Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Da kommer nok Chelsea og liverpool ut med en tweet der de sier at de ikke har vist interesse for pedro. Classic Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Veldig skeptisk til Pedro. Hva skal vi med ham? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Også ifra Ogden, da må det jo være litt hold i det. Enig at vi ikke trenger han (slik troppen ser ut pdd), men det kan jo være en indikator på at di maria ryker?! Uansett, heller oss enn hos lfc/chelsea. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Ogden har vel ikke truffet like godt etter at Moyes ble sparket? Tror nok at han fikk lekket info fra en i spillerstallen (Rio tipper jeg), og mange fra Moyes-tiden har jo allerede dratt sin kos nå. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Manchester United to trigger Pedro’s £22m Barcelona release clause @JamieJackson___http://t.co/sLUrJh7RkO (AFP)pic.twitter.com/AB7Au7YnEj — Guardian sport (@guardian_sport) July 17, 2015 Ligger nok noe i det. Dessverre tolker jeg det som om at di Maria er på vei til PSG / Bayern. Synd hvis det er tilfellet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Lite lyst på en spiller som knapt får spille i Barcelona, jeg mener vi som lag burde ha større ambisjoner enn å hente benkeslitere fra andre storlag (Og nei, Schweinsteiger går ikke under den, midtbanen vår har vært tynn lenge, ulikt Bayern) Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg er ikke helt solgt på Pedro selv, men om du trekker frem Bayerns midtbane er det jo naturlig å nevne Neymar-Messi-Suarez. Å ikke starte foran disse er ingen skam. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Selge young, så er det helt greit det der. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) . Endret 18. juli 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Heller beholde young. Hva skal vi med Pedro? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Jamie Jackson i The Guardian (troverdig type hva gjelder United), skriver at Ed Woodward har reist hjem til Europa fra USA. En av grunnen til at han drar hjem er visst nok for å sikre seg Pedro fra Barcelona. Woodward skal etter planen tilbake igjen til USA innen United møter Barcelona førstkommende lørdag. Det mest positive med signeringen må være at vi får nok en erfaren vinnertype inn i laget. Kan være svært verdifull i europa. Dessverre har jeg ikke troen på at han har nivået til Sanchez f.eks, så jeg er skeptisk. Vil heller satse på Januzaj. Vi har allerede Young for å fylle troppen. Håper på Otamendi inn snart. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Minner meg om Thiago Alcantara all over again, når @Manutd meldte at Eddie måtte hjem for å ordne en stor transfer. Skjedde ikke en dritt da Sidenote, så har jo Memphis fått nummer 9, noe som kanskje kan tyde på at han blir fostret som spiss? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Minner meg om Thiago Alcantara all over again, når @Manutd meldte at Eddie måtte hjem for å ordne en stor transfer. Skjedde ikke en dritt da Sidenote, så har jo Memphis fått nummer 9, noe som kanskje kan tyde på at han blir fostret som spiss? Tror nok vi må vente med å ta nummerne på draktene som offisielle enda. Ting kan enda skje, og da skjer det fort bytter. Vil f.eks tippe at Darmian tar 2 eller 6 hvis Rafael og Evans forsvinner osv. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Tipper Darmian får 2 og den nye midtstopperen 6 (evt Schneiderlin/Schweinsteiger). Endret 18. juli 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2015 Hadde ikke hatt noe imot at Scheinderlin fikk nr. 6, Darmian nr. 2, Depay nr. 9 og Schweinsteiger 31 (fordi han hadde det i Bayern). Nye stopperen kan gjerne få nr. 6 også, men nr. 15 er ledig og ingen har foreløpig blitt forært Vidic's gamle draktnummer etter han gav seg i United. Eventuelt, om di Maria feiger ut og stikker, så må selvfølgelig Depay få nr. 7, og nr. 9 blir spart. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2015 Tanken med Pedro er nok at han i tillegg til høyrekant også kan spille spiss, som han ofte gjorde i Barca før. Hvis Di Maria forsvinner er det ikke nok ingen dum signering, men forhåpentligvis klarer vi å beholde han. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2015 Pedro er bare mediaoppspinn. Han kommer ikke. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) Nå har LvG/Woody gått helt av skaftet her. Endret 20. juli 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2015 FM-kontoret til Manchester United er tilbake fra ferie altså. Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 20. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2015 Nå har LvG/Woody gått helt av skaftet her. Drøyt! Tviler på at han kommer, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå