Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av grunnene til at det ikke funka var visstnok at han nekta å spille for reservelaget. Er vel rimelig definitivt at (minst) en ny keeper trengs nå. Er litt skeptisk til at en angrepsspiller kommer. Keeper og midtstopper (Otamendi!) er must.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Trenger vi egentlig å erstatte Valdes? Så lenge De Gea er med kommende sesong tror jeg vi fint klarer oss med Lindegaard som backup. Har oppført seg superprofesjonelt selv om han ble tredjevalg. Luftet tanken på å dra til en annen klubb å få spille fast, men har aldri ytret seg negativt. 

Om både Valdes og De Gea forsvinner, da vet jeg ikke hvem jeg helst ønsker til United. Må nesten bli Lloris. 

EDIT:

Kanskje er dette vår nye reservekeeper:

Manchester United have been in talks with 'keeper Sergio Romero who is available on a free transfer. (Source: Di Marzio)

Endret av G27
Lenke til kommentar

Syns det er direkte pinlig enkelte supportere sin behandling og talemåte imot Evans. Han har hatt en under pari sesong, men jeg personlig kommer ikke til å glemme hvor fundamental viktig han har vært i forsvaret vårt når både Vidic og Rio hanglet på skadefronten!

Så fundamental at SAF himself gikk ut å sa at han var en av di viktigste brikkene til at vi vant tittelen det ene året!

Sidenote: Han er også homegrown!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...