Espp Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Wth? Skal vi handle inn to keepere da? Eller betyr det at DDG blir tvungen til å bli ett år til? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) En av grunnene til at det ikke funka var visstnok at han nekta å spille for reservelaget. Er vel rimelig definitivt at (minst) en ny keeper trengs nå. Er litt skeptisk til at en angrepsspiller kommer. Keeper og midtstopper (Otamendi!) er must. Endret 15. juli 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 At Valdes er ferdig er ikke et rykte. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Spillere som går inn og ut pleier å diskuteres i denne tråden så syntes det ikke var så fryktelig gærnt å skrive det her, men. Er tydeligvis viktig for deg. Slo deg dog med 1 min med å poste det. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Trenger vi egentlig å erstatte Valdes? Så lenge De Gea er med kommende sesong tror jeg vi fint klarer oss med Lindegaard som backup. Har oppført seg superprofesjonelt selv om han ble tredjevalg. Luftet tanken på å dra til en annen klubb å få spille fast, men har aldri ytret seg negativt. Om både Valdes og De Gea forsvinner, da vet jeg ikke hvem jeg helst ønsker til United. Må nesten bli Lloris. EDIT: Kanskje er dette vår nye reservekeeper: Manchester United have been in talks with 'keeper Sergio Romero who is available on a free transfer. (Source: Di Marzio) Endret 16. juli 2015 av G27 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Synes egentlig Lindegaard er ett veldig godt andrevalg på keeperspot. Som G27 sier har han alltid oppført seg superprofesjonelt, og i tillegg har han ekstreme keeperferdigheter til tider. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Leste et sted at Lloris er skada atm. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Hvis dere kommer inn i 12 time for å signerer Benteke så skal jeg kjøpe Jotun en stor boks Litago som takk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Nei faen, Benteke kan dere beholde selv. 300 mill kan vi kaste etter Lacazette. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Hvis dere kommer inn i 12 time for å signerer Benteke så skal jeg kjøpe Jotun en stor boks Litago som takk Tror at en malingspensel vil passe bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Bruker bare rulle Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Får bare mer og mer sansen for Woody. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 https://twitter.com/carrick_fan/status/621735964524838913 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Syns det er direkte pinlig enkelte supportere sin behandling og talemåte imot Evans. Han har hatt en under pari sesong, men jeg personlig kommer ikke til å glemme hvor fundamental viktig han har vært i forsvaret vårt når både Vidic og Rio hanglet på skadefronten! Så fundamental at SAF himself gikk ut å sa at han var en av di viktigste brikkene til at vi vant tittelen det ene året! Sidenote: Han er også homegrown! 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Må si jeg er mer spent på Otamendi enn Ramos. Ramos er god, men ikke like stødig som for et par år siden. Veldig usikker på Benzema. Hvor mye gjør han alene? Vil helst ha en spiller som kan løp med ballen og skape sjanser på egenhånd. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Hadde vært perfekt om Otamendi kunne vært med på samme flyet som Rojo og Di Maria den 25. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå