Tåkefyrste Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Er schneiderlin så god som folk her inne skal ha det til? Jeg kan ingenting om han. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Var veldig god for Southampton hvertfall. Men det var jo Lallana og Lambert også 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Ikke glem Lovren 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg tror at både Lovren og Lallana kommer til å heve seg denne sesongen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Cluet er å kjøpe S-spillere istedenfor L-spillere fra Southamption. Schneiderlin og Shaw er gode. Lovren, Lallana og Lambert er middels. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Trist. Da forsvinner vel våre to beste spillere i løpet av vinduet da. DDG og Di Maria. Jævlig kjedelig og en stor demper på mitt håp om topp 3 til sesongen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Ingen hold i de ryktene der da. Blir ikke veldig overrasket om Di Maria blir solgt, men da blir han erstattet. United har kjøpt mye, men egentlig ikke brukt så veldig mye penger. Med et par squadplayers til på vei ut, ref Hernandez og/eller Rafael mfl, så kommer det nok flere inn portene tenker jeg. Har en sneaky følelse at det smeller en gang til i sommer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 2 steg fram, 1 tilbake. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Tror ikke det er mye hold i Di Maria-ryktene. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Hvis man skal ta slike rykter på alvor er det bare å forberede seg på at omtrent hele førstelaget (inkludert Schweinsteiger og Schneiderlin) forsvinner, mot at Sneijder, Gaitan, Bale, Cavani, Benzema, Ramos, Clyne, Marcelo, Coentrao og Ronaldo kommer til Old Trafford. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Tja, Telegraph med spesielt Mark Ogden sitter jo ofte på en del informasjon. Han er en av de mer opplyste. Det fins andre med enda mer informasjon som har tatt feil (eller at noe har endret seg). Når han skriver det har han nok en grunn til det, men det betyr ikke at det skjer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Etter det jeg forstår så handler ikke den artikkelen direkte om et rykte, men en slags mulighet. Eller? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Bare fordi noe kalles et "rykte" bør man ta det med en stor neve salt. Det aller meste av de såkalte "ryktene" som kommer i overgangsvinduet er spekulasjoner som kun er grunnet i det faktum at klubben er en fotballklubb og spilleren er en fotballspiller. Sneijder, Bale, Ronaldo, etc er ikke det jeg kaller for rykter. Jeg kan si at jeg tror Neville gjør comeback og skal spille spiss for Liverpool, men det betyr ikke at det er et rykte. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Blir vel god stemning i Barcelona og El Clasico hvis Valdes tar turen til Madrid. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Virker nok som Di Maria blir solgt, håper på Cavani i vår retning om det er tilfelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) For oss som er glad i fotball, og ikke er United-supporter, så hadde det vært gode nyheter om han blir solgt. Di Maria er fantastisk spiller, men det er jo relativt tydelig at noe skjedde under oppholdet i Manchester. Endret 15. juli 2015 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 England er kaldt og trist hehe. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Det har ve vært snakk om at han ble ranet og har slitt med en eller annen form for PTSD etterpå. Nå har jo enkelte fått det til å virke som om han ble bundet fast, og "pistol whiped" i tre timer. Men såklart, du er ny i et land, en ny kultur, og noe av det første som skjer er at du opplever et innbrudd. Samtidig hadde jeg trodd at noen fra et land som Argentina kanskje var litt mer vant til "the mean streets". Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Valdes forsvinner. Så og si bekrefta av LVG i pressekonferanse nå. Er derfor han ikke er med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå