Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen hold i de ryktene der da. Blir ikke veldig overrasket om Di Maria blir solgt, men da blir han erstattet. United har kjøpt mye, men egentlig ikke brukt så veldig mye penger. Med et par squadplayers til på vei ut, ref Hernandez og/eller Rafael mfl, så kommer det nok flere inn portene tenker jeg. Har en sneaky følelse at det smeller en gang til i sommer

Lenke til kommentar

Hvis man skal ta slike rykter på alvor er det bare å forberede seg på at omtrent hele førstelaget (inkludert Schweinsteiger og Schneiderlin) forsvinner, mot at Sneijder, Gaitan, Bale, Cavani, Benzema, Ramos, Clyne, Marcelo, Coentrao og Ronaldo kommer til Old Trafford.

Lenke til kommentar

Tja, Telegraph med spesielt Mark Ogden sitter jo ofte på en del informasjon. Han er en av de mer opplyste. Det fins andre med enda mer informasjon som har tatt feil (eller at noe har endret seg). Når han skriver det har han nok en grunn til det, men det betyr ikke at det skjer.

Lenke til kommentar

Bare fordi noe kalles et "rykte" bør man ta det med en stor neve salt. Det aller meste av de såkalte "ryktene" som kommer i overgangsvinduet er spekulasjoner som kun er grunnet i det faktum at klubben er en fotballklubb og spilleren er en fotballspiller. Sneijder, Bale, Ronaldo, etc er ikke det jeg kaller for rykter. 

Jeg kan si at jeg tror Neville gjør comeback og skal spille spiss for Liverpool, men det betyr ikke at det er et rykte. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For oss som er glad i fotball, og ikke er United-supporter, så hadde det vært gode nyheter om han blir solgt.

Di Maria er fantastisk spiller, men det er jo relativt tydelig at noe skjedde under oppholdet i Manchester.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Det har ve vært snakk om at han ble ranet og har slitt med en eller annen form for PTSD etterpå. 

Nå har jo enkelte fått det til å virke som om han ble bundet fast, og "pistol whiped" i tre timer. Men såklart, du er ny i et land, en ny kultur, og noe av det første som skjer er at du opplever et innbrudd. 

Samtidig hadde jeg trodd at noen fra et land som Argentina kanskje var litt mer vant til "the mean streets". 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...