blured Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Neymar, Müller eller Bale hadde vært sykt... Men klarer ikke tro på noen av de, i hvert fall ikke Neymar (en spiller jeg kanskje ikke tror ville passet inn in PL). Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Neymar? Bale? Müller? Dæven, vi vinner nok CL i år gutter. Neymar ønsker høyere lønn. Bale har aldri uttalt seg og er i Real neste år også. Müller ønsker ikke å dra, FM-kontoret til Man Utd nekter å innse det. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Fikk aldri vite hvem denne ''hemmelige'' spissen var, sikkert bare noe piss det også. Flere aviser skrev jo han plutselig ikke var på jakt etter en ny spiss. Endret 23. august 2015 av Schneiderlin Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Litt av en angrepsrekke vi har snart. Dere glemte Zlatan og Ronaldo der fremme da. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Pedro: Im Grateful so many Clubs were interested in me, such as Manchester United and City." Var sikkert bare et twitter-rykte tross alt.... 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Evt så er det nå ikke snev av tvil. Hvis hans uttalelse er på noen måte bekreftet så er det jo bekreftet at United var interessert. Verre er det vel ikke? Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) http://www.90min.com/posts/2491415-manchester-united-reportedly-make-world-record-190-million-neymar-bid?a_aid=35396 Absurditetsnivået på silly season har nådd nye høyder. I følge globo har vi bydd €190M (ca. £140M) Brasiliansk avis, men aner ikke hvor troverdige de er. Endret 24. august 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Skjønner ikke hva det krangles om. En hel rekke klubber var interesserte, men bare Chelsea var villige til å punge ut det Barcelona krevde (utkjøpsklausulen). Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Hahaha, nice! Har faktisk ikke sett noe verre noen gang, selv om Müller til 100 mill euro var ganske drøy. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 http://www.90min.com/posts/2491415-manchester-united-reportedly-make-world-record-190-million-neymar-bid?a_aid=35396 Absurditetsnivået på silly season har nådd nye høyder. I følge globo har vi bydd €190M (ca. £140M) Brasiliansk avis, men aner ikke hvor troverdige de er. Etter å ha sett videoen som kom opp på den siden så kan jeg vel bekrefte at det der er hjemmespikra søppel. Amatørside Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Skjønner ikke hva det krangles om. En hel rekke klubber var interesserte, men bare Chelsea var villige til å punge ut det Barcelona krevde (utkjøpsklausulen). Krangles ikke om noenting. var bare et direkte tilsvar til folk som mente "man skal ikke alltid høre på media" osv. Jeg er enig i det, men her var det ganske klart at vi var dypere involvert enn The sun-svada. Nothing more, nothing less Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ja, det hadde vært noe. Har like stor tro på det som Müller. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Zlatan hadde vært greit. Han er vel eneste spiller i verden som kommer med "serievinner garanti". Også er han jo Zlatan. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Kjenner jeg ikke gidder å engasjere meg mer. Står ikke spilleren med Drakta i hånda, og underskrift på papiret, så er det 0% sjans for at de kommer. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Er vel bare spillere fra polsk 6. divisjon vi ikke har blitt "linket" til nå av avisene? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Jeg klarer ikke å bry meg om ryktene fordi i 9 av 10 tilfeller er det bare vås uansett. Sånn som nå, at klubben tydeligvis har matchet Neymars utjkjøpsklausul på 1.8mrd kroner. Det eneste spennende med overgangsvinduet er deadline day. Ja, det er gøy med store rykter, men media og andre har ødelagt for seg selv ved at det er bare blitt mer og mer latterlige "rykter" de kommer med. Det er uendelig mer spennende med Harry Kane til Liverpool enn Messi til LA Galaxy eller Ronaldo til Man City. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Det ligger jo en del sannhet i ryktene, om enn ikke i selve ryktet i seg selv: Linkes United til femti midtbanespillere ila en sommer, er det sannsynligvis fordi pressen antar/mener at vi behøver midtbanespillere. Derfor linkes vi til spisser nå. Vi trenger en spiss. Og det er ikke pissprat heller. Vi har vel ikke i like stor grad behøvd en spiss så lenge jeg har levd. Endret 25. august 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det er Reus. Han signerte ny kontrakt bare for å dra opp prisen ved salg. Gullgutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå