Stonemeister Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 https://twitter.com/FotballJon/status/628979751970017281 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 £40 mill etter gjennombruddsesongen. Hah! Da er vi desperat, da. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Det hadde jo vært deilig. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Hele twitter har eksplodert med Kane-rykter Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Er veldig veldig positiv til Kane. Vi trenger å kjempe om de beste og mest spennende engelske spillerne. Nå høres summen noe høy ut, men hvis summen fjernes mener jeg at Kane kan være en n fantastisk overgang. Kanskje, men bare kanskje, en engelsk arvtager til Rooney! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Blir like dyr som en mer safe spiss fra utlandet som er garantist for mål. Liker Kane, men er litt skeptisk kjenner jeg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 40 millioner er ingenting. Er hva Rodgers bruker på spisser i året som ikke slår an, alle 30 han kjøper per sesong. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 40 er avslått. Vi må nok opp rundt 50'ish for å få han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Men vil han forlate Spurs? Han har vel sagt at hans store drøm er å vinne pokaler med klubben han har vokst opp med. På en annen side, får Spurs såpass mye penger har han vel ikke mye valg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Sterling hadde en god sesong også. Pluss 2 middels sesonger (før og etter den gode). Ser ikke noe grunn til at Kane skal være billigere en Sterling. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Vinne pokaler med Spurs er mindre sannsynlig en å vinne pokaler med Liverpool...... Blir som å tro at Stoke skal vinne serien denne sesongen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Tja, hvis han drar vil de fortsatt ikke ha sjanse på noen trofeer. Problemet til Spurs er jo at de er en farmerklubb! Det er selvfølgelig vanskelig å holde på stjernene år etter år når de aldri kommer seg til CL. Tottenham hadde trengt en solid investering over ett år eller to, og gått all in for CL. Risikabelt er det, men det fins jo ingen andre måter å komme dit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Vinne pokaler med Spurs er mindre sannsynlig en å vinne pokaler med Liverpool...... Blir som å tro at Stoke skal vinne serien denne sesongen. De var jo i finalen i Carling Cup senest sist sesong. FA-Cup burde heller ikke være så usannsynlig, når til og med Villa greier å rote seg til en finale. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Tenker vel egentlig ikke på cupene som noe å bry seg om annet en å la unge spillere slippe til. Er bare CL og PL titlene som betyr noe. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Tenker vel egentlig ikke på cupene som noe å bry seg om annet en å la unge spillere slippe til. Er bare CL og PL titlene som betyr noe. Er du så historieløs at du mener FA-cupen ikke betyr noe? 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 For meg, jeg styrer ikke hva andre mener FA cupen er vel den av de som betyr mest av de to. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Kane hadde vært en god signering DERSOM han fortsetter i samme spor. Desverre er jeg litt for redd for at det hele var et blaff, og at han ikke vil klare å gjenta bedriften. Skulle han derimot vise at han er stabil på toppnivå; løp og kjøp, kjapt, trygt og billig. Endret 6. august 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Synes det er merkelig at United tilsynelatende viser null interesse for Mauro Icardi. Hadde vært et langt bedre kjøp enn Kane i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå