Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener LVG feiler hardt hvis han ikke prøver å beholde AdM. Helt seriøst første sesong ble han kastet fra den ene posisjonen til den andre. I tillegg ble de andre spilt i ulike posisjoner også. Det tar tid å tilpasse seg...

Ja, det er lett å si. Hvis ADM virkelig ønsker seg bort er klubben Manchester United tjent med å selge han, akkurat slik Liverpool var tjent med å selge Sterling selv om de blir svekket sportslig.

Ingen av oss vet hva som skjer, og hvis han og familien går rundt å frykter for livene sine - ja da må de flytte.

Det vil svekke Manchester United uten tvil, men ADM er et menneske han også, selv om han er under kontrakt. 

Lenke til kommentar

Selger dere til fortjeneste eller tap?

Er vel tap med mindre de betaler det vi betalte + lønna hans noe jeg tviler på siden summen vi betalte var ganske høy.

Forstår virkelig ikke hvorfor vi skal selge ham bare for å hente Pedro. Han er god han også, litt mer muskuløs enn Di Maria, men imo ikke bedre enn Di Maria på sitt beste.

Lenke til kommentar

Tror ikke 100% på disse ryktene enda. Uansett ser ikke følgende lagoppstilling dårlig ut, og som dere ser er det ingen di Maria i det laget. Allikevel er laget avhengig av at Depay tar nivået fra første stund, og at Rooney begynner å putte mye, slik som en spiss skal gjøre. 

United_15_16.jpg

Blir spennende å se. Om di Maria skulle gå kan det fort hende en annen spiller fra øverste hylle kommer inn, f.eks. Müller, Lewandowski, Cavani, Higuain. Tror altså at det kommer en spiss inn om di Maria går. 

Lenke til kommentar

Hvis DiMaria drar, noe eg tviler sterkt på er noe LVG vil pga han mener han ikke er det laget trenger, så er eg ikke akkurat bekymret for at de pengene kommer til å stå på bok....

Det kommer isåfall erstatning, og united har garantert en plan. For hvis det ligger på det personlige planet så har de visst om dette en god stund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjipt for PL å miste Di Maria, likanas kar!

Ja, og ekstra kjipt for oss når vi igjen møter PSG i CL, blir det ikke akkurat lettere å slå dem :(

Lenke til kommentar

Tror ikke 100% på disse ryktene enda. Uansett ser ikke følgende lagoppstilling dårlig ut, og som dere ser er det ingen di Maria i det laget. Allikevel er laget avhengig av at Depay tar nivået fra første stund, og at Rooney begynner å putte mye, slik som en spiss skal gjøre.

United_15_16.jpg

Blir spennende å se. Om di Maria skulle gå kan det fort hende en annen spiller fra øverste hylle kommer inn, f.eks. Müller, Lewandowski, Cavani, Higuain. Tror altså at det kommer en spiss inn om di Maria går.

Har ikke følgt med i det siste, har Otamendi og Pedro komt?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...