Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Har ikke følgt med i det siste, har Otamendi og Pedro komt?

Ja, begge har kommet til klubben nå. Di Maria er solgt og Ronaldo er hentet inn som erstatter siden han er så misfornøyd under Benitez. Blir gull i år, både i PL og CL.

Endret av Espp
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...

Har ikke følgt med i det siste, har Otamendi og Pedro komt?

Nei, det har de ikke. Det var bare et eksempel på hvordan laget kan komme til å se ut ved sesongstart / slutten av overgangsvinduet, for å vise at laget ikke akkurat ser dårlig ut uten di Maria. Men sannsynligvis kommer det en storfisk som skal erstatte Angel, og det tror jeg egentlig ikke er Pedro. 

Lenke til kommentar

Ronaldo kommer neppe tilbake til Manchester United nå. Cristiano Ronaldo blir sikkert værende i Real Madrid i 3/4 år til, og flytter deretter til USA, og avslutter karrieren sin der. Hadde ikke blitt sjokkert hvis Ronaldo hadde kommet til Manchester United på lån fra en MLS klubb eller avslutter karierren i Manchester United. 

Lenke til kommentar

Ronaldo kommer neppe tilbake til Manchester United nå. Cristiano Ronaldo blir sikkert værende i Real Madrid i 3/4 år til, og flytter deretter til USA, og avslutter karrieren sin der. Hadde ikke blitt sjokkert hvis Ronaldo hadde kommet til Manchester United på lån fra en MLS klubb eller avslutter karierren i Manchester United. 

Greit å helgardere seg!

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg er sikkert en av de få, kanskje den eneste som ikke bekymrer meg et gram over at vi mister Di Maria. Virket ikke som han likte seg og han varierte veldig prestasjonsmessig i kampene han fikk. Selvfølgelig blir sikkert dette ord jeg må spise opp når Zlatan får sitt CL gull neste år.

Lenke til kommentar

23.30: Paris St. Germain skal ha kommet med et ordentlig skambud for Angel Di Maria – 28,5 millioner pund (40 mill. euro), ifølge The Guardians Jamie Jackson. Summen er mindre enn halvparten av hva United betalte for Di Maria for ett år siden.

Fikk med meg at dette tikket inn på ryktebørsen i går kveld. Ryktene har i lengre tid sagt at PSG betaler ca. £46 mill for di Maria. Nå virker det som om summen enda ikke er bestemt. £28,5 mill er uansett så lite at jeg, som ikke har noe med dette å gjøre, føler meg dypt fornærmet. Det er faen under halvparten av summen "vi" betalte. Kanskje jeg tar dette en smule for personlig...

Men, siden summen på £46 millioner virker å være oppspinn i media, kan det hende vi får enda mer for di Maria. Hadde vi fått det samme vi gav for han ville jeg vært meget fornøyd, men det tviler jeg egentlig på. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...