Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er jo obligatorisk uansett.

Og hele greia kan være et spill for galleriet, men da lurer eg på hvorfor klubben ikke avfeier slike rykter underveis da? Eller tenker de at det gir arbeidsro for reelle overganger? Tenker generelt ikke akkurat pedro saken da det nok har vært interesse fra United.

Lenke til kommentar

Etter å ha sovet litt på det, tenker jeg at Mané kanskje ikke er så ille. Han er litt hjernedød til tider, men han er kanskje PLs mest uforutsigbare spiller. Han er aldri redd for å drible, han er løsvillig osv. 

På mange måter passer han Uniteds profil mye bedre enn Pedro. Vi har allerede hentet inn rutine i dette vinduet, og Mané er jo en spennende spiller. Jeg tenker uansett at vi absolutt burde hente en spiss aller først. 

Lenke til kommentar

Clyne [X]

Pedro [X]

De to spillerne var jeg "sikker" på at skulle spille i Manchester United fra høsten av. Jeg har vært veldig flink å ikke håpe på spillere for å slippe skuffelsen det er om og om igjen. Clyne ble jeg ikke veldig skuffet over at vi ikke hentet, i hvert fall ikke når vi har sett hvor god og stabil Darmian har vært. Pedro ble jeg derimot ganske skuffet over. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skjønner ikke hva som skjedde med Pedro-dealen...

Van Gaal skjedde om man skal tro ESPN:

"ESPN FC was told that conversations with former Barcelona teammates such as Cesc Fabregas and Victor Valdes have caused Pedro to reconsider his own first preference. Fabregas enjoyed a successful debut season with Chelsea, winning the Premier League, while Valdes has been marginalised under Van Gaal at United."

Lenke til kommentar

Hadde vært fint å kunne veksle mellom Pedro og Mata på kant, litt avhengig av hva slags spill vi trenger/ønsker. Nå ser det heller ut til at vi må sette vår lit til at Januzaj tar tilsvarende steg som han gjorde under Moyes (er vel en av få spillere som fungerte bedre under han enn LvG).

Müller kommer vel heller ikke til å skje, Bayern er ikke en klubb som selger fordi de trenger penger.

Lenke til kommentar
Griezmann ryktene kommer fra en tråd på redcafe, hvor spilleren skrev "Rooooneeey" på twitter og er en kjent Man Utd supporter. Han har dog akkuratt signert ny kontrakt med høy utkjøpsklausul og har sagt han er lykkelig i spania. Griezmann skrev også PENALTY når Valencia fikk straffe i går.... Såeh, det finnes ikke et eneste solid rykte om at vi er interessert i han.

Vi kommer ikke til å kjøpe en spennende spiller til i sommer. Er ikke Depay the real deal nå så er vi buttfucked og når sant skal sies så er det akkurat hva LVG og Ed fortjener. Shambles hele greia, har hatt hele august mnd til å gjøre noe med angrepsrekka. Amatørmessig å selge ADM/RVP uten å ha erstattere klar. 

Juniorklubb.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

"ESPN FC was told that conversations with former Barcelona teammates such as Cesc Fabregas and Victor Valdes have caused Pedro to reconsider his own first preference. Fabregas enjoyed a successful debut season with Chelsea, winning the Premier League, while Valdes has been marginalised under Van Gaal at United."

Det der er ren synsing for å gi dem views, ikke troverdig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

For en latterlig krisemaksimering, lenge igjen

Tja, det er jo ikke det. 11 dager igjen av vinduet og ligaen er allerede godt igang. Jeg er litt enig i at det litt teit å selge unna to av våre store profiler uten å ha erstattere klare. Vi har gjort et fantastisk vindu til nå, men salgene av de to spillerne har gjort at vi trenger minst en angrepsspiller til, helst spiss. 

Vi får bare vente å se, men jeg skulle ønske spilleren var på plass allerede. Det er litt kjedelig å se dem slite i starten når alt er nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Halvparten av denne tråden er latterlig krisemaksimering. Jeg har fått mye kunnskap fra mine kjære debattanter her inne.

Rooney er ubrukelig, dårligere enn Huseklepp.

Van gaal burde bli sparket.

Amatørmessig å selge RVP som alle hatet her inne ifjor, samtidig amatørmessig å selge en spiller som tvingte seg selv ut av laget.

Alt annet bortsett fra stjernespillerene(messi/ronaldo) i stjerneklubbene er idiotisk å kjøpe for og forsterke laget. 

