. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Bedre å ta 3 poeng med en spillestil som kan være kjedelig til tider enn å spille ræva og ta 0 poeng. Har ikke en dritt å si hvor bra angrepet spiller om keeperen ikke klarer å redde et eneste lompeskudd. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Bedre å ta 3 poeng med en spillestil som kan være kjedelig til tider enn å spille ræva og ta 0 poeng. Har ikke en dritt å si hvor bra angrepet spiller om keeperen ikke klarer å redde et eneste lompeskudd. Haha akkurat. Det er faen meg lett skudd å ta, man trenger ikke kaste seg en gang. Herregud så idiotisk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Ser ikke De Gea at han vil være mer til bruk i United? Hvorfor dra til Real og bare være en i flokken? I United vil han jo i det minste være en bidragsyter. Endret 30. august 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Blir da like god bidragsyter i real. Kommer jo som førstekeeper Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Nei, der får han 90 minutter med pause hver runde. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Romero hadde en brøler i dag, er et stort tap om de gea faktisk forsvinner. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) jatakk, hvis en spiss kommer inn E: snakkes om 10-12 millioner pund Endret 30. august 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Liker å sende spisser til Tyrkia,dere. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Tyrkerne er flinke til å betale det en spiller koster. LOL. Forhandlingenne går ofte fort mener jeg... Endret 30. august 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 I følge en fransk avis (RMC?) har vi lagt inn bud på Anthony Martial, en spiss på Monaco. Hvem er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå