Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.90min.com/posts/2491415-manchester-united-reportedly-make-world-record-190-million-neymar-bid?a_aid=35396

Absurditetsnivået på silly season har nådd nye høyder. I følge globo har vi bydd €190M (ca. £140M)

Brasiliansk avis, men aner ikke hvor troverdige de er.

Etter å ha sett videoen som kom opp på den siden så kan jeg vel bekrefte at det der er hjemmespikra søppel. Amatørside

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva det krangles om. En hel rekke klubber var interesserte, men bare Chelsea var villige til å punge ut det Barcelona krevde (utkjøpsklausulen).

Krangles ikke om noenting. var bare et direkte tilsvar til folk som mente "man skal ikke alltid høre på media" osv. Jeg er enig i det, men her var det ganske klart at vi var dypere involvert enn The sun-svada.

Nothing more, nothing less ;)

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å bry meg om ryktene fordi i 9 av 10 tilfeller er det bare vås uansett. Sånn som nå, at klubben tydeligvis har matchet Neymars utjkjøpsklausul på 1.8mrd kroner. 

Det eneste spennende med overgangsvinduet er deadline day. Ja, det er gøy med store rykter, men media og andre har ødelagt for seg selv ved at det er bare blitt mer og mer latterlige "rykter" de kommer med. Det er uendelig mer spennende med Harry Kane til Liverpool enn Messi til LA Galaxy eller Ronaldo til Man City. 

Lenke til kommentar

Det ligger jo en del sannhet i ryktene, om enn ikke i selve ryktet i seg selv: Linkes United til femti midtbanespillere ila en sommer, er det sannsynligvis fordi pressen antar/mener at vi behøver midtbanespillere.

Derfor linkes vi til spisser nå. Vi trenger en spiss. Og det er ikke pissprat heller. Vi har vel ikke i like stor grad behøvd en spiss så lenge jeg har levd.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...