Det mest komiske av det hele er at vi har startet sesongen med 6 poeng etter flere signeringer som skal finne seg til rette. Vi slo Club Brugge 3-1 i en kamp der vi fikk et vanvittig uheldig selvmål, for så å snu det massivt. Stallen vår er ung og har stort potensiale, for min del er jeg fornøyd med den slik den er nå. Dessverre så går alle de positive tingene rett i glemmeboken, istedenfor så klager man på bakgrunn av tabloidaviser som sprer vissvass 90% av tilfellene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Tja, det er jo ikke det. 11 dager igjen av vinduet og ligaen er allerede godt igang. Jeg er litt enig i at det litt teit å selge unna to av våre store profiler uten å ha erstattere klare. Vi har gjort et fantastisk vindu til nå, men salgene av de to spillerne har gjort at vi trenger minst en angrepsspiller til, helst spiss. 

Vi får bare vente å se, men jeg skulle ønske spilleren var på plass allerede. Det er litt kjedelig å se dem slite i starten når alt er nytt.

Samtidig så har Chicharito kommet tilbake, og jeg ser på han som bedre enn Van Persie nå.

Lenke til kommentar

Samtidig så har Chicharito kommet tilbake, og jeg ser på han som bedre enn Van Persie nå.

True. Jeg er en av de som mente at RVP ikke burde spilt så mye i fjor, og føler jeg hadde godt grunnlag til å mene det også. At Chicharito vil prestere bedre enn RVP (i fjor) for oss i år er jeg ikke i tvil om, men spørsmålet er om det er godt nok til å vinne noe som helst hvis Rooney (som ikke presterer for tiden) blir skadet i en måned eller to? Mener du at dekningen på spissplass er god nok til å ta gull i PL? 

Jeg frykter verken sesongen som kommer og mener også at vi har en helt fantastisk tropp akkurat nå. Grunnen til at jeg kan si det, er fordi jeg er fornøyd så lenge vi kommer på topp 4. Jeg har absolutt null tro på gull i år. Vi mangler profilen som skal skyte oss til gull i år. Depay kan bli det, men jeg har ingen store forventninger til at han skal briljere i sin første sesong i PL og putte 15-20 mål (kaller det realisme i mitt hode). 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

True. Jeg er en av de som mente at RVP ikke burde spilt så mye i fjor, og føler jeg hadde godt grunnlag til å mene det også. At Chicharito vil prestere bedre enn RVP (i fjor) for oss i år er jeg ikke i tvil om, men spørsmålet er om det er godt nok til å vinne noe som helst hvis Rooney (som ikke presterer for tiden) blir skadet i en måned eller to? Mener du at dekningen på spissplass er god nok til å ta gull i PL? 

Jeg frykter verken sesongen som kommer og mener også at vi har en helt fantastisk tropp akkurat nå. Grunnen til at jeg kan si det, er fordi jeg er fornøyd så lenge vi kommer på topp 4. Jeg har absolutt null tro på gull i år. Vi mangler profilen som skal skyte oss til gull i år. Depay kan bli det, men jeg har ingen store forventninger til at han skal briljere i sin første sesong i PL og putte 15-20 mål (kaller det realisme i mitt hode). 

Jeg har troen på Rooney med Chicharito og Wilson som backup. Jeg stiller meg ikke negativ til en spiss signering, men det er ikke fullstendig krise uten. 

Lenke til kommentar

Jeg har troen på Rooney med Chicharito og Wilson som backup. Jeg stiller meg ikke negativ til en spiss signering, men det er ikke fullstendig krise uten.

Enig. Jeg er veldig fornøyd med årets vindu, men noe negativ til at vi solgte ADM. Hvis det gjør at Januzaj får tillit er jeg mer positiv til det.

Allerede tidlig i vinduet forsterket vi det vi trengte der som mest. Høyreback og sentral midtbane. Begge Sch-gutta er mega signeringer og Darmian har vært ekstremt stabil. Kan ikke huske sist jeg var så fornøyd med midtbanen vår. Vi mangler en med skikkelig tempo, men hvis kantene / spissen vår leverer kan vi klare oss uten.

Håper på en angrepsspiller inn, og derfor var det litt skuffende at vi ikke fikk Pedro som kan bekle alle rollene der framme. Er positiv til Mané også, men det er sikkert bare tomme rykter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...