Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jamie Jackson i The Guardian (troverdig type hva gjelder United), skriver at Ed Woodward har reist hjem til Europa fra USA. En av grunnen til at han drar hjem er visst nok for å sikre seg Pedro fra Barcelona. Woodward skal etter planen tilbake igjen til USA innen United møter Barcelona førstkommende lørdag.

Det mest positive med signeringen må være at vi får nok en erfaren vinnertype inn i laget. Kan være svært verdifull i europa. Dessverre har jeg ikke troen på at han har nivået til Sanchez f.eks, så jeg er skeptisk. Vil heller satse på Januzaj. Vi har allerede Young for å fylle troppen. 

Håper på Otamendi inn snart.

Lenke til kommentar

Minner meg om Thiago Alcantara all over again, når @Manutd meldte at Eddie måtte hjem for å ordne en stor transfer. Skjedde ikke en dritt da :p

Sidenote, så har jo Memphis fått nummer 9, noe som kanskje kan tyde på at han blir fostret som spiss?

Tror nok vi må vente med å ta nummerne på draktene som offisielle enda. Ting kan enda skje, og da skjer det fort bytter. Vil f.eks tippe at Darmian tar 2 eller 6 hvis Rafael og Evans forsvinner osv.

Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe imot at Scheinderlin fikk nr. 6, Darmian nr. 2, Depay nr. 9 og Schweinsteiger 31 (fordi han hadde det i Bayern). Nye stopperen kan gjerne få nr. 6 også, men nr. 15 er ledig og ingen har foreløpig blitt forært Vidic's gamle draktnummer etter han gav seg i United. 

Eventuelt, om di Maria feiger ut og stikker, så må selvfølgelig Depay få nr. 7, og nr. 9 blir spart. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...