Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske greit tap om man skal tro det mediene melder. 75m vs 60m ish

euro that is. 

Woodward hadde vært verdens beste forhandler om United hadde tjent penger på Di Maria etter sesongen han hadde, samt holdningene hans de siste månedene. For ikke å snakke om at det ble betalt overpris

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Det hadde vært gøy om virkeligheten fungerte slik som i fotball. 

"Hva mener du med at tre bananer og en kurv jordbær koster 165  kroner? I fjor kjøpte jeg indrefilet til nesten samme prisen!"

"Ja, men husk dette er norske bananer og jordbær, ikke spanske"

"Men... de norske er jo så vasne i smaken. De ser jo bare gode ut, men så mugner de etter bare et par dager"

"Ja, men du må huske at Norge aldri har hatt flere dollarmilliardærer enn nå, da stiger naturligvis prisen". 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er merkelig at United tilsynelatende viser null interesse for Mauro Icardi. Hadde vært et langt bedre kjøp enn Kane i mine øyne.

Jeg er enig i at Icardi hadde vært et mer lovende kjøp en Kane for Manchester United. Jeg har en følelse av at Manchester United går for Reus

Lenke til kommentar

Jeg syns det er helt greit. Man kan like spillere utenfor sitt eget lag og da er det gøy å få autografen. Jeg syns det er trist hvis spillere nekter å signere drakter bare fordi media linker han til det laget.

Å signere united-drakter når man er Tottenham-spiller er for meg uhørt!

Det må jo også mangle et par sikringer på vedkommende som faktisk eier drakten som får andre lags spillere til å signere den.

Husker Vidal gjorde noe slikt for et par år siden.

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til å være bekymret ovenfor Manchester United. Sesongens første kamper er alltid tøffe, og laget trenger 3-4 kamper for å sette seg. Manchester United vant over Totenham på en svak dag. Det er fortsatt 3 uker igjen av overgangvsinduet, og Manchester United er ikke ferdig handlet. Manchester United møter svak motstand de neste kampene, så muligheten for å få en god start på sesongen ser rimelig lyst ut. 

Så får folk sutre, og fortsette med å spekulasjoner om krise i Manchester United, noe det i realiteten ikke er. 

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...