Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Ja, han passer jo fint inn i rekken vår av spillere som ikke er gode nok for andre toppklubber men som tydeligvis er gode nok for oss!

Hvilke spillere er det du vil ha da? Neymar, Messi, Ronaldo, Aguero, Ramos, Zlatan og gjerne slenge med Robben og? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mandag skriver The Mirror at Real Madrid tilbyr de Gea 12 millioner pund (rundt 155 millioner kroner med dagens kurs) i såkalt sign-on-fee dersom han blir værende ut kontraktstiden sin med United og går gratis til klubben neste år.

Lønn i nåværende klubb pluss 155 millioner ekstra i lommen nesten år.

Vet hva jeg ville ha gjort :)

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

The Independent (kilde: Bild) melder at vi har lagt inn et nytt bud for Müller på £60m. Det har også blitt sagt at Müller kunne tenkt seg en overgang. Lønna vil bli nesten doblet i Manchester United i forhold til BM (2-2.5m uka).

Sky sports melder det samme.

I tillegg sies det overalt i media nå at Pedros overgang har kollapset siden Man Utd ikke ville betale det Barcelona forlanget. Han skal vist være klar for Chelsea nå

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Ja, vi trenger en spiss mer enn en ving i utgangspunktet. Synd hvis vi mister Pedro mener jeg, og jeg tror han kan være den spilleren som sikrer Chelsea er nytt trofé. Mange undervurderer nok Pedro.

Skal vi først bruke så sykt mye penger på en spiss, ja da kunne jeg godt tenkt meg Kane. Müller er uten tvil en bedre spiller akkurat nå, men det er bare noe spesielt med Kane som jeg liker. Han har x-faktoren! Med Müller i troppen åpner det kanskje for å hente flere tyskere med tiden, og det er ikke feil.

Lenke til kommentar

Ja, han passer jo fint inn i rekken vår av spillere som ikke er gode nok for andre toppklubber men som tydeligvis er gode nok for oss!

Hvilke spillere er det du vil ha da? Neymar, Messi, Ronaldo, Aguero, Ramos, Zlatan og gjerne slenge med Robben og? 

Det går ikke, fordi med engang de spillerne blir solgt så er de automatisk ikke gode nok for andre toppklubber, men tydeligvis gode nok for oss! 

Ergo, så kan aldri noen kjøpe spillere noensinne fordi alle kjøper jo spillere som ikke var gode nok i sine respektive klubber. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